ערב יום העצמאות ברחובות
ערב יום העצמאות ברחובות

חשיפה: אלו האמנים שיגיעו ביום העצמאות לרחובות

יום העצמאות ברחובות: בעיריית רחובות ובחברה העירונית ממשיכים במדיניות המחירים השפויים, כאשר השנה יושם דגש על אמנים מקומיים בעלי שם, לצד אמנים ותיקים מרחבי הארץ

פורסם בתאריך: 15.3.18 07:54

-->

יום העצמאות השנה צפוי להיות חגיגי במיוחד, לרגל חגיגות 70 שנה למדינה. ברחובות יציינו את המאורע עם מחזמר מיוחד על הבמה המרכזית בגן המייסדים, בהשתתפות צביקה הדר, ילדי בימת הנוער ולהקת 'הדרי רחובות'. עוד על הבמה המרכזית יופיע כוכב המרוץ למיליון רגב הוד. האירוע אף ישודר בערוץ 2, כחלק מיוזמה של משרד התרבות לשדר בשידור חי בכל העולם בשעה 21:30 את השיר הללויה. במסגרת זו רחובות נבחרה להיות אחת מ-20 הרשויות שיבצעו את השיר, רגע לפני מופע הזיקוקים.

בהמשך הערב הבמה המרכזית בגן המייסדים תשמש לחגיגת רייב לבני הנוער, עם די-ג'יי סמיילי ודי-ג'יי אפגרייד.

ארבע במות נוספות יוקמו לטובת בני העדה האתיופית (בחניית גן המייסדים), לטובת הציבור הדתי לאומי, ברחבת יד לבנים יופיעו עם שירי ארץ ישראל ירדנה ארזי, אבי טולדנו ושלישיית 'החברים של קריבו', ובבמה "המזרחית" שתוקם בצומת הרחובות עזרא פינת הרשנזון יופיעו להקת אלייב, רובי לוי, שריף, שגיב כהן, קוקו מאילת, לירון עמרם ואמנים מקומיים נוספים.

שלמה טולדו וירדנה ארזי

שלמה טולדו וירדנה ארזי

 

גם השנה הנהלת העיר, בהובלת רחמים מלול, שמרה על תקציב שפוי והגבילה את התשלום לאמנים, שעומד על 50 אלף שקלים לכל היותר, כאשר רובם יסתפקו בהרבה פחות מכך. יוצא הדופן הוא צביקה הדר, שזכה לתקציב גבוה של 80 אלף שקלים, מאחר והוא יתייצב לחזרות, להקלטות ויופיע מתחילת הערב ולכל אורך המופע המיוחד, ולא ל-45 דקות בלבד. החיבור של הדר לעיר נוצר בזכות יחסי החברות שלו עם מנהל מחלקת אומנויות הבמה וההפקות בחברה העירונית, שלמה טולדו, שמכיר אותו עוד משנות ה-80. הדר וטולדו למדו יחדיו באוניברסיטת תל אביב, בחוג התיאטרון.

לעיתון "ערים" נודע כי למעט צביקה הדר, הזמרת ירדנה ארזי תקבל 32 אלף שקלים פלוס מע"מ, אבי טולדנו יקבל 30 אלף שקלים פלוס מע"מ, רגב הוד יקבל גם הוא 30 אלף שקלים פלוס מע"מ, ושגיב כהן יופיע שעה וחצי ויקבל בתמורה 50 אלף שקלים פלוס מע"מ.

במוצאי יום העצמאות, באירוע קבלת הפנים המסורתי של ראש העיר רחמים מלול, שכולל גם חלוקת תעודות הצטיינות לחיילים מהעיר, תופיע להקת אתניקס, כאשר בתמורה לשעת הופעה הם יקבלו 80 אלף שקלים פלוס מע"מ. לראשונה, מאחר ורחבת העירייה צרה מלהכיל את כמות המשתתפים שצפויים להגיע לאירוע זה, תיערך קבלת הפנים בגן המייסדים.

יש לציין כי אמנים אחרים בארץ דרשו מחירים אסטרונומיים. כך למשל, בערב יום העצמאות עומר אדם דורש 210 אלף שקלים, אייל גולן דורש 170 אלף שקלים והזמרת ריטה השיבה בהצעת מחיר לאירוע קבלת הפנים במוצאי יום העצמאות כי היא דורשת 130 אלף שקלים.

רחמים מלול בחגיגות יום העצמאות

רחמים מלול בחגיגות יום העצמאות

תגובות

4 תגובות
  1. רחובותי

    חלש מאוד…. חבל על הכסף אפשר לתת לסבא שלי לשיר בהודית על במה זה עדיף מאשר אבי טולדינו או רגב הוד….הלכתי להקיא בצד סליחה

  2. רחובותי סובל

    זבל הופעות כי שומרים את הכסף לתימנים
    במקום חהביא זמר אחד ברמה גבוהה מחלקים לכל האוכלי חינם שלם משלמים ארנונה

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שערוריית הסכומים המטורפים לאמנים.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר