שעריים חוגגת ניצחון (מתוך עמוד הפייסבוק של מכבי שעריים)
שעריים חוגגת ניצחון (מתוך עמוד הפייסבוק של מכבי שעריים)

שעריים מתקרבת לפלייאוף העליון

הניצחון של שעריים על עמידר מציב אותה במרחק 4 נקודות מהמקום החמישי. מאמן הקבוצה שלומי עמר: "אנחנו בונים קבוצה לא רק לעונה הזאת, אלא גם לעונה הבאה"

פורסם בתאריך: 11.3.18 09:15

-->

אחרי שפתחה את העונה עם סימן שאלה גדול שריחף מעליה, מכבי שעריים תפסה בשבועות האחרונים מומנטום אדיר ונראה כי היא לא מתכוונת לעצור. במחזור סוף השבוע זה נגמר ב-2:1 על הכוח עמידר רמת גן, שבקלות יכול היה להיגמר עם עוד כמה שערים לזכות המקומיים משעריים. הניצחון הזה, השני ברציפות, הזניק את הכחולים למקום השביעי עם 32 נקודות, מרחק 4 נקודות בלבד מהמקום החמישי והפלייאוף העליון כבר לא נראה כמו חלום רחוק.

המשחק מול רמת גן התחיל רע מאוד עבור שעריים, כי כבר אחרי 3 דקות האורחת מצאה עצמה ביתרון. בדקה ה-15 תום מדהלה איזן את התוצאה וכעבור שש דקות הוא כבר השלים צמד מצוין, וקבע מהפך שנשמר עד לסיום.

תום מדהלה: "הייתה לנו מחצית ראשונה מצוינת ובמחצית השנייה ירדנו אחורה, אבל זה ברור כי אנחנו קבוצה צעירה והפנים כבר למשחק הבא".

מאמן הקבוצה שלומי עמר: "אני מרוצה מהתוצאה. זעמתי על השחקנים במחצית כי היינו צריכים לכבוש עוד שערים. אנחנו בונים קבוצה חדשה לא רק לעונה הזאת, אלא גם לעונה הבאה. השחקנים שלי מבינים את מה שאני דורש ואני יכול להוריד את הכובע בפניהם".

בשבוע הבא תצא שעריים למשחק חוץ במושב תומר, שם תפגוש את הפועל בקעת הירדן.

נס ציונה שוב בורחת

בפסגת הטבלה הסקציה נס ציונה התעשתה, חזרה לנצח (2:0 מול כפר שלם) ושוב הגדילה את הפער ממכבי יבנה שסיימה בתיקו.

עם עופר טסלפפה ביציע (לאחר שהורחק במחזור הקודם) ועוזרו אייל ברוך על הקווים, הכתומים ידעו שניצחון בשכונת התקווה חיוני כדי להימנע מצמצום הפער בשבוע שני ברציפות. שינוי בחלק ההגנתי בהרכב נרשם כשצליל נחמיה עלה במקומו של גיא עיני, ועוד במחצית הראשונה המהלך הוכיח את עצמו כשנחמיה (41) כבש וסהר לוי (45) הוסיף.

בסיום המשחק אנשי נס ציונה הבינו שהפער שוב גדל ל-8 נקודות, בעקבות מעידתה של השנייה בטבלה, מכבי יבנה, שסיימה בתיקו 2:2 מול בית"ר נורדיה ירושלים.

בשבוע הבא תארח נס ציונה באצטדיונה הביתי את מ.ס. דימונה, שנמצאת במאבקי התחתית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר