אמיר ירון (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
אמיר ירון (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

15 מרפסות שנבנו ללא היתר במלונית ברחוב דרך האצ"ל ייהרסו

אמיר ירון: "יש לנו אפס סבלנות למבנים שנבנו בצורה לא כשרה, שבמהלך הבנייה מבקשים עבורם היתרי בנייה בדיעבד"

פורסם בתאריך: 6.3.18 15:40

-->

ועדת המשנה לתכנון ובניה ברחובות החליטה באופן חריג לאשר בנייה שהתבצעה ללא היתר, בכך ש-15 המרפסות שנבנו ללא היתר במלונית ברחוב דרך האצ"ל ייהרסו.

הוועדה, בראשות ראש העיר רחמים מלול, התכנסה ביום רביעי בשבוע שעבר. ארבעה חברי מועצה – יערה ספיר, אבי קינד, יעל בק ואמיר ירון – הביעו את התנגדותם לאישור התכנית, מאחר וישנה חריגת בנייה ללא היתר. על כן לא אושרה המלונית. מלול המליץ לגבש הסכמה, אותה קיבלו חברי המועצה, ולפיה יתקבל ההיתר אך בכפוף להריסת 15 מרפסות שנבנו במקום.

אמיר ירון: "יש לנו אפס סבלנות למבנים שנבנו בצורה לא כשרה, שבמהלך הבנייה מבקשים עבורם היתרי בנייה בדיעבד. אני רואה חשיבות בכך שכל בנייה שמתבצעת בעיר תתבצע כדת וכדין. לא נירתע לקבל החלטות על הריסת מבנים בלתי חוקיים, וזה כולל גם את המתחם החדש של תחנת הדלק ברחוב האצ"ל. יש הקפדה גדולה מאוד של מחלקת הפיקוח של עיריית רחובות ואני חושב שנעשית עבודה מקצועית ביותר. לכן החריגות שבוצעו במתחם המדובר בלטו מאוד. אם היינו מאשרים אותם זה היה מהווה מסר שלילי מאוד לתרבות הבניה ברחובות".

מדובר באותו קבלן שבנה את החומה האקוסטית מעוררת המחלוקת.

"אני לא מסתיר את העובדה שברקע ישנה העובדה שמעבר לכביש מתמודדים הרבה מאוד תושבים עם סאגת החומה האקוסטית. לא יעלה על דעתי שמצד אחד תושבים יסבלו כפי שהם סובלים בשכונת נווה יהודה עקב מפגע החומה, ומצד שני אותו קבלן שבנה את החומה ימשיך ויבנה מתחם ללא היתרים. אני חושב שהגיע הזמן לפתור את בעיית החומה וגם את הבנייה שהתבצעה ללא היתר במתחם תחנת הדלק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר