פרויקט מערב רחובות - 431
פרויקט מערב רחובות - 431

הטבות לשוטרים ובני משפחותיהם בפרויקט "מערב רחובות 431"

עד ל-8 באפריל כל רוכשי הדירות בפרויקט ברחובות ייהנה מהטבות חסרות תקדים לרבות הלוואה של 700 אלף שקלים לשנתיים

פורסם בתאריך: 5.3.18 11:35

-->

חברת אביסרור משה ובניו מציגה מהלך שיווקי משותף עבור קרנות השוטרים ובני משפחותיהם: עד ל-8 באפריל כל רוכשי הדירות בפרויקט "מערב רחובות 431" ייהנו מהטבות חסרות תקדים, ובהן: כל רוכש דירה מאחד הפרויקטים שמציעה החברה ייהנה מהלוואה בגובה עד 700 אלף שקלים ל-24 חודשים (ריבית ללא הצמדה), מזגן קופסה 5 כוחות סוס לכל דירה במתנה, ייעוץ וליווי אישי לקבלת משכנתה בהובלת חברת "PRIME" בחצי המחיר (3,770 שקלים כולל מע"מ), ובנוסף תנאי תשלום של 20/80.

יורם אביסרור, סמנכ"ל השיווק של אביסרור משה ובניו: "אנו יוצאים במגוון הטבות לקראת חג הפסח, כולל, במטרה להגביר את החשיפה למגוון הפרויקטים הרחב שלנו המציעים חווית מגורים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בארץ, הודות להיותנו הן היזם והן קבלן הביצוע. שיתוף פעולה זה נועד לחשוף בקרב קהל היעד מגוון אלטרנטיבות מגורים בהתאם לצרכיו, לתקציבו האישי והעדפותיו של כל רוכש, בין אם מדובר בבניין יוקרה, בניין בוטיק, או בית צמוד קרקע, במטרה להקל עליו את התנאים בעת ביצוע הרכישה".

עמיתי קרנות השוטרים הנו מועדון המעניק הטבות לאנשי משטרת ישראל, שוטרים בגמלאות, אנשי המשמר האזרחי ועובדי שירות בתי הסוהר.

לפרטים: *5508

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר