סקירת תכנית הפיתוח של רחובות על ידי ראש העיר רחמים מלול בפני קבלנים ויזמים
סקירת תכנית הפיתוח של רחובות על ידי ראש העיר רחמים מלול בפני קבלנים ויזמים

עשרות קבלנים ויזמים ערכו סיור במתחמי התחדשות עירונית ברחובות

ראש עיריית רחובות רחמים מלול: "רחובות מהווה מודל ארצי בנושא ההתחדשות העירונית. אחת המטרות היא איתור פרויקטים זמינים לבנייה בעיר"

פורסם בתאריך: 27.2.18 06:29

-->

סיור להצגת פרויקטים של התחדשות עירונית התקיים השבוע בעיר רחובות על ידי ארגון הקבלנים תל אביב-בת ים, יחד עם הארגון המקביל ברחובות ועיריית רחובות.

היום החל בסקירת תכנית הפיתוח של רחובות על ידי ראש העיר רחמים מלול, והמשיך בהצגת הפרויקטים להתחדשות עירונית על ידי מהנדסת העיר דלית הראל. לאחר מכן הצטרפו הקבלנים לסיור באוטובוס בין המתחמים להתחדשות העירונית בעיר, בהדרכתה של מהנדסת העיר.

מלול: "רחובות מהווה מודל ארצי בנושא ההתחדשות העירונית. אחת המטרות של הפורום הנכבד הזה היא איתור פרויקטים זמינים לבנייה בעיר. הקבלנים הבינו שמשאב הקרקעות הזמינות לבנייה באזורי הביקוש הולך ומתמעט, ולכן מתעניינים בפרויקטים של התחדשות עירונית. אם המדינה תגיע גם היא למסקנה הזאת יש תקווה שהתכניות הללו צפויות להתקדם. לצורך כך על המדינה להקצות משאבים גדולים כדי לממן פיתוח תשתיות, סלילת כבישים ובניית מבני ציבור בקהילה".

מהנדסת העיר דלית הראל: "ראש העיר הציב מטרה לנגד עיניו, לאפשר לתושבי רחובות לגור בבית משלהם. העירייה פועלת להשיג מטרה זו בין היתר באמצעות התוכניות להתחדשות עירונית".

אבנר לוי, יו"ר ארגון הקבלנים תל אביב-בת ים וממלא מקום נשיא התאחדות בוני הארץ: "ממחקר כלכלי שנערך בהתאחדות בוני הארץ לאחרונה עולה כי באמצעות הפרויקטים להתחדשות עירונית, תמ"א 38 ופינוי בינוי, ניתן להגיע ל-900 אלף יחידות דיור. מדובר על פתרון יוצא מן הכלל למשבר הדיור בישראל, שבמקביל יתרום להתחדשותו של המרחב העירוני".

יו"ר ארגון הקבלנים ברחובות, יעקב רפפורט, התייחס אף הוא להתחדשות המרחב העירוני בעיר: "לעיר רחובות יש פוטנציאל גדול. יש לנו שיתוף פעולה פורה עם העירייה ואני רוצה לומר תודה על שיתוף הפעולה שמתנהל ללא ניגודי אינטרסים. כולם רוצים את טובת הציבור והעיר".

יהודה כתב, יו"ר ועדת פינוי בינוי בארגון הקבלנים בתל אביב-יפו-בת ים, הוסיף ואמר: "הפרויקטים של התחדשות עירונית הכרחיים לאיכות החיים של התושבים הזקוקים למרחבים ציבוריים ובנוסף, מאפשרת את חיזוקם של מבנים ישנים לבל יקרסו מפני רעידות אדמה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר