משטרת רחובות (צילום: אלעד חיימוביץ')
משטרת רחובות (צילום: אלעד חיימוביץ')

עובד עיריית רחובות נעצר בחשד שהיה חלק מחוליית פורצים

על פי החשד עובדת זרה שמסייעת לקשישה המתגוררת ברחוב טוכמן עדכנה את החשוד כי הבית ריק

פורסם בתאריך: 26.6.17 11:45

-->

בעקבות מידע מודיעיני שהגיע למשטרה בנוגע לחוליית פורצים שפועלת באזור, פתחו שוטרי תחנת רחובות בחקירה סמויה שכללה מעקבים ואיסוף ראיות אחר ארבעה חשודים. בסיום החקירה הסמויה נעצרו בחמישי שעבר שני בני מיעוטים תושבי קרית עקרון, עובדת זרה משכונת קרית משה וחשוד נוסף בן 28, אשר עובד בעיריית רחובות. למחרת, יום שישי, הובאו הארבעה לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בפתח תקווה. מעצרם הוארך עד ליום שלישי השבוע.

מחומר החקירה עולה כי עובד העירייה נעצר בסמוך לבית שנפרץ ברחוב טוכמן בשכונת קרית משה. על פי החשדות, עובדת זרה שמסייעת לקשישה המתגוררת במקום עדכנה את החשוד כי הבית ריק וזה ניצל את ההזדמנות לפרוץ לתוכו. בלשי המשטרה והכוחות הסמויים תפסו אותו בקרבת הבית ומיד עצרו אותו ואת שאר חברי החוליה.

"החשוד הוא תושב השכונה שמכיר היטב את הבית שנפרץ", אומרים תושבים מקרית משה. "הבית שנפרץ שייך למשפחה מוכרת והחשוד אפילו גדל עם ילדיה. יש לו עבר עם המשטרה אבל לפי כשנה הוא התחתן, הוא עובד בעירייה ונראה היה שהוא יצא מהמעגל הזה, אבל כנראה שהעבר ממשיך לרדוף אותו. זו מבוכה גדולה ואנחנו מקווים שהוא יקבל את העונש המגיע לו אם הוא אכן עשה את זה".

עו"ד נס בן נתן שמייצג את עובד העירייה, אמר לאחר הדיון בהארכת מעצרו: "מרשי טוען שהוא לא קשור לסיפור הזה ולא הציגו דבר שקושר אותו אליו. מה מצדיק שלילת חירותו של אדם ומעצרו? הוא נתן גרסה ואמר שנכון שהוא היה באזור בנסיבות אלה ואחרות, אך לא עשה דבר ולא מכיר את האנשים המעורבים. הוא לא יודע מה רוצים ממנו ואני סבור שנגרם לו עוול משווע".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר