ספורט בחמישה שקלים
ספורט בחמישה שקלים

עושים ספורט בחמישה שקלים

מרכז הצעירים עתידים מציע אימוני כושר קבוצתיים וייעוץ תזונתי אישי במחיר משתלם במיוחד

פורסם בתאריך: 28.6.17 11:44

-->

מרכז הצעירים 'עתידים' ברחובות יוצא בפרויקט חדש, בריא ומשתלם במיוחד, בשיתוף עם ארז סלומון, מאמן אישי שמקדם בישראל מיזם מיוחד בשם SPORTIX, המשלב אימוני כושר קבוצתיים עם הקניית ידע בתזונה נכונה – כל זאת בעלות מינימלית.

במסגרת שיתוף הפעולה הוחלט כי מיזם SPORTIX יגיע גם לעיר רחובות, החלטה שהתבררה כנכונה כאשר כבר ביום הראשון לפעילות נרשמו כ-120 צעירים תושבי העיר. האימון הראשון התקיים ביום ראשון השבוע, אז החלה לפעול הקבוצה הראשונה שכוללת כ-50 צעירים וצעירות תושבי רחובות. הם נפגשו לאימון משותף ביחד עם מאמנים מקצועיים המשלבים כושר פונקציונאלי והקניית ידע בתזונה נכונה. הכול בעלות של חמישה שקלים בלבד.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק נוער וצעירים, עו"ד מתן דיל: "אנו רואים את חייהם של הצעירים כמכלול המורכב מתעסוקה, לימודים, מעורבות חברתית, פנאי ועוד. מהסיבה הזו, מרכז הצעירים 'עתידים', המספק לצעירי העיר רחובות בגילאי 18-35 מענה הוליסטי, מנסה כל העת לספק מענים נוספים ולהתאים אותם לצרכים שעולים מן השטח. אין ספק שביקוש כזה כבר ביום הראשון להרשמה מצביע על צורך אמיתי שהתעורר בקרב הצעירים".

מלבד האימון הקבוצתי, כל אחד מהצעירים שייקחו חלק במיזם יקבל פגישת יעוץ אישית עם מאמן תזונה, על מנת שהשיפור הגופני יהיה מיטבי. הקבוצה תיפגש למשך כשלושה חודשים, שלוש פעמים בשבוע (ימים א', ג', ה') בשעות הערב. צעירים המעוניינים לקחת חלק במיזם מוזמנים לפנות למרכז הצעירים 'עתידים' בטל': 089314801 (רעות) או באמצעות אתר האינטרנט [email protected].

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר