כנס הסברה לפרויקט "הזדמנות שנייה"
כנס הסברה לפרויקט "הזדמנות שנייה"

מחזור שלישי להזדמנות שנייה לתואר ראשון

הפורום לקידום מעמד האישה ברחובות מקדם מחזור שלישי לפרויקט "הזדמנות שנייה"- השכלה גבוהה לתושבות העיר בגילאי 35+

פורסם בתאריך: 5.2.18 10:13

-->

פרויקט "הזדמנות שנייה" של הפורום לקידום מעמד האישה ברחובות נוצר על מנת לאפשר להעניק לנשים רחובותיות בגילאי 35 ומעלה הזדמנות ללמוד תואר אקדמי ראשון, עם ליווי לאורך כל התואר. הפרויקט מתקיים בשיתוף עם מכללת אחווה. כחלק מהפרויקט, מגבש הפורום, זו השנה השלישית, קבוצה של נשים תושבות רחובות בגילאי 35+ אשר ילמדו יחד כקבוצה לתואר אקדמי ראשון. המסגרת מאפשרת לנשים לקבל סיוע לימודי וליווי צמוד לכל אורך התואר, וכן התאמת צרכים קבוצתית מול המכללה.

כנס הסברה למתעניינות יתקיים ביום שלישי ה-13.2 באולם בימת הנוער הצמוד להיכל התרבות ברחובות . בכנס יציגו נציגי מכללת אחווה את תנאי הלימודים והמסגרת, מסלולי הלימוד השונים, ימי הלימוד, תנאי קבלה, המכינה ללימודים ועוד.

ראש העיר רחמים מלול, התומך בפרויקט באופן אישי ומסייע לקדם אותו בכל שנה, אומר: "אף פעם לא מאוחר לרכוש השכלה אקדמית ולעשות שינוי בחיים. אני גאה בתוכנית הזו, שמאפשרת לנשים לעשות זאת גם בגיל מאוחר יותר, וקורא לנשים רלוונטיות – בואו לנצל את ההזדמנות".

 

יו"ר הפורום לקידום מעמד האישה, ד"ר מרה קנבל: "נשים מובילות כיום בכל תחומי החיים, הן מעורבות בקהילה ומשפיעות בכל התחומים. בכדי להמשיך ולקדם את מעמדן ופועלן של הנשים ברחובות אנו שואפים להעניק להן כלים מקצועיים ואקדמאים. התכנית מאפשרת למשתתפות בה לשפר את נקודת המוצא שלהן ואת מעמדן בשוק התעסוקה, פותחת עבורן אפשרויות קידום כבר במהלך הלימודים ומשדרגת את פוטנציאל ההשתכרות שלהן".

יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, אביבה חלבי: " הנשים שלומדות בתכנית בימים אלה עוברות שינוי משמעותי הן מבחינה אישית והן מבחינה תעסוקתית. במפגש סטודנטיות האחרון שקיימנו התבשרנו כי שתיים מהסטודנטיות כבר עשו שינוי בתפקידן בעבודה בזכות הלימודים. במסגרת הלימודים, תקצה מכללת אחווה אשת מקצוע מטעמה שתלווה את המשתתפות לאורך תקופת הלימודים ותסייע להן להתגבר על כל החסמים שיעמדו בפניהן בדרך לרכישת השכלה גבוהה".

פרטים נוספים ניתן לקבל במשרדי הפורום לקידום מעמד האישה, בטלפון: 089352419.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר