אורית ומנחם חדי בחתונת בנם
אורית ומנחם חדי בחתונת בנם

ההורים הגיעו מרחובות לחתונת בנם באמבולנס המשאלות

השניים נפגעו בתאונת דרכים קשה שבוע לפני החתונה. הפרמדיק שהגיע ראשון לזירה גם ליווה אותם לאירוע של בנם הבכור

פורסם בתאריך: 20.6.17 13:56

-->

ביום שלישי בשבוע שעבר מאור חדי התחתן עם בחירת ליבו יאנה באולמי "תליה" שבנתניה. הוריו, אורית ומנחם חדי, תושבי רחובות, נפצעו שבוע קודם לכן בתאונת דרכים קשה באזור התעשייה חולון. הפציעות שלהם איימו לפגוע בשמחה המשפחתית, אלא שהשניים הובהלו ממיטות האשפוז בבית החולים היישר אל החתונה ב"אמבולנס המשאלות" כשהוא מקושט בלונים ופרחים.

האב מני סיפר: "הייתה חתונה מאוד מרגשת. אני מודה בראש ובראשונה לאותם אנשי מגן דוד אדום שאפשרו לאשתי ולי לחגוג את חתונת בנינו הבכור. הפרמדיקים סייעו לנו לאורך כל האירוע, היו לצדנו ודאגו לנו מאוד".

באמבולנס המדובר, אגב, היו שלושה פרמדיקים, כאשר אחד מהם היה גם הראשון שהגיע לאירוע התאונה. לדבריו, הוא עשה הכל בכדי להגיע ולהשתתף בחתונה המרגשת".

ליאת סמיד, מתנדבת במד"א, סיפרה: "יש להורים עסק טכנולוגי מוכר באזור ובחולון. בכל האזור מכירים אותם. ביום התאונה הם הלכו לאכול צהריים בשעה 13:30 באזור התעשייה בחולון. הם עובדים יחד והם הלכו לחגוג את יום הנישואין. אישה בת 83 שנהגה ברכב לא הבחינה בהם בזמן שהם המתינו ועמדו על המדרכה והיא העיפה אותם, פגעה בהם כמו בפיגוע דריסה. משם פינו אותם לבית החולים תל השומר עם פגיעות ראש. האישה עברה ניתוח ברגלה והיו לה שברים בחוליות הצוואר. הבעל חטף שברים בגולגולת עם דימום, שבר ברגל ושבר בשחם. מאז בני הזוג מאושפזים ומטופלים, האישה מאושפזת בבית חולים תל השומר והבעל ממשיך בהליך שיקומי. אנחנו מקווים שבסוף התהליך שניהם יחזרו לנהל את העסק ולחיק משפחתם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר