ניסן יחזקאל (צילום: ניר קידר)
ניסן יחזקאל (צילום: ניר קידר)

ניסן יחזקאל אחרי הניצחון המוחץ על ראשון לציון: "ציפיתי שזה יקרה כי יש פה פוטנציאל"

הפועל מרמורק התפוצצה בסוף השבוע על הפועל ראשון לציון עם חמישה שערים. כעת מתכוננים האדומים למפגש גביע המדינה מול בית"ר ירושלים

פורסם בתאריך: 21.1.18 12:05

-->

גם גדולי האופטימיים בקרב אוהדי מרמורק לא ציפו לתוצאה חד צדדית כמו זו שהנחילו שחקני הקבוצה להפועל ראשון לציון בסוף השבוע. המרמורקים שהגיעו לאצטדיון הברפלד בראשון לציון היו עדים להצגה הכי טובה של הקבוצה העונה, כשחגיגת השערים החלה כבר בדקה ה-12. האדומים ניצלו טעות קשה בהגנת המארחת, ואחרי שהניסיון הראשון נבלם על ידי השוער רועי משפתי, עידן שריקי הגיח מאחור ובעט לרשת. בדקה ה-31 שער ענק של הקבוצה מרחובות. ניראל מחפוד קיבל כדור עומק, רץ לרחבה, ניער שני שחקנים עם דריבל נהדר ומסר כדור רוחב לניקולאי דיולגארוב שבנגיעה בעט חזק ושטוח לרשת.

שבע דקות לאחר מכן הניצחון כבר היה ברור. רן רובין זיהה חור במרכז הרחבה, העביר כדור רוחב ללידור כהן שהגיע מאחור וגלגל לרשת. עשר דקות בתוך המחצית השנייה הגיע שער נוסף של רן רובין ובדקה ה-70 גד עובדיה חתם את תוצאת המשחק.

מאמן הקבוצה ניסן יחזקאל אמר בסיום המשחק: "התפוצצנו וציפיתי שזה יקרה כי יש פה פוטנציאל. עשינו חודש וחצי ענק ואף אחד לא לקח את זה בחשבון בליגה. כל הכבוד ושאפו לשחקנים, תודה רבה על הצגת כדורגל".

ביום חמישי תצא הפועל מרמורק לאצטדיון טדי, שם תפגוש את בית"ר ירושלים במסגרת גביע המדינה.

במסגרת מועד ההעברות, נערכו בבמרמורק מספר שינויים וביניהם מלך השערים בעונה הקודמת, איציק אבושדיד, שעובד גם כמורה לנהיגה, ביקש להשתחרר מהקבוצה על מנת לשחק בליגה א', שם קיבל מספר של הצעות. שחקן נוסף שעזב הוא מישל רוס שלא הצליח לבוא לידי ביטוי בקבוצה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר