כדורגל (צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE)
כדורגל (צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE)

חיבור בין מתן דיל, אבי קינד ואביב איטח עשוי להוביל להגדלת תקציב הספורט ברחובות בשלושה מיליון שקלים

אביב איטח יגיש מחדש הצעה לסדר משנת 2016, שבה ביקש להגדיל את תקציב הספורט באחוז. הפעם הוא ייהנה מתמיכתם של מתן דיל ואבי קינד, שמגדילים את הסיכויים להשגת רוב להצעה

פורסם בתאריך: 15.1.18 08:34

-->

בשבוע שעבר פורסם ב"ערים" כי שיתוף פעולה בין סגן ראש עיריית רחובות, מתן דיל, וחבר המועצה אבי קינד, הוביל לשליחת מכתב לראש העיר רחמים מלול ובו בבקשה להגדיל את תקציב הספורט העירוני לאחוז אחד מסך תקציב העירייה לשנת 2018 – קרי 3 מיליון שקלים שיהוו תוספת משמעותית שתקדם את אגודות הספורט ואת הספורט ברחובות באופן כללי.

כפי שפורסם בלעדית ב"ערים" בחודש יוני 2016, חבר המועצה אביב איטח כבר העלה בעבר יוזמה דומה. בהצעה לסדר שהגיש ב-2016, פירט איטח ביסודיות את תקציבי הספורט בערים השכנות, והראה כי בעוד הן מקציבות כ-1 אחוז מהתקציב לספורט העירוני, ברחובות רק כ-0.025 אחוזים מוקדשים לכך. אז הורדה ההצעה מסדר היום, אך כעת בכוונת איטח להעלות מחדש את הצעתו לסדר מהתאריך 19.6.16 וליהנות מהרוח הגבית והחיזוק המשמעותי של אבי קינד ומתן דיל. לדברי איטח, בזכות תמיכתם של השניים, קיים כעת סיכוי גבוה להשיג רוב להצעה.

אביב איטח

אביב איטח

אבי קינד

 

יש לציין כי תקציב הספורט העירוני כולל בתוכו, מעבר לאגודות הספורט ההישגיות, גם פרויקטים ופעילויות שונות ומגוונות בתחום הספורט הקהילתי, חינוך לספורט ולערכים, והענקת מסגרות חינוכיות משלימות לילדים ובני נוער.

בשיחה עם שלושת היוזמים, סגן ראש העיר מתן דיל, וחברי המועצה אבי קינד ואביב איטח, הם אומרים: "הספורט העירוני פוגש מדי יום אוכלוסיות רבות ומגוונות בקרב תושבי העיר רחובות, החל ממסגרות חינוך משלימות מהגיל הרך, דרך בני הנוער ועד למבוגרים. עיר חייבת להתקדם בהתאם להתפתחות של תושביה ודרישותיהם. כולנו עדים לפריחה ולמודעות הגדולה לאורח חיים ספורטיבי ולחשיבותו. אנו רואים בספורט ערך חינוכי משמעותי וסבורים כי מגיע לתושבי רחובות לפחות מה שנותנים לתושבים בערים השכנות ואף יותר".

מתן דיל

מתן דיל

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר