התור במשרד הפנים ברחובות
התור במשרד הפנים ברחובות

תושבי רחובות והסביבה מתלוננים: תורי ענק במשרד הפנים בעיר

התורים משתרכים עד לחדר המדרגות וגם המעליות אינן עובדות

פורסם בתאריך: 21.6.17 11:52

-->

תושבי רחובות והיישובים הסמוכים נתקלים בשבועות האחרונים בתורי המתנה ארוכים בניסיון לקבל שירות ממשרד הפנים ברחוב בנימין 4 בעיר. בנוסף לתורים הארוכים, שמתחילים כבר בחדר המדרגות, ישנה בעיה נוספת של תקלות מתמשכות במעליות הבנין, דבר המקשה על אנשים מבוגרים ובעלי מוגבלויות להגיע ולקבל שירות.

"עד שמתקנים את אחת משתי המעליות, היא לא מספיק רחבה כדי להיכנס לתוכה עם עגלת תינוק כפולה של תאומים", אומרת אחת מתושבות העיר שהגיעה השבוע למקום. אישה מבוגרת אחרת מתלוננת על כך שקשה לה לעלות עד לקומה השנייה ברגל ואומרת: "בעלי ואני הגענו לחדש את תעודת הזהות, אנחנו אנשים מבוגרים וקשה לנו לעלות במדרגות. לצערנו המעליות לא עובדות וזה מקשה עלינו מאוד. נאצלנו לשוב הביתה מבלי לקבל שירות, כי התור שהיה שם היה בלתי נסבל. אנשים עומדים במדרגות הבניין, הכל צפוף וחם ואי אפשר לנשום. שלא לדבר על זה שאין כסאות שנוכל לשבת עליהם בזמן ההמתנה. זה מצב בלתי נסבל ולא יכול להיות שלא ישפרו את השירות שם".

אבי, תושב חדש בעיר שהגיע לחדש את הדרכון לרגל נסיעה בחופשת הקיץ, אומר: "לא חשבתי שיהיה כל כך עמוס. אנשים מזמינים תורים במערכת הממוחשבת ונוצר מצב שמי שמגיע בלי תור ממתין לאלה שקבעו מראש ונכנסים קודם. הפסדתי יומיים עבודה בגלל שביום הראשון המתנתי עד שבשעה 13:00 סגרו את הדלתות. כמובן שלא כולם הספיקו לקבל שירות וכמוני היו עוד עשרות תושבים שחזרו מבלי שהשיגו את מבוקשם. ענין נוסף ולא פחות חשוב הוא הזנחת המקום. משרד ממשלתי מכובד כמו משרד הפנים, ראוי היה שישב במקום שמתוחזק מבחינת הניקיון, מבחינת שירות המעליות וההנגשה, ולא במקום נידח ומוזנח שלא מכבד אף אדם שמגיע אליו. עובדי המשרד לא אשמים במה שקורה שם, אני בטוח שאם זה היה תלוי בהם הם היו עושים שביתה, אבל הם כפופים להנהלה ולכן הטענות הן רק כלפי ההנהלה".

ממשרד הפנים נמסר: "בשבועיים האחרונים הצטברו בלשכות רשות האוכלוסין עומסים בלתי סבירים אשר ככל הנראה הינם תוצאה של בוא הקיץ, כניסת חוק הביומטריה לתוקפה והדרישה הגוברת לדרכונים באופן כללי.על אף זאת, מקבלים עובדי הרשות אלפי מבקשי שירות ביום. הרשות נוקטת בשורת צעדים למציאת פתרונות לכת סוגיה שעולה ובמטרה להמשיך לתת שירות סדיר. אנו נמשיך למצוא פתרונות במטרה לייעל את השירות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר