משטרת רחובות (צילום: אלעד חיימוביץ')
משטרת רחובות (צילום: אלעד חיימוביץ')

ניסה לשדוד דוכן של מפעל הפיס ונעצר

איים על המוכר בדוכן בחפץ חד, אך זה סגר בפניו את החלון

פורסם בתאריך: 2.1.18 10:41

-->

במשטרת ישראל התקבל בצהרי יום ראשון השבוע דיווח על ניסיון שוד של דוכן מפעל הפיס ברחוב משה יתום שבאזור התעשייה ברחובות. כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בסריקות ולאחר זמן קצר איתרו את החשוד במעשה ועצרו אותו.

מחקירת המקרה עלה כי הצעיר, בן 22 משכונת קרית משה המוכר למשטרה מתחום עבירות הרכוש, ניגש אל המוכר בדוכן מפעל הפיס כשהוא אוחז בחפץ חד. הוא דרש ממנו באיומים שיביא לו כסף, אך המוכר לא התרגש, לא נענה לאיומיו ושסגר בפניו את חלון הדוכן. הצעיר נמלט מהמקום אך נתפס זמן קצר לאחר מכן.

אתמול (שני) הובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון, בפני השופט אייל כהן. שם הובהר כי פעל עמו חשוד נוסף שהצליח לחמוק מהמקום וטרם נעצר. עו"ד איתי בן נון, שמייצג את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, ביקש לקצר את ימי המעצר ולהעביר את התיק לתביעות. השופט כהן דן בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים, אולם אישר הארכה של שלושה ימים בלבד. בהחלטתו קבע השופט: "עיינתי בחומר החקירה הסודי ומצאתי כי קיים חשד סביר לפיו החשוד ביצע את העבירה המיוחסת לו. נחה דעתי כי יש לאפשר את מיצוי החקירה וכי אין מנוס מלעשות כן בעוד הוא נתון במעצר. עם זאת סבורני כי אין מקום להיעתר לבקשה במלואה וכי פעולות החקירה הנדרשות ניתנות לביצוע בפרק זמן קטן יותר מזה שנתבקש".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר