צוות הערוץ הקהילתי
צוות הערוץ הקהילתי

"בכוחות משותפים הפכנו לאימפריה של מגזינים"

הטלוויזיה הקהילתית של רחובות שברה באחרונה שיא והפכה לערוץ הקהילתי היחיד שבו חמש תכניות מגזין

פורסם בתאריך: 24.12.17 12:59

-->

הטלוויזיה הקהילתית של רחובות (ערוץ 98) השיקה באחרונה בהקרנה חגיגית את תכניתה החדשה בהפקתה של מירי צרי, "תצאו בחוץ", העוסקת בתרבות ובילוי בעיר. את התכנית מנחה זמרת האופרה הרחובותית והחיננית ברכה קול, שבין היתר ראיינה את הזמר הרחובותי במקור, דני רובס. עם שידור התכנית הפך הערוץ הקהילתי של רחובות לשובר שיאים, והפך ליחיד שמגיש חמש תכניות מגזין מבין הערוצים הקהילתיים.

צוות הערוץ הקהילתי

צוות הערוץ הקהילתי

 

הטלוויזיה הקהילתית של רחובות מנווטת על ידי מתנדבים בלבד, כולם גמלאים, בזכות לא מעט להטוטנות. מפיקת העל האחראית מזה 10שנים על הערוץ היא רחל גולן, לשעבר סגנית מנהלת בית ספר ברחובות, שעם יציאתה לגמלאות חיפשה אקשן ועניין. גולן, אם לשלושה ילדים וסבתא לשלושה נכדים, אומרת: "התחלנו בתכנית אחת, רחובות-טיוי, שעדיין אני המפיקה הישירה שלה. הרכז יענקל'ה שמעוני, שלו אנו קוראים לו 'הילד החולם', חלם על מגזינים נוספים. אחד המגזינים היותר מקוריים שיצרנו הוא 'דופייה' בהפקת רחל קול. בתכנית האורח הופך למראיין ושואל את המרואיין את מי ירצה להזמין לראיון הבא, וזהו גלגל שאין לו סוף. מופיעים בו אנשים לא מפורסמים, אבל מרתקים ומיוחדים. ביחד, בכוחות משותפים של כל מי שעובד פה, הפכנו לאימפריה של מגזינים".

כיצד התחלת את דרכך בערוץ?

"התחלתי בקורס לטלוויזיה קהילתית, שנמשך שמונה חודשים. בהמשך הרכז של הערוץ, יענקל'ה, ראה שאני נוטה לניהול וביקש ממני להיות מפיקה אחראית, למרות שאני עדיין לא מוותרת על להיות כתבת".

ואיך החוויה?

"המקום נותן לי הרגשה של עשייה, של אחריות, הוא מעשיר אותי ונותן המון סיפוק. בגיל שלי מה שקובע זו הרוח ולא השנים. הערוץ משאיר אותי צעירה, עסוקה, פעלתנית ובעיקר שמחה".

רחל גולן

רחל גולן

 

יענקלה שמעוני

יענקלה שמעוני

 

מה מטרת הערוץ?

תיקי זן בר, האחראית הלוגיסטית שקטלגה את כל סרטי הערוץ וגם את כל סרטי ארכיון רחובות: "אנחנו נכנסים לכל פינה ופינה ברחובות, נותנים לאנשים להבין מה נעשה בעיר, להכיר, להתקרב אחד לשני. גם לעכשיו וגם שישתמר לעתיד. האוכלוסייה מגוונת והעשייה בעיר מדהימה. לפעמים אני בעצמי אומרת, 'מה באמת זה מה שנעשה כאן?'".

תיקי זן בר

תיקי זן בר

 

הצלם ז'אק קיני מוסיף: "הרוח החברתית והקרבה בין אנשי הצוות מדהימה. אנחנו מאוד מגובשים וחיים את הקבוצה. כולנו מרגשים שייכים. יעקנל'ה הרכז תמיד מושך אותנו קדימה להתפתח עוד, ורחל המפיקה דואגת ומחבקת את כולם".

ז'אק קיני

ז'אק קיני

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר