הענקת תעודות הוקרה לאברכים
הענקת תעודות הוקרה לאברכים

תעודות הוקרה הוענקו לאברכים חרדים המתנדבים במסגרת פרויקט "עיר ללא אלימות" ברחובות

יקיר עוזרי ויצחק עובד זכו לתעודות הצטיינות על תרומתם לילדים תוך קידומם בלימודים והגברת ביטחונם האישי

פורסם בתאריך: 11.12.17 13:41

-->

פרויקט "עיר ללא אלימות" של עיריית רחובות, במשותף עם המשרד לביטחון פנים, קיים בעיר כבר חמש שנים. במסגרת זו נערכות פעילויות רבות, אחת מהמיוחדות שבהן היא התנדבותם של אברכים חרדים בקהילה. בפרויקט לוקחים חלק כ-40 אברכים מרחובות אשר פועלים בבתי ספר ותלמודי תורה לחיזוק התלמידים במקצועות השונים, במתנ"סים בהם הם מלווים תלמידים ממשפחות שונות ועוזרים להם בלימודים, משחקים איתם ולפעמים אף מתלווים לילד לבית הכנסת בתפילת שבת. באחרונה החלו שני מתנדבים לפעול כסיירת, וכשהם רכובים על אופניים הם מסיירים ברחבי העיר ומאתרים מפגעים בטיחותיים, נוער משוטט וכל בעיה אחרת, במטרה להעביר דיווח מיידי לגורמים הרלוונטיים ולהבטיח את הגברת הביטחון האישי של הציבור.

עד לפני כארבע שנים התנדבו במסגרת תכנית זו כ-3-4 אברכים בלבד. מתוך הבנה כי יש בה פוטנציאל גדול לשילוב בין החברה החילונית לחברה החרדית, הוחלט להשקיע ולהרחיב את הפרויקט על מנת לנצל משאב זה לטובת הכלל. קהילת קרעטשניף בהובלת הרב פנחס הומינר הייתה הקהילה הראשונה שקיבלה את ההחלטה להצטרף לתוכנית, וגם היום חבריה הינם חלק ניכר מהפעילים בה.

בטקס מיוחד שנערך השבוע בנוכחות ראש העיר רחמים מלול, מנכ"ל העירייה דורון מילברג, סגני ראש העיר זהר בלום ומתן דיל, הרב פנחס הומינר מקהילת קרעטשניף, מנהל תכנית "עיר ללא אלימות" של המשרד לביטחון פנים ועיריית רחובות, אבי פיטרו, אורלי גרוסבוים ממתנ"ס מחוויות מהות, והאברכים אשר משתתפים בתוכנית, חולקו תעודת הצטיינות מיוחדת ליקיר עוזרי ויצחק עובד. תרומתם לילדים תוך קידומם בלימודים, הגברת ביטחונם האישי והערכת משפחות הילדים את פועלם, היו הגורמים אשר הכריעו בהחלטה למי תוענק תעודת ההצטיינות. לטקס הגיעו שני אחים על מנת להודות על הליווי שזכו בו במסגרת הפרויקט וציינו כמה האברך המלווה תורם וחשוב להם.

 

ראש העיר רחמים מלול: "אני שמח כי המתנדבים היקרים משלבים לימודים עם תרומה לקהילה. התרשמתי מאוד מהתרומה שלהם במסגרת הפעילות שהוצגה בפני".

סגן ראש העיר ויו"ר "עיר ללא אלימות" ברחובות, זוהר בלום: "התרומה של האברכים למערכת החינוך החרדית ברחובות היא משמעותית ביותר, ועל כך מגיעה להם תודה והערכה".

מנכ"ל העירייה דורון מילברג: "החברה החרדית ברחובות היא אוכלוסייה מיוחדת הידועה בצניעותה ונכונותה לתת ולעזור. נשמח להמשיך ולהרחיב את הפעילות במסגרת הפרויקט".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר