כדורגל (צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE)
צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE

קבוצת הנשים של הפועל מרמורק חוזרת לפעילות

עיריית רחובות מקדמת את פתיחת קבוצת הכדורגל לנשים בשיתוף מרמורק, וקוראת לשחקניות נוספות להצטרף על מנת להתחיל בפעילות הקבוצה

פורסם בתאריך: 28.11.17 08:00

-->

אחרי מספר שנים של הפסקה, קבוצת כדורגל הנשים של הפועל מרמורק עושה קאמבק. בעיריית רחובות מבקשים לעודד ספורט בכלל וספורט נשים בפרט, וקבוצת הכדורגל תיפתח במסגרת שיתוף פעולה של העירייה עם הפועל מרמורק.

בימים אלו תרים אחר שחקניות נוספות מגיל 16 ומעלה, על מנת להתחיל בפעילות הקבוצה, כאשר ההשתתפות היא חינמית וכל שחקנית תוכל להתאמן באופן סדיר, כולל ביטוח, ותקבל ציוד שכולל חולצה, מכנס, גרביים ומגנים. האימונים צפויים להתקיים במגרש החדש עם הדשא הסינטטי ליד בריכת וייסגל, או במגרש הפועל מרמורק. ימי האימון הם בשני וחמישי בשעה 21:00. הסגל העתידי אמור לכלול 18 שחקניות, ובימים אלה הקבוצה מצויה בהליכי סיכום עם מאמן.

חשוב לציין כי באגף הספורט בחברה העירונית מקדמים ספורט נשי גם בקבוצת הגיל לנערות ולילדות. רחובות נבחרה כאחת מהרשויות המשתתפות בפרויקט הלאומי "אתנה", בשיתוף משרד התרבות והספורט, בענפי הספורט שחיה, כדוריד וכדורסל.

 

סגן ראש העיר מתן דיל, אשר פעל לקדם את פתיחת קבוצת הנשים, ציין: ״הספורט הוא תחום חזק בעיר רחובות ואנו פועלים כדי לחזקו אף יותר. כאן הרווח הוא כפול היות ומדובר בספורט לנשים. אני קורא לחובבות הכדורגל בעיר  להגיע ולהתאמן במסגרת הקבוצה".

מנהל אגף הספורט, איציק עובדיה: "ספורט הנשים ברחובות הוא תחום שאנו רוצים מאוד לקדם והפעם גם בענף הכדורגל, ולפיכך השקענו מאמצים ותקציבים על מנת לקדם את הפרויקט. תודה לאגודת הפועל מרמורק על שיתוף הפעולה ובהצלחה לקבוצת הנשים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר