רחמים מלול ואביב איטח
רחמים מלול ואביב איטח

עסקים טובים עושים היום

שיתוף פעולה בין עיריית רחובות לבין התאגדות העסקים הקטנים מסייעת לבעלי העסקים והעצמאיים המקומיים

פורסם בתאריך: 27.11.17 15:42

-->

ההתאגדות הארצית קבעה את מושבה ברחובות ובעלי העסקים תושבי רחובות נהנים. חבר מועצת העיר אביב איטח יזם פגישה בין דקלה אבוטבול, יו"ר התאגדות העסקים הקטנים בישראל, לבין ראש העיר רחמים מלול ומנכ"ל העיריה דורון מילברג. השלושה סיכמו על שיתוף פעולה אשר הנהנים העיקריים מהם הם בעלי עסקים ועצמאיים תושבי רחובות. בשבוע שעבר נערכה סדנה לשיווק ברשת החברתית עסקית לינקדאין חינם לתושבי רחובות, אשר בה השתתפו כ-50 בעלי עסקים מהאזור. בשבוע הבא ייפתח קורס יזמות עסקית בהנחה של כ-30 אחוז לתושבי רחובות.

חבר המועצה אביב איטח: "כצעיר שבעבר הקים עסק, לא היה גורם מקצועי שיכוון אותי בהקמה והתנהלות מול הרשות המקומית. אני מודה לראש העיר והמנכ"ל על הנכונות והראייה המשותפת בצורך ללוות ולחזק את הקשר והמענה בין בעלי העסקים הקטנים לעירייה".

מנכ"ל העירייה דורון מילברג: "כולם מרווחים משיתוף הפעולה הזה: תושבי העיר שהם הלקוחות, בעלי העסקים הקטנים שהעירייה מבקשת לעודד וההתאגדות אשר מעניקה שירות לבעלי העסקים".

דקלה אבוטבול: "כעצמאית תושבת העיר שמחתי לראות את הנכונות של ראש העיר רחמים מלול וחבר המועצה אביב איטח לחזק את העסקים בעיר. שנת 2016 שברה שיא של כל הזמנים בכמות העסקים הקטנים שנסגרו. מהיכרותנו עם התחום עולה כי חוסר הכרות מעמיקה עם ניהול תזרים מזומנים, אי ביצוע שיווק מיטבי, וחוסר הכרות עם החקיקה והנהלים של רשויות המס – כל אלה ועוד הם הסיבות המרכזיות לסגירת עסקים״.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר