חגי מולה (צילום: יח"צ)
חגי מולה (צילום: יח"צ)

חגי מולה: "עבורי השמיים הם הגבול"

חגי מולה העביר את ילדותו בסלסולים בבית הכנסת שבשכונת מרמורק, כיכב בערבי קריוקי, התגלה בתכנית "אייל גולן קורא לך" ומאז הוא פורח באירועים ובחפלות. כעת, עם הגיוס לצה"ל, הוא מקווה שהקריירה לא תיפגע ואומר: "זה לא סוד שאני חושש, משום שיש לי הופעות באמצע השבוע וכנראה שאני לא אוכל לצאת אליהן, אבל בעזרת השם אני מאמין שהכל יהיה בסדר"

פורסם בתאריך: 29.11.17 12:37

-->

מעטות הפעמים שבהן זמר חדש ואנונימי כמעט לגמרי, מצליח לעורר הדים כבר בסינגל הראשון שלו. חגי מולה (18), זמר צעיר ומבטיח מרחובות, עשה בדיוק את זה עם השיר ״רגש זמני״ שאותו כתב והלחין אופיר כהן. כעת, כשהגיוס לצה"ל בפתח, מקווה מולה שיצליח להמשיך בקריירה.

חגי, איך הכל התחיל?

"כשהייתי ילד קטן הייתי הולך עם אבא שלי לבית הכנסת התימני בשכונת מרמורק, שבה גדלתי. ככה לאט לאט התחלתי לקלוט קצת את התפילה. אבא שלי שלח אותי ללמוד אצל המורי בכיתה א׳, למדתי קצת והתחלתי לקרוא בבית הכנסת".

מתי בפעם הראשונה נחשפת למיקרופון?

"תמיד הייתי זה שדוחפים לו את המיקרופון בערבי קריוקי או בכל מקום שיש בו מיקרופון. תמיד היו מבקשים שאעלה לשיר. גם הייתי מעלה סרטונים לפייסבוק והתגובות היו מדהימות. היו אומרים לי 'אתה כישרון מבוזבז, תעשה עם עצמך משהו'".

נראה שלקחת את התגובות האלה ברצינות.

"כן. בגיל 14 נכנסתי בפעם הראשונה לאולפן במטרה להקליט את הסקיצה הראשונה שלי לשיר שנקרא ״מחכה לראותך״. זה היה אמור להיות השיר הראשון שלי ובסוף זה לא הסתדר. אני יכול לומר שבימים אלו אנחנו עובדים על חידוש מרענן לשיר הזה. בגיל 17 נרשמתי לתכנית המוזיקה 'אייל גולן קורא לך', עברתי את כל האודישנים עד לשלב המסך, אבל שם לא עברתי כי עדיין הייתי 'לא בשל'".

התאכזבת?

"יצאתי משם, אספתי והפנמתי את כל הביקורות ופתאום דרך התוכנית הזו נפתחו לי המון דלתות. התחילו להזמין אותי לאירועים, לחפלות והמון מנהלים מהז'אנר התחילו לפנות אליי. קיבלתי המון חשיפה בשטח".

חגי מולה (צילום: יח"צ)

חגי מולה (צילום: יח"צ)

 

מתי הוצאת את הסינגל הראשון?

"חצי שנה לאחר התוכנית החלטתי להוציא את הסינגל הראשון, שאותו כתב והלחין אופיר כהן. השיר נקרא ״רגש זמני״ והמון אנשים התחילו להכיר אותי. יחד עם זה הביקוש עלה והמון טלפונים החלו לצלצל".

 

בסוף השבוע האחרון חגג מולה את גיוסו לצה"ל עם חברים, בני משפחה וגם לא מעט קולגות שמפרגנים לכישרון העולה. בין הזמרים שהיו בחגיגה נצפו יובל דמרי, לואי עלי ונאור כהן.

חגי מולה (צילום: יח"צ)

חגי מולה (צילום: יח"צ)

 

חגי, אתה לפני הגיוס לצה"ל. יש חשש שזה יפגע בקריירה שהולכת ומתפתחת?

"אני מתגייס לצבא וזה לא סוד שאני חושש, משום שיש לי הופעות באמצע השבוע וכנראה שאני לא אוכל לצאת אליהן, אבל בעזרת השם אני מאמין שהכל יהיה בסדר. אני חולם להגיע הכי רחוק שאפשר ולכבוש כל יעד אפשרי, כי עבורי השמיים הם הגבול. אני מאמין שעם רצון, עבודה קשה, התמדה ואמונה נגיע רחוק".

חגי מולה (צילום: יח"צ)

חגי מולה (צילום: יח"צ)

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר