מתוך נתוני התכנית הלאומית למתמטיקה במחוז מרכז
מתוך נתוני התכנית הלאומית למתמטיקה במחוז מרכז

רחובות: עליה באחוז הניגשים ל-5 יחידות לימוד במתמטיקה

נתונים שמפרסם משרד החינוך מעלים כי התכנית הלאומית למתמטיקה שיפרה את אחוז הניגשים ל-5 יחידות לימוד בקרב תלמידי רחובות וקרית עקרון

פורסם בתאריך: 20.11.17 10:41

-->

התכנית הלאומית לקידום המתמטיקה, של שר החינוך נפתלי בנט, פותחה כדי לתת מענה למגמה השלילית במספר התלמידים שניגשו למבחנים ברמת 5 יחידות לימוד במתמטיקה. התכנית שמה לה כיעד להכפיל את מספר התלמידים הלומדים 5 יחידות עד לשנת 2019. מעבר לעמידה ביעד המספרי, התכנית שמה לה כמטרה להביא את בשורת 5 יחידות הלימוד לכל תלמיד בישראל, בלי קשר למקום מגוריו.

הבוקר (שני) פרסם משרד החינוך נתונים אודות בחינות הבגרות מהקיץ האחרון, המצביעים על המשך המגמה החיובית בשלוש השנים האחרונות באחוז הניגשים ל-5 יחידות לימוד במחוז מרכז. מהנתונים ניתן לראות כי כלל התלמידים התקדמו – כמות התלמידים הניגשים לחמש יחידות עלתה, מבלי שכמות התלמידים הניגשים ל-4 יחידות ו-3 יחידות פחתה. הנתון היחיד שהצטמצם הוא מספר התלמידים שאינם ניגשים לבגרות כלל.

בין היתר, בעיר רחובות נרשמה עלייה של שישה אחוזים בכמות הניגשים ל-5 יחידות לימוד, מ-13 אחוז ל-19 אחוזים.

בקרית עקרון השכנה נרשמה עלייה קצת יותר גדולה, של שבעה אחוזים, מ-20 ל-27 אחוז בכמות הניגשים ל-5 יחידות לימוד במתמטיקה.

מתוך נתוני התכנית הלאומית למתמטיקה במחוז מרכז

מתוך נתוני התכנית הלאומית למתמטיקה במחוז מרכז

 

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: "התכנית הלאומיות תמשיך לקדם את מטרתה – למצב את מדינת ישראל כמובילה עולמית, באופן שמאפשר לכל תלמידה ותלמיד, מכל מגזר ושכבות האוכלוסייה, לממש את זכותם להגיע למצוינות".

עמליה חיימוביץ, מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך: "הבשורה הגדולה של יישום התכנית הלאומית במתמטיקה היא הצמחת כלל התלמידים. אנו פועלים במחוז מרכז על מנת שכל תלמיד יגיע להישגים גבוהים ויממש את הפוטנציאל שלו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר