עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

ביום ראשון ייערך כנס עסקים וכלכלה ה-1 ברחובות

עיריית רחובות, בשיתוף מעוף לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, עורכת כנס עסקים וכלכלה במעמד ראש העיר ושר הכלכלה והתעשייה. הכניסה ללא תשלום, מספר המקומות מוגבל

פורסם בתאריך: 16.11.17 15:05

-->

כחלק ממאמצי עיריית רחובות להנגיש את שירותיה לבעלי העסקים בעיר, יזמה גלי אפל קסטל, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק רישוי עסקים, את כנס העסקים והכלכלה ה-1 של העיר רחובות, אשר נועד להפגיש בין בעלי העסקים ולהעניק להם מידע לטובת פיתוח וקידום עסקיהם בעיר. הכנס יתקיים במעמד ראש העיר רחמים מלול, שר הכלכלה והתעשייה חבר הכנסת אלי כהן ומרצים אורחים, בשיתוף מעוף לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה.

רחמים מלול (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

רחמים מלול (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

 

בשנים האחרונות הבינו רשויות מקומיות רבות, ועיריית רחובות בתוכן, כי העסקים הם מנוע הצמיחה האמיתי של רשות מקומית. הארנונה מבעלי העסקים והחברות בתחומי הרשות היא ההכנסה "האמיתית" שמאפשרת לפתח את שירותי העירייה, ולאו דווקא הארנונה למגורים. ברחובות קיימים כיום כמיליון וחצי מ"ר של מתחמי תעסוקה ובשנים האחרונות יזמה העירייה בנייתם של כ-200 אלף מ"ר נוספים, שהם יותר מכל שנבנה בעשור האחרון.

 

ראש העיר רחמים מלול: "עיריית רחובות מבצעת מגוון רחב של פעולות על מנת לעמוד בקצב הצמיחה במספר התושבים שבוחרים לבנות את ביתם בעיר. אחת הפעולות החשובות ביותר היא קיום היערכות מוקדמת ותכנון תחום התעסוקה העירונית. כולי תקווה שבזכות הכנס החשוב הזה נוכל ליצור שיתופי פעולה, לפגוש את בעלי העסקים, להעצים את הפעילות העסקית בעיר וכך לחזק את כלכלת העיר".

אפל קסטל: "זהו כנס שנועד בראש ובראשונה לחזק את הקשר עם בעלי העסקים בעיר ולספר להם על מה שהעירייה עושה למענם, וגם לשמוע אותם".

גלי אפל קסטל

גלי אפל קסטל

 

הכנס יתקיים ביום ראשון (19 בנובמבר) בשעה 16:30 באולמי האירועים רוז שבמתחם העסקים והבילוי מטרו מול, סמוך לתחנת הרכבת.

הכנס מיועד לבעלי עסקים מרחובות והסביבה, אשר ייהנו מהרצאות מקצועיות בנושא שיווק דיגיטאלי לעסקים, כלי סיוע של משרד הכלכלה לעסקים קטנים ובינוניים, ובנוסף ישמעו מראש העיר ומאפל קסטל על הנגשת השירותים לעסקים ועל תכניות הפיתוח של אזורי העסקים בעיר בשנים הקרובות.

פרטים והרשמה בעמוד הפייסבוק 'כנס עסקים וכלכלה רחובות', או באמצעות טל': 0733266686. הכניסה ללא תשלום, מספר המקומות מוגבל.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר