רחוב קלמן ביאלר (צילום: אלעד חיימוביץ')
רחוב קלמן ביאלר (צילום: אלעד חיימוביץ')

“נהגים טסים ברחוב שלנו וזו ממש סכנת נפשות"

תושבי קלמן ביאלר ברחובות מתריעים על היעדר פסי האטה ברחוב שבו גני ילדים וצהרונים. בנוסף טוענים התושבים להשקיה לא אחידה בפארק הדקלים, שמביאה לבזבוז מים

פורסם בתאריך: 9.11.17 06:30

-->

תושבים ברחוב קלמן ביאלר ברחובות טוענים כי יש לטפל בכמה וכמה ליקויים בטיחותיים ואסתטיים ברחוב ובסביבתו.
אחת מתושבות הרחוב מסבירה: “נהגים טסים ברחוב שלנו וזו ממש סכנת נפשות. מכיוון שהרחוב אינו מישורי לא תמיד ניתן לראות את הרכבים שמגיעים במהירות וזו משימה קשה ומפחידה לחצות את הכביש. זה חמור עוד יותר על רקע העובדה שברחוב הזה נמצאים הרבה גני ילדים, מעונות יום ובית כנסת. הרבה הורים וילדים מסתובבים כאן וזה נחוץ והכרחי להציב פסי האטה לאורך הרחוב. התרעתי על הנושא הזה לעירייה כבר לפני שנה ובינתיים לא השתנה דבר. אני מקווה שמישהו יתעורר לפני שיקרה כאן אסון”.

רחוב קלמן ביאלר (צילום: אלעד חיימוביץ')

רחוב קלמן ביאלר (צילום: אלעד חיימוביץ')

 

בעיות הבטיחות בדרכים הן לא הבעיות היחידות שמטרידות את תושבי הרחוב. לדבריהם, הפארק הסמוך לרחוב, פארק הדקלים, אינו מושקה באופן אחיד וכך אזורים מסוימים בו מוצפים, בעוד אזורים אחרים נותרים צחיחים.
“המרפסת שלי פונה לפארק ואני רואה שהוא מושקה במשך שעות ארוכות, עד כדי כך שהמים זורמים באזורים מסוימים על המדרכות. זה מגיע למצב שבחלק מהמקומות המים כבר יצרו חריצים בשבילי האבן. זה בזבוז שקשה לראות”, אומרת דיירת אחד הבניינים הסמוכים לפארק. “לעומת זאת, בשטחים נרחבים אחרים של הפארק אין השקיה בכלל והם נראים מוזנחים ומלאי עשבים שוטים. הדשא באזורים הללו מת לגמרי, למרות שיש שם ממטרות. לפני כחודשיים דיברתי עם אחד מעובדי הגינון והוא טען שזה קורה בגלל שהזרם בממטרות חלש מידי ושזה בטיפול. בפנייה לעירייה הודיעו לי ‘קיבלנו את בקשתך’, וזהו. סיור קצר בפארק מגלה שהאזורים ‘הנבחרים’, המושקים והירוקים, הם אלה הנראים מהכביש, בעוד האזורים הפנימיים מוזנחים ויבשים. זה נראה מגמתי וחבל שכך”.

גבעת הדקלים (צילום: אלעד חיימוביץ')

גבעת הדקלים (צילום: אלעד חיימוביץ')

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "בשל הפרשי הגובה בשטחי הגן, קיימת בעיית לחצים דינמיים. מערכת ההשקיה במקום שוקמה חלקית בהשקעה ניכרת ומתוכנן שיפור נוסף בתחום. יצוין כי העירייה מתכננת השקעה נוספת בפארק, כגון תוספת הצללות ותאורה וכן החלפת מתקני משחק ופיתוח הנגשה. הבקשה לפסי האטה הועברה לטיפול ועדת התחבורה".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר