משטרת רחובות (צילום: אלעד חיימוביץ')
משטרת רחובות (צילום: אלעד חיימוביץ')

נערים מנס ציונה התיזו גז מדמיע על שוטרים

השוטרים, שהותקפו על ידי המון, הזעיקו תגבורת מרחובות

פורסם בתאריך: 11.6.17 12:02

-->

עשרות בני נוער שהפריעו למנוחת תושבים בגן הבנים וברחוב העצמאות בנס ציונה, הורחקו מהמקום מספר פעמים על ידי אנשי השיטור העירוני. הרחקתם לא עזרה לזמן רב והנערים שבו, התקוטטו ביניהם ואפילו השתמשו בגז מדמיע נגד שוטרים שהגיעו להפריד ביניהם. התוצאה: שלושה נערים נעצרו, נחקרו ושוחררו.

האירוע הזה התרחש ביום שישי לפנות בוקר, כאשר עשרות בני נוער הקיפו את צוות השוטרים שהגיעו למקום. אחד מהנערים שלף גז מדמיע והשפריץ אותו על השוטרים, מה שגרם לכל הסובבים להפגע באורח קל. כוחות משטרה גדולים מהעיר רחובות הגיעו לסייע באירוע, שבסיומו עוכבו ונעצרו כאמור שלושה נערים. אחרי שהשלושה נחקרו הם שוחררו בתנאים לאחר שהוריהם התייצבו בתחנת המשטרה וחתמו על לקיחת אחריות עליהם.

גורם בתחנת המשטרה סיפר: "שוטרי תחנת נס ציונה הותקפו בשעה 1:30 בלילה על ידי המון של בני נוער ברחוב העצמאות. השוטרים הזעיקו את חבריהם למשמרת, כדי שיסייעו להם להיחלץ מהמקום בשלום. בינתיים הם חטפו גז מדמיע בפניהם ונפגע באורח קל. ניידות שהגיעו למקום הבחינו בעשרות בני נוער בורחים מהמקום לכיוון הרחובות הפנימיים. חלקם נתפסו בגן בפינת החי העירונית וחלקם לא נתפסו. בלשי הנוער של תחנת נס ציונה ורחובות קיבלו הוראה לפתוח בחקירה ולהביא לתפיסת כל החשודים בתקיפת השוטרים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. סתם אחד

    זה שקר מסריח! קודם כול השוטרים תקפו את הנערים כי הם סירבו לתת תעודת זהות ושוטר חנק למוות את מי שריסס והוא נאלץ לרסס כי השתקפה לו סכנת חיים. יש לו אפילו סימנים המעידים על חניקה למטרת הרג

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר