רדיו קול השפלה ועמותת על"ה. מימין: גפן שנרך, אריק אדלר ואירית המברג (צילום: אופק בודאי)
רדיו קול השפלה ועמותת על"ה. מימין: גפן שנרך, אריק אדלר ואירית המברג (צילום: אופק בודאי)

על"ה לאוויר

מתנדבי על"ה התחילו לשדר ברדיו קול השפלה

פורסם בתאריך: 22.10.17 12:21

-->

שיתוף פעולה ייחודי נרקם בין רדיו קול השפלה 103.6 FM לבין על"ה, העמותה למען המבוגר ברחובות. ביוזמה משותפת של מנהל התחנה יוני לביא ושל אסף וישקין, מנכ"ל העמותה, מתנדביה יחלו לשדר תכניות רדיו בעלות תכנים ייעודיים לאוכלוסייה המבוגרת ברחובות ובסביבתה.

לביא, מנהל התחנה העוסק בתחום הרדיו מזה 25 שנים במגוון תפקידים רחב, ובהם: מגיש, עורך, מפיק, מנהל תכניות ועוד, חשב שבמסגרת רדיו חינוכי יש לשרת גם את קהילת מבוגרי העיר. הוא יצר קשר עם וישקין וזה מיד הרים את הכפפה. בעזרתה של שרה דימנט, רכזת המתנדבים בעמותה, החלו לגייס מתנדבים מתאימים לפרויקט והם החלו בהכשרה בת חודשיים, במהלכה לביא העביר להם את רזי מקצועות הרדיו, לרבות: עריכה, הגשה, עריכת מוזיקה, לימוד טכני לשימוש בציוד האולפן, כיצד לבצע תחקיר, ראיונות ועוד.

המתנדבים חולקו לשלוש קבוצות, כשכל קבוצה הייתה אמונה על בניית תכנית רדיו בנושאים הרלוונטיים לגיל המבוגר: זמר עברי ישן, איכות החיים לגיל השלישי ותוכנית שעוסקת בקשר הבין דורי, הכה חשוב לבני הגיל המבוגר. תכנית רביעית תהיה מקבץ של כל התכניות הללו, בנוסף לחדשות העמותה.

 

יוני לביא: "רדיו קול השפלה היא תחנת רדיו הפועלת במסגרת פרויקט של משרד החינוך, משרד התקשורת וקול ישראל. בכל התוכניות של מתנדבי על"ה משולבים גם תלמידים בכיתות י'-יב' מתוך רצון לחזק את הקשר הבין דורי. התוכניות ישודרו גם באינטרנט ובסלולר, דבר שיאפשר לקהל מאזינים רחב יותר להאזין לתוכנית".

אסף וישקין: "בעמותה פועלים כל הזמן להוספת עוד תכנים רלוונטיים לקהל של על"ה ולקשת הפעילות ההתנדבותית, ומייחסים חשיבות רבה לשילוב פרויקטים המחזקים את הקשר הבין דורי. הקמת רדיו על"ה, במסגרת רדיו קול השפלה, מאפשרת למתנדבי העמותה לעסוק בפעילות מאתגרת ומעניינת עבורם, בד בבד לכלי נוסף המאפשר לנו להנגיש את חדשות העמותה לצד הערך המוסף בקיום הפעילות בשילוב תלמידי מגמת הרדיו בדה שליט".

אירית המברג המתנדבת ברדיו: "בתכניות אנו נתמקד בתכנים הרלוונטיים לאוכלוסייה המבוגרת, לרבות טיפים וחידושים בנושאי תזונה ובריאות, אירועי תרבות מעניינים, סוגיות ביצירת הקשר הבין דורי ועוד. תכניות הרדיו יאפשרו למבוגרים החיים באזור להכיר את פעילות העמותה, ומלבד לכך האוכלוסייה המבוגרת תוכל להתרפק על שירים ישנים ואהובים".

תוכניות על"ה עלו לאוויר בשבת האחרונה והם ישודרו בימי שבת בשעה 8:00 בבוקר ובימי ראשון בשעה 21:00 בערב.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר