יניב מרקוביץ וגולן ביטון
יניב מרקוביץ וגולן ביטון

מתנ"ס חוויות נווה יהודה פותח עונה

השופט בדימוס הרן פיינשטיין ירצה בנושא "סמכויות בג"ץ מול סמכויות הכנסת", במפגש ראשון מתוך עשרות מפגשים והרצאות על טהרת ההתנדבות

פורסם בתאריך: 17.10.17 16:34

-->

מחר (רביעי ה-18.10) בשעה 20:00 תיפתח עונת תשע"ח במתנ"ס חוויות נווה יהודה שברחובות (רחוב יוסף אהרונוביץ' 14, ליד בית הספר היסודי שפרינצק), עם הרצאה של השופט בדימוס הרן פיינשטיין בנושא "סמכויות בג"ץ מול סמכויות הכנסת". זאת במסגרת "מועדון רביעי לעניין" שייערך במקום מדי ערב רביעי ושיכלול הרצאות ודיונים בנושאים מגוונים, כגון: "מורשת קרב: פיצוץ הרדאר הבריטי על הכרמל", "העולם הפוליטי בעידן FAKE NEWS", "סיפורים ארץ ישראליים", "דת ומדינה בימים ההם ובזמן הזה", "משרלוק הולמס עד ל-DNA משפטי", "כמה ירוקים שווה סביבה ירוקה", ועוד ועוד. בסך הכל יהיו 40 מפגשים במהלך העונה.

מה שמייחד את ההרצאות הוא האופן הקהילתי שבו תושבי השכונה הקימו ועדת היגוי בהתנדבות מלאה, על חשבון זמנם הפרטי, שמתווה את הפעילות השנתית בהתאם לצורכי הקהילה. בנוסף, גם ההרצאות הן על טהרת ההתנדבות ובכך למעשה פעילות התרבות של מועדון ההרצאות בשלוחת נווה יהודה הפכה להיות דוגמה ומופת למעורבות תושבים בחיי הקהילה".

צוות ההיגוי של נווה יהודה מונה את החברים: אהובה ארז, ד"ר איתן ישראלי, גדעון לוריא, רות מילצ'ן, ייעור עציון ויוסי רזי.

יניב מרקוביץ', המשנה לראש העיר ויו"ר רשת חוויות: ״רשת חוויות מברכת את וועדת ההיגוי של נווה יהודה לרגל פתיחת שנת הפעילות לרווחת כלל התושבים שייהנו ממגוון הרצאות ייחודיות".

גולן ביטון, מנהל חוויות נווה יהודה: "ישר כח לצוות המתנדבים. הודות למדיניות הקהילתית שיו"ר הרשת יניב מרקוביץ מתווה, רשת חוויות רחובות מהווה מודל ארצי וייחודי לשותפות התושבים בחיי הקהילה. אני מזמין את כלל התושבים להגיע לפעילות המבורכת ולמעשה להיות שותפים למיזם חברתי מבורך. אנו מקדמים בברכה יחידים, זוגות ומשפחות מכל רחבי העיר ומחוצה לה".

חוויות נווה יהודה, רחוב יוסף אהרונוביץ' 14

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר