מגרש מכבי שעריים המחודש
מגרש מכבי שעריים

שעריים ממשיכה להדרדר. נס ציונה דוהרת ללאומית

הקבוצה מרחובות הפסידה 3:0 לכפר סבא והיא תתנחם בכך שמשבוע הבא תוכל לארח במגרשה. נס ציונה ניצחה באותה התוצאה את חולון והמשיכה בפתיחה המושלמת שלה

פורסם בתאריך: 13.10.17 18:57

-->

במסגרת המחזור השישי שנערך היום בליגה א' דרום, מכבי שעריים רשמה הפסד 3:0 לבית"ר כפר סבא, שקירב אותה לתחתית. אחרי ההפסד בשבוע שעבר נגד כפר שלם, בשעריים קיוו לצאת מהמומנטום השלילי ולחזור לנצח, אך חלומות לחוד ומציאות לחוד. אחרי מחצית ראשונה חלשה נכנס למשחק דניאל טסאו, שחתם בתחילת השבוע, אך גם הוא לא הועיל לקבוצה מרחובות. דור מלכה העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-47, 13 דקות לאחר מכן היתרון הוכפל מרגליו של עבדאללה עזאם, ובדקה ה-67 מלכה השלים צמד וחתם את תוצאת המשחק.

בשעריים אולי יכולים להתעודד מכך שבשבוע הבא הקבוצה צפויה לחזור לשחק במגרש הביתי, שבו היא תארח את הפועל אזור.

מגרש מכבי שעריים המחודש

מגרש מכבי שעריים המחודש

 

ומזו שלמטה לזו שלמעלה. הסקציה נס ציונה השלימה ניצחון משכנע נוסף, 3:0 על ירמיהו חולון, ולא נראה שיש מי שיעצור אותה בדרך לליגה הלאומית.

פתחה פער של שבע נקודות בפסגה מהמקום השלישי, עם ניצחון ביתי 0:3 על חולון ונראה ששום דבר לא יעצור אותה בדרך ללאומית.

בנס ציונה עלו למשחק בטירוף והציגו לחץ גבוה מהשריקה הראשונה. כבר בדקה ה-10 זה בא לידי ביטוי בתוצאה לאחר מבצע מרשים של המגן בן סיטלקול. משם הלחץ של נס ציונה רק התגבר ובדקה ה-30 היתרון הוכפל מרגליו של יוסי אסייג, שהיה גם זה שנעץ את המסמר האחרון והשלים צמד בדקה ה-81. בשבוע הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ נגד מכבי קביליו יפו.

המאמן המנצח, עופר טסלפפה אמר בסיום: "אני מאוד מרוצה מהמשחק. מחצית ראשונה טובה שלנו. חשוב שנדע למנף את זה קדימה. המשכיות זה הדבר הכי חשוב".

שחקני נס ציונה חוגגים עם הקהל את הניצחון

שחקני נס ציונה חוגגים עם הקהל את הניצחון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר