שחקני שעריים מודים לאוהדים שהגיעו לחולון
שחקני שעריים מודים לאוהדים שהגיעו לחולון

שעריים מידרדרת. הסקציה ממשיכה לדהור

4:1 לנס ציונה על בית"ר נורדיה מותיר אותה בפסגת ליגה א'. שעריים מאבדת גובה אחרי הפסד מינימאלי לכפר שלם

פורסם בתאריך: 6.10.17 17:30

-->

סקציה נס ציונה ממשיכה להוביל בצמרת טבלת ליגה א' דרום, עם ניצחון מוחץ 4:1 במשחק חוץ מול בית"ר נורדיה ירושלים. יוסי אסייג כבש צמד ((17, פנדל ו- 20), גיא עובדיה הוסיף אחד משלו ועידן שרון, במשחק הבכורה מאז שעזב את הקבוצה לפני שנתיים, נעץ את המסמר האחרון וחתם את התוצאה בתוספת הזמן. הניצחון הזה מותיר את נס ציונה במקום הראשון עם 15 נקודות מ-15 אפשריות לאחר חמישה מחזורים.

המאמן המנצח, עופר טסלפפה, אמר בסיום: "אני מאוד מרוצה מהניצחון. מחצית ראשונה פנטסטית שלנו. במחצית השנייה אחרי שנורדיה נשארו בעשרה שחקנים, לצערי לא שיחקנו חכם וחבל. נצטרך ללמוד מזה".

לעומת נס ציונה, מכבי שעריים ממשיכה לאבד גובה. בשעריים קיוו לארח את המשחק נגד הפועל כפר שלם במגרשם הביתי, אך המגרש עדיין לא אושר מבחינת ההתאחדות והקבוצה נאלצה לנדוד שוב למגרש בחולון. לאחר מחצית ראשונה חלשה של שתי הקבוצות, שחקניו של שלומי עמר היו דווקא עדיפים לאורך רוב דקות המחצית השנייה, אך שער של האורחים בדקה ה-68 הוריד אותם מנוצחי.

מדובר בהפסד שני רצוף של הקבוצה מרחובות, שגם רושמת 180 דקות ללא הבקעת שער. במאזנה שש נקודות בלבד ובמחזור הבא היא תתארח אצל בית"ר כפר סבא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר