גולן ביטון, אבי ניסנרוקן ועודד עמרם
גולן ביטון, אבי ניסנרוקן ועודד עמרם

ועד עובדי רשת חוויות יוכר באופן רשמי

יו"ר מרחב רחובות בהסתדרות, עודד עמרם: "לאחר למעלה משנתיים של פגישות, עליות ומורדות, הגענו זה עתה לראשונה להסכמה"

פורסם בתאריך: 1.10.17 20:12

-->
פרסום ראשון: הערב (ראשון) הושג לראשונה הסכם קיבוצי בין הנהלת רשת חוויות רחובות ובין ועד עובדי הרשת, לפיו הוועד יוכר רשמית כוועד פעיל.
המשא והמתן, שהתנהל בבניין ההסתדרות בין הצדדים, בין היתר בעידודו ובמעורבותו של ראש העיר רחמים מלול, כלל את יו"ר מרחב רחובות בהסתדרות עודד עמרם, יו"ר רשת חוויות עו"ד יניב מרקוביץ', יו"ר ועד העובדים ברשת חוויות גולן ביטון, והמנכ"ל הזמני צביקה מדהלה. הפגישה הערב הוגדרה כחיובית ונראה שנסללה הדרך להסכם ההיסטורי.
עודד עמרם: "לאחר למעלה משנתיים של מספר פגישות, עליות ומורדות, הגענו זה עתה לראשונה להסכמה כוללת של הכרת ועד רשמי ללמעלה מאלף עובדי רשת חוויות. אני מברך את הצדדים על הרצון ועל ההסכם שגובש ומאחל לכולם שנה פוריה וחג שמח, בתקווה שבתוך זמן קצר, אולי אפילו תוך שבוע, נחתום על ההסכם המיוחל באופן פורמאלי".

גולן ביטון: "בפגישה סוכמו פרטי ההסכם מתוך אחריות להתנהלות השוטפת של הרשת, וכן מתוך אחריות לדאגה לכלל העובדים. יש לציין שיו"ר הרשת יניב מרקוביץ ראה עין בעין את טובת העובדים, תוך הסכמה עם הוועד ויו"ר מרחב ההסתדרות עודד עמרם. ההסכם מעמיד במרכז את רווחת העובדים, ומנגד שומר על תפקוד ניהולי שוטף של הרשת. אני סמוך ובטוח שיחד עם הנהלת רשת חוויות נצעיד את הרשת קדימה לעבר הישגים ושמירת ההון האנושי האיכותי שלנו למען התושבים".

הפגישה הרשמית לטובת החתימה על ההסכם תיערך ב-22 בחודש.
יניב מרקוביץ וגולן ביטון

יניב מרקוביץ' וגולן ביטון

 

גולן ביטון אבי ניסנרוקן ועודד עמרם

גולן ביטון, אבי ניסנרוקן ועודד עמרם

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר