תושבי רחובות תכירו: זאת האפליקציה שאתם חייבים בנייד שלכם!

אחרי חידוש האתר העירוני, עיריית רחובות חידשה את האפליקציה העירונית לשימוש תושבות ותושבי העיר באפליקציה ניתן לדווח על מפגעים בזמן אמת, לנהל ולעקוב אחר סטטוס פניות המוקד של כל תושב, לקבל את כל השירותים המקוונים שמציעה העירייה, לבצע תשלומים מקוונים וגם לעקוב אחר לוח האירועים והפעילויות בכל רחבי העיר

פורסם בתאריך: 1.3.22 17:02

-->

לקראת סוף שנת 2021 עיריית רחובות השיקה את אתר העירייה החדש והמקיף, המעניק לתושבים את מלוא המידע העדכני על שירותי העירייה והנעשה בעיר – שהנגיש את שירותי העירייה באופן מקוון בכל תחום. האתר החדש ידידותי יותר למשתמשים ומציע לתושבים מגוון רחב יותר של שירותים.בימים אלה מציגה עיריית רחובות את האפליקציה העירונית המחודשת, שמאפשרת לתושבים לקבל את שירותי העירייה מש בכף ידם, מבלי צורך להתקשר למוקד או לכל מחלקה אחרת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


חידוש האתר והאפליקציה העירונית נעשו בשיתוף פעולה בין אגף הדוברות וההסברה ואגף מערכות המידע בעירייה, שלמדו יחד את הרגלי השימוש של התושבים באפליקציה וההעדפות שלהם- והתאימו את העיצוב והחידושים.בנוסף, נציגי האגפים סקרו יחד עם התושבים את הצרכים בחידוש האפליקציה ואת המאפיינים הנוספים שהיו רוצים לראות באפליקציה החדשה. מהשיחות המשותפות עם התושבים הופקו לקחים, והוטמעו פיצ'רים חדשים באפליקציה המשודרגת.

כך למשל באפליקציה המחודשת ניתן למצוא את האירועים והפעילויות המתקיימים בכל יום ברחבי העיר ולהצטרף אליהם. בנוסף ללוח האירועים, האפליקציה מציעה לתושבים לבצע תשלומים מקוונים בקלות, לעקוב אחר פניות המוקד שלהם, להגיש בקשות למידע, להצטרף לרשתות החברתיות השונות של העירייה, לדעת באילו ימים מפנים את האשפה ברחוב שלהם וכמובן- ליצור קשר עם כל אחד מאגפי העירייה השונים.

במסגרת למידת הרגלי השימוש של התושבים באפליקציה עולה כי רבים מתושבי העיר ויתרו על שיחת הטלפון המסורתית למוקד העירוני ונוהגים לדווח על המפגעים השונים באמצעים מקוונים. האפליקציה הותאמה לצורך עיקרי זה. בעת דיווח על מפגע למוקד העירוני, התושבים יתבקשו לציין את מיקום הנפגע ואף יוכלו להוסיף תמונות ממקום המפגע. האפליקציה מאפשרת לתושב לעקוב אחר הפנייה למוקד- מרגע הדיווח, עד להעברתה לאגף המטפל ולבסוף- לטיפול וסגירת הפנייה.

ראש העיר רחמים מלול: "אנחנו קשובים לתושבים גם באופן שבו הם רוצים לקבל את השירות מהעירייה. בדומה לאתר העירייה החדשני שהושק לאחרונה, האפליקציה המחודשת מנגישה לתושבי העיר את השירותים המקוונים השונים בלחיצת כפתור. אני מזמין את התושבות והתושבים להוריד את האפליקציה העירונית לנייד שלהם, להשתמש בה וליהנות משירות מקוון קל, זמין וידידותי".

אביטל רגב-קיסר, מנהלת אגף דוברות, הסברה וקשרי חוץ: "המטרה העיקרית שעמדה לנגד עינינו היא להעניק לתושבי העיר שירות מקוון יעיל, מהיר ונוח. האפליקציה משלימה את התהליך שהתחלנו עם האתר החדש, ויחד עם שלל ערוצי המידע ברשתות החברתיות – פייסבוק, אינסטגרם, טלגרם ו-ווטסאפ- עיריית רחובות נגישה לתושבים יותר מאי פעם, ללא כל צורך בהמתנה או יציאה מהבית. האפליקציה החדשה עוצבה, נבנה ואופיינה ע"י התושבים ובשבילם ואנו בטוחים שנתוני השימוש יעלו עם הזמן"

גד שעובי, מנהל אגף מערכות מידע: "בהמשך לחזון ראש העיר לעיר חכמה אשר מספקת לתושב את כל השירותים העירוניים בדרך מונגשת ויעילה – עיצבנו אפליקציה עירונית חדשה, אשר נגישה לתושבים בכל פלטפורמות הסלולר ומהווה עבורם אמצעי נוסף לקבל את מכלול שירותי העירייה בדרך דיגיטלית ונוחה באמצעות האפליקציה. זהו שלב נוסף בפיתוח מערך השירותים הדיגיטליים העירוניים"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר