ערכות ORAL B לילדים (צילום: יח"צ)
ערכות ORAL B לילדים (צילום: יח"צ)

"חשמלית ושמה היגיינת הפה"

המיזם חברתי של Oral-B נמשך זו השנה החמישית, בקבוק סבון הכלים שעומד על הראש, ותה עם 'אפקט הג'ינג'ר'

פורסם בתאריך: 15.2.22 09:42

-->

רבים מהבתים בישראל מתמודדים עם סוגיית צחצוח השיניים בקושי רב, וזאת משום שילדי ישראל חווים את המשימה היומית הכה חשובה הזו כנטל, ומייצרים סביב זה אירוע שלם. בסקר ארצי שנערך בקרב הורים לילדים, נמצא כי קרוב ל-50% מהילדים (46.5%) מתווכחים עם הוריהם על צחצוח השיניים, ו-49% מההורים מוותרים לילדיהם על צחצוח השיניים.

זו השנה החמישית בה המיזם של Oral-B  'חשמלית לכל ילד' צובר תאוצה, במסגרתו ילדים רבים הפכו את שגרת צחצוח השיניים שלהם לידידותית ובריאה יותר, ומפתחים הרגלי צחצוח בריאים, בגיל צעיר, שילוו אותם לחיים שלמים.

מברשת השיניים של Oral-B  מסירה פי 2.5 יותר חיידקים ממברשת שיניים רגילה, ובכך מסייעת במניעת עששת. צחצוח איכותי, פעמיים ביום, בכל יום ו 365 ימים בשנה, היא הדרך הקלה והטובה ביותר למניעת עששת שניתן להעניק לילדי ישראל.

מהאיגוד הישראלי לרפואת חניכיים נמסר: "חייבים להבין שבריאות הפה שלנו קשורה קשר ישיר לבריאות הכללית שלנו. ברגע שאנו כמבוגרים אחראיים, נבין את חשיבות הצחצוח ונסמן אותו כמשהו שלא ניתן לוותר עליו, נוכל לחנך בהתאם את הילדים לצחצוח נכון ולעזור במניעת עששת (חורים בשיניים) ומחלות חניכיים עתידיות".

Oral-B בשיתוף עם רשת סופר-פארם והאיגוד הישראלי לרפואת שיניים משיקים ערכה יצירתית הכוללת מברשת שיניים חשמלית לילדים עם הדמות אלזה או ספיידרמן עם טיימר מובנה לצחצוח של 2 דקות, משחת שיניים לילדים, ספר הדרכה לצחצוח נכון המאושר ע"י האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים. המארז מוצע למכירה בסניפי סופר-פארם, במהלך שבוע בריאות הפה, כל זאת במחיר הטבה חד פעמית של כ-49.90 ש"ח במקום 189.90 שקלים.

ניתן להוריד את אפליקציית סופר-פארם ולקבל קוד אישי לרכישת הערכה. https://shop.super-pharm.co.il/oral-b/form

ערכות ORAL B לילדים (צילום: יח"צ)

ערכות ORAL B לילדים (צילום: יח"צ)

 

אורח החיים שלנו דחוק יותר מאי פעם, ואנו מחפשים מוצרים המבצעים את העבודה במהירות ומבלי להתפשר על התוצאות.

מותג הכלים פיירי ((FAIRY משיק בישראל את "פיירי מקס פאוור" בבקבוק "אחוז ולחץ" חדש, ללא פקק שצריך לפתוח או לסגור, המאפשר להוציא בקלות ובמהירות את כמות הסבון המדויקת מהטיפה הראשונה עד לאחרונה. המוצר החדש פותר את כל ההיבטים המתסכלים אותנו בזמן שטיפת הכלים, ומאפשר לנו פעולה מהירה ובמינימום מאמץ.

העובדה ששטיפת הכלים היא עניין טריוויאלי, לא מפחיתה תסכולים רבים הנלווים אליה. סקר צרכנים שערך המותג, גילה כי 76% מהאנשים מתוסכלים מכך שאינם יכולים להוציא את טיפת הסבון האחרונה מבקבוק הפיירי שלהם, והם נוקטים בשיטות שונות ומשונות על מנת לנצל את המוצר על תומו. 73% מהאנשים מאמינים שרחיצת כלים גוזלת יותר מידי זמן, ו-78% מתרגזים מהלכלוך המצטבר על פיית הבקבוק.

לא מדובר רק בבקבוק חדש לשימוש מהיר שאינו מתלכלך, 'פיירי מקס פאוור' מכיל נוסחה חדשה המצריכה פי 4 פחות קרצוף של שומן שנאפה והתקשה על התבנית, והוא פי ארבעה יותר אפקטיבי בהסרת שומן שנאפה והתקשה. הודות לביצועי הסרת השומנים, 'פיירי מקס פאוור' מספק ניקיון מבריק גם ללא השרייה במים קרים, כך שאפשר לגשת לרחיצת הכלים ללא המתנות מיותרות.

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל: "אנו נרגשים להוביל את השוק עם החידוש המסעיר הזה, של מצרך יסוד בבתים. מתחילת הדרך, פיירי השיקו מוצרים שהפכו את המטלות היומיומיות לפשוטות, מהירות וקלות, מבלי להתפשר על איכות הניקוי. אנו שמחים שהשגנו את המטרה הזאת עם 'פיירי מקס פאוור' החדש".

מחיר: 12.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

פיירי מקס (צילום: יח"צ)

פיירי מקס (צילום: יח"צ)

 

ויסוצקי מרחיבה את מגוון מוצרי חליטות הצמחים ומשיקה בשיאו של החורף את סדרת אפקט הג'ינג'ר: סדרת חליטות חדשה ששמה את הג'ינג'ר במרכז כסופר פוד המוביל של העונה. הסדרה כוללת שלושה טעמים: ג'ינג'ר וכורכום, ג'ינג'ר ודבש וג'ינג'ר ולימון.

שורש הג'ינג'ר מכונה בעברית זנגוויל ושייך לאותה משפחה של צמחי תבלין מוכרים כמו כורכום והל. מקור הג'ינג'ר במזרח הרחוק. הג'ינג'ר ידוע זה אלפי שנים כאחד מצמחי התבלין המסורתיים הנפוצים והשימושיים ביותר בעולם. הרכיבים הפעילים בשורש הג'ינג'ר הם ממשפחת הפנולים והמוכר הוא הג'ינג'רול המיוחסות לו סגולות רבות ברפואה העממית. בשל חריפותו המיוחדת וטעמיו הארומטיים משולב הג'ינג'ר במנות רבות ומעניק להן גוון קולינארי מיוחד.
'אפקט הג'ינג'ר' הוא אותה הרגשה מרעננת ומחממת בו-זמנית שאנו חשים בגרון ברגע שאנחנו שותים משקה חם עם שורש ג'ינג'ר אמיתי.

על הטעמים בסדרה החדשה:

ג'ינג'ר וכורכום – חליטה בעלת טעמים ייחודיים המגיעים היישר משורשי האדמה. טעמיו העזים והמרעננים של הג'ינג'ר פוגשים את הטעם הבועט ואת צבעו הזהוב של הכורכום, ויחד הם יוצרים חליטה מחממת וארומטית. רכיבים: ג'ינג'ר כורכום – ג'ינג'ר 50%, כורכום 40%, עלי אוסנה

ג'ינג'ר ודבש – שילוב שורש הג'ינג'ר עם טעמי הדבש יוצרים שילוב מענג ומרענן בטעם חריף- מתקתק.

רכיבים: ג'ינג'ר 45%, ורד הבר, עולש קלוי, היביסקוס. תמצית טעם וריח (דבש)

ג'ינג'ר ולימון – טעמיו החמצמצים של הלימון בשילוב שורש הג'ינג'ר יוצרים ארומה לימונית וחורפית שתרענן כל יום. רכיבים: ג'ינג'ר 40%, מליסה 16%, לימונית, ורד הבר, עולש קלוי, קליפות לימון, היביסקוס + תמציות טעם וריח טבעיות

מחיר: 13.90-19.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

סדרת אפקט הג'ינג'ר של ויסוצקי (צילום: דיגיטאץ')

סדרת אפקט הג'ינג'ר של ויסוצקי (צילום: דיגיטאץ')


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר