קוטפים עוד פרס: "המקלט והמיגון במרחב האזרחי בישראל יפה"

תוצאות ההערכה של פיקוד העורף והמועצה לישראל יפה קבעו: רחובות היא הרשות הבולטת ביותר במחוז מרכז וירושלים בתחרות "המקלט והמיגון במרחב האזרחי בישראל יפה" , ומהערים עם רמת המוכנות הגבוהה ביותר בישראל של כשירות המקלטים הציבוריים

פורסם בתאריך: 10.1.22 09:06

-->

עיריית רחובות זכתה השבוע באות הרשות הבולטת, המצביעה על מוכנות ברמה הגבוהה ביותר לשעת חירום: הרשות הבולטת במחוז מרכז וירושלים בתחרות "המקלט והמיגון במרחב האזרחי בישראל יפה" וכן בחמישה כוכבי יופי בתחרות זו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


פיקוד העורף והמועצה לישראל יפה, בשיתוף משרד הפנים, מרכז השלטון המקומי בישראל ומרכז המועצות האזוריות קיימו בשבוע שעבר את טקס הסיום לתחרות "המקלט והמיגון במרחב האזרחי בישראל יפה", בנוכחות צמרת פיקוד העורף, הנהלת המועצה לישראל יפה, נציגי משרדי הפנים והבריאות, ראשי רשויות מקומיות, מנהלי אגפי ביטחון וקב"טים, מנהלי סניפי המועצה לישראל יפה ומתנדביה. במהלך הטקס הוכרזו הזוכים מקרב הרשויות המקומיות והיישובים עם המקלטים המוגנים והבטוחים ביותר והמוכנות הגבוהה לשעת חירום לשנת 2021.עיריית רחובות משתתפת בתחרות באמצעות מחלקת מקלטים ציבוריים שבאגף הביטחון והחירום.

רחמים מלול, ראש העיר: " אות הרשות הבולטת בתחום מוכנות המקלטים משמעו – רמת מוכנות גבוהה של העירייה גם בתחום זה. אנחנו רואים חשיבות עליונה בהכנת האוכלוסייה להתמודדות טובה ונכונה במצב חירום, ולשם כך פועלים במשך כל ימות השנה לתרגל ולהכין את עצמנו ברמה הגבוהה ביותר שניתן, וגם המקלטים הציבוריים בכלל זה"

אליצור זרחי, מנהל אגף ביטחון, חירום, תיקשוב ומוקד עירוני: "האגף משקיע במוכנות העירייה והעיר לחירום במשך כל ימות השנה, ופועל בימים אלה במסגרת ההתמודדות עם נגיף הקורונה. צוות האגף פועל בזכות תמיכה של ראש העיר ומנכ"ל העירייה שמייחסים חשיבות מרובה לנושא החירום גם בימי שגרה"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר