רחמים מלול
רחמים מלול צילום דוברות העירייה

״הסכם הגג ברחובות הוא הסכם תקדימי בישראל ובשורה ענקית לעיר, כל התושבים ייהנו מהתוצאות״

מועצת העיר אישרה סופית את ההסכם ההיסטורי: ״הסכם הגג ברחובות הוא הסכם תקדימי בישראל ובשורה ענקית לעיר, כל התושבים ייהנו מהתוצאות״

פורסם בתאריך: 29.12.21 23:11

-->

לאחר מו"מ בין מספר שבועות שקיים ראש העיר, רחמים מלול, מול נציגי המדינה יחד עם מנכ"ל הלר, ניסים סלמן, התקבל השבוע הנספח החתום ע"י המדינה ובו התחייבות להקצאת קרקע משלימה לטובת הקמת יחידות דיור לתושבי קריית משה שירצו בכך. בהתאם לצורך ניתן יהיה להגדיל את מספר יחידות הדיור המיועדות לצורך כך.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


במסגרת תהליכי ההתחדשות העירונית בקרית משה, אמורים היו התושבים לעבור לדירות חדשות שנבנו עבורם על קרקע משלימה. לא מכבר החליטה מדינת ישראל לשנות באופן חד צדדי את המודל, ולשווק את הקרקע המשלימה כדי להעלות את הכדאיות הכלכלית של הפרויקט כולו, והתושבים יעברו לדירות שכורות עד שיסיימו לבנות דירות חדשות במקום הדירות שייהרסו.
ראש העיר, רחמים מלול, ומחזיק תיק ההתחדשות העירונית ח"מ גיא צור התנגדו להחלטה זו, ומאז שהתקבלה פעלו ללא ליאות לשנותה באמצעות שיחות עם נציגי המדינה, ואף הבטיחו לתושבי השכונה הן באמצעות הודעות בכלי התקשורת והן באמצעות שיחות עם נציגי השכונה- כי יימצא פתרון לכל תושב שיבחר לקבל דירה דווקא בקרקע המשלימה.

בימים האחרונים הודיעו לראש העיר כי כל הגורמים המקצועיים מאשרים את הפתרון, ונשלח בהתאם מסמך התחייבות רשמי שיהווה נספח להסכם הגג. בנוסח להסכם מתחייבת המדינה לסמן מגרשים בקרקע המשלימה שיוקצו להקמת יחידות דיור, כך שניתן יהיה לאפשר לתושבים שיבחרו בכך -לעבור ישירות לדירות חדשות בקרקע הפנויה. בהתאם לצורך ניתן יהיה להגדיל מספר זה בתיאום בין הצדדים.
בדומה להסכם, הנספח הובא הערב גם הוא לאישור מועצת העיר בישיבת המועצה.

ראש העיר, רחמים מלול אמר בישיבה הערב כי ״זו בשורה ענקית לעיר רחובות. זהו ההסכם הכי גדול לעיר בשנים הקרובות. לא רק תושבי קרית משה- אלא כל התושבים ירגישו בתוצאותיו הברוכות של הסכם הגג. כולם יכולים להיות גאים בהסכם הגג הזה, שמעולם לא נחתם כמוהו בישראל ואני אומר זאת באחריות אחרי שבדקתי עשרות הסכמי גג שנחתמו בישראל.
הבטחנו- וקיימנו. לאחר החלטת המדינה לשינוי המודל, הדגשנו בפני נציגי המדינה וגם בפני התושבים- אנו מחויבים למודל שהוצג בפניהם עד כה, ואני שמח שהגענו אל הפתרון״

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר