תערובות חדשות נספרסו FESTIVE (צילום: יח"צ חו"ל)
תערובות חדשות נספרסו FESTIVE (צילום: יח"צ חו"ל)

חדש על המדף: קפסולות מהסוג הטוב

תערובות קפה חדשות, קרוטונים למרק, תוסף כביסה, סכיני גילוח משתלמים, ועוד. החדשים על המדף

פורסם בתאריך: 8.12.21 11:48

-->

בהמשך להצלחתן של קפסולות הקפה של סטארבקס בישראל, מותג סטארבקס המשווק ע"י אסם-נסטלה בישראל מרחיב את מגוון התערובות ומשיק את סטארבקס ברקפסט בלנד – STARBUCKS BREAKFAST BLEND. הטעם החדש מצטרף למגוון התערובות בקלייה בינונית של סטארבקס, בעוצמה 7.

סטארבקס ברקפסט בלנד הוצג לראשונה בבתי הקפה של הרשת בשנת 1998 והוא פונה לאלו המעדיפים לשתות בבוקר כוס קפה עדין יותר. התערובת החדשה בעוצמה 7, בטווח הנמוך יותר של הקלייה הבינונית של סטארבקס, מה שמעניק טעם קפה עם הרבה אופי, פרופיל טעם הדרים וסיומת נקיה. הקפסולות מתאימות להכנת אספרסו ולונגו משובחים.

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארמים.

סטארבקס ברקפסט בלנד (צילום: סטודיו אסם)

סטארבקס ברקפסט בלנד (צילום: סטודיו אסם)

 

גם Nespresso ממשיכה לחדש ומשיקה קולקציה של 3 תערובות במהדורה מוגבלת למערכת ה-VERTUO ולמערכת ה-ORIGINAL, בעיצובה של המעצבת הבינלאומית הידועה ג'ואנה אורטיז. כל ההשראה לקולקציה היא מהטבע.

תערובת הקפה FOREST BLACK מורכבת באופן בלעדי מפולי ערביקה שגדלו בצילם של צמחים אחרי. שיטת גידול זו מגינה על צמח הקפה מקני השמש ויוצרת אזור גידול קריר יחסית, בו פרי הקפה מבשיל לאט יותר מהרגיל. תהליך ההבשלה הארוך מביא להתפתחות טעמים עשירים במיוחד .את הפולים קולים בשיטת קלייה חצויה, המביאה לידי ביטוי טעמים וארומות עציות ודגניות, כאלו המזכירות מעט תבלינים כמו אניס וקינמון .דרגת חוזק: VERTUO 6, ORIGINAL 7.

תערובת הקפה בטעם שקדים מתאימה במיוחד כדי ליצור משקאות קפה מפנקים עם חלב. מומחי הקפה של  Nespressoיצרו תערובת מפולי ערביקה מאמריקה הלטינית ואפריקה, המאזנת בין טעמי הקפה השונים לטעמים של שקדים ואגוזים.

תערובת הקפה בטעם פירות יער מתאימה גם היא כדי ליצור משקאות קפה מפנקים עם חלב, ולה תווים של ענבים, פירות יער ומאפים. כמו התערובות הקודמות, גם תערובת קפה זו ייחודית ל Nespresso אותה ייצרו מומחי הקפה של החברה מפולי ערביקה מאמריקה הלטינית ואפריקה, והיא מאזנת בין טעמי הקפה השונים לטעמים פירותיים מתקתקים, לספל קפה שכולו פינוק.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

תערובות חדשות נספרסו FESTIVE (צילום: יח"צ חו"ל)

תערובות חדשות נספרסו FESTIVE (צילום: יח"צ חו"ל)

 

לאחר ההצלחה הרבה של קטשופ פיצה, שהושק בתחילת שנת 2020 ובעקבות בקשות הצרכנים, אסם-נסטלה משיקה מחדש מהדורה מיוחדת של קטשופ פיצה.

ממחקר פנימי שנעשה באסם-נסטלה, 70% מהצרכנים מעידים על שימוש בקטשופ כבסיס להכנת פיצה על פיתה, הפיצה הביתית האהובה על הישראלים. קטשופ פיצה מהווה קיצור דרך מהיר וזמין ליצירת פיצה ביתית ללא צורך בתיבול נוסף, בטעם מעניין ואינו מסומן במדבקה אדומה.

ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

קטשופ פיצה (צילום: סטודיו אסם)

קטשופ פיצה (צילום: סטודיו אסם)

 

טמפו משיקה קטגוריה חדשה בישראל ומעתה תשווק את BREEZER SELTZER, מבית בריזר, סודה אלכוהולית המכילה מים מוגזים עם 4% אלכוהול ונגיעות טעם מרעננות של פירות, בשני טעמים: לימון ליים ופטל ליים. המשקה החדש מופחת סוכר, ללא גלוטן ועם 63 קלוריות בלבד בפחית של 250 מ"ל.

מחיר: 12-15 שקלים ליחידה. ניתן להשיג בחנויות האלכוהול והיין, ברשתות השיווק ובברים נבחרים.

בריזר זלצר פטל ליים (צילום: יח"צ חו"ל)

בריזר זלצר פטל ליים (צילום: יח"צ חו"ל)

 

וניש משיקה את MULTI POWER, תוסף כביסה רב תכליתי שיאריך את חיי הבגדים שלכם.

הפורמולה החדשה והטובה ביותר של המותג עד היום, נועדה לשימוש כתוסף בכל הפעלה של מכונת כביסה, ומגלמת 4 יתרונות במוצר אחד: הסרת כתמים, נטרול ריחות לא נעימים, שמירה על צבעוניות הבגד והשמדת 99.9 אחוז מהחיידקים. כל אלו מתכנסים בסוף לתועלת נוספת ומרכזית של הארכת חיי הבגד.

הפורמולה מושקת בשתי גרסאות: לכביסה צבעונית ולכביסה לבנה.

המוצרים תחת הפורמולה החדשה:

וניש אבקה (אריזה ורודה -כביסה צבעונית) 470 גרם – מחיר מומלץ לצרכן 16.90 שקל.

וניש אבקה (אריזה לבנה – כביסה לבנה) 470 גרם- מחיר מומלץ לצרכן 16.90 שקל.

וניש אבקה (אריזה ורודה -כביסה צבעונית) 1350 גרם –מחיר מומלץ לצרכן 29.90 שקל.

וניש אבקה (אריזה לבנה – כביסה לבנה) 1350 גרם- מחיר מומלץ לצרכן 29.90 שקל.

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.

וניש (צילום: האגודה לקידוד המוצר)

וניש (צילום: האגודה לקידוד המוצר)

 

לכבוד החורף אסם-נסטלה השיקה מהדורת חורף קולינרית טעימה ומנחמת במיוחד של מיני קרוטונים MIX בארבעה טעמים מנצחים: מקסיקני, שום בצל, ים תיכוני וקמח מלא.

קרוטונים מיקס בטעמים הם מוצר ייחודי מתובל בטעמים אהובים ומתאפיין במרקם פריך ומתאים כתוספת מגוונת ומשביעה לכל סוג של מרק, סלט ירקות טריים או מבושלים, וגם כנשנוש. המוצר עומד ברפורמת המזון ואינו מסומן.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

מיני קרוטונים מיקס (צילום: סטודיו אסם)

מיני קרוטונים מיקס (צילום: סטודיו אסם)

 

כחלק מהאחריות ומהמחויבות של אסם-נסטלה לשמירה על איכות הסביבה, ערגליות, המותג האייקוני בישראל מזה 40 שנה, ועוגיות מיני ממולאות נפרדות מאריזות הקרטון וישווקו באריזת שקית בלבד. זאת כחלק ממהלך כולל של הפחתת שימוש באריזות מוצרים בשנים הקרובות על מנת לעמוד ביעדי הקיימות שהציבה לעצמה אסם נסטלה עד לשנת 2025.

השינוי בהפחתת קופסת הקרטון יוביל לחיסכון של 35 טון נייר ו 6 טון פלסטיק בשנה. בנוסף, במחקר פנימי שנעשה באסם-נסטלה, עלתה העדפה מובהקת לאריזה החדשה לאור ההשפעה החיובית על איכות הסביבה ועל שמירת טריות המוצר.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

ערגליות באריזה חדשה (צילום: סטודיו אסם)

ערגליות באריזה חדשה (צילום: סטודיו אסם)

 

דורקו, מותג סכיני הגילוח השלישי בגודלו בעולם, משיק סכין מותאמת לנשים לאחר שנה של פיתוח אינטנסיבי. המותג הקוריאני, שמביא את סכיני הגילוח האיכותיים והמשתלמים (כ-30% יותר זול) עד אליכם הביתה, משקיע בחידושים ושיפורים טכנולוגיים אך שומר על המחיר המשתלם.

בעוד כל החברות במשק מעלות מחירים, לדורקו ישראל חשוב לשמור על מחיר אטרקטיבי ולכן החברה ממשיכה למכור את הסכינים האיכותיים שלה באותו מחיר, שהוא לפחות ב–30% זול יותר מהמתחרה המוביל.

Dorco For Her מורכבת מ-6 להבים מפלדת אל חלד המעניקים גילוח חלק במעבר אחד. עיצוב הסכין והידית גמיש במיוחד ומאפשר לסכין להתאים את עצמה לקימורי הגוף. פס הסיכוך הכפול של הסכין מועשר בשמן ארגן, שמן אבוקדו ואלוורה להרגעת העור. מבנה הסכין מאפשר זרימה פתוחה של מים לניקוי נוח של הסכין ועמידות לאורך זמן. כל סכין מגיעה באריזה נפרדת לשמירה על הסכין.

מחיר: ידית + סכין 29 ש״ח. רביעיית סכינים 38 ש״ח. ידית + 12 סכינים 125 ש״ח.

סכין הדגל של דורקו, Pace 6 Plus, זוכה לחידוש מעניין גם כן בדמותה של ידית חדשה. ידית D3 שהושקה השנה והיא בעלת יכולת תזוזה תלת ממדית המאפשרת ללהב לנוע לא רק למעלה ולמטה אלא גם ימינה ושמאלה. כך מאפשרת הידית להתאים את הגילוח לתווי הפנים באופן מושלם. הידית, בעלת מראה יוקרתי, מעוצבת וארגונומית מתמיד, ומעניקה אחיזה מוצקה בעת הגילוח והתאמה מושלמת לתווי הפנים לגילוח קרוב ובטוח מאי פעם.

מחיר: מערכת סכיני גילוח פרימיום 6 PACEהכוללת ידית + 2 מחסניות (8 סכינים) במחיר 80 שקלים (כולל משלוח חינם עד הבית).

ניתן להשיג באתר mydorco.co.il

סכין גילוח דורקו לנשים (צילום: יח"צ)

סכין גילוח דורקו לנשים (צילום: יח"צ)

 

שולחן האוכל הישראלי מלא ברטבים ומטבלים שמקפיצים את הטעם. בהקשבה ובהתאמה לטרנדים העולמיים ומהקומיים, אסם-נסטלה משיקה לראשונה בישראל סדרה חדשה המכילה שישה רטבים חדשניים וטעימים: סדרת Dip & Spread בבקבוקים לחיצים נוחים לשימוש:

מיונז בסגנון צרפתי, ספייסי איולי בנגיעות חלפיניו וצ'ילי מתוק, MIX מיונז מתובל בנגיעות קטשופ, איולי שום, סלסה מקסיקנית אמיתית עשירה בעגבניות ופלפלים, וברביקיו כמו בדיינר אמריקאי.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

סדרת דיפ אנד ספרד (צילום: סטודיו אסם)

סדרת דיפ אנד ספרד (צילום: סטודיו אסם)

 

סדרת פריכיות השוקולד של Fitness הייתה הראשונה להציע לצרכני קטגוריית המאפה נשנוש מושלם ללא רגשות אשם: פריכית דקה ונימוחה, מצופה בשוקולד חלב או לבן, טעימה ומפנקת הארוזה באריזות אישיות של זוג פריכיות, עד 70 קלוריות בלבד לאריזה.

כעת, אסם-נסטלה מרחיבה את הסדרה עם פריכיות Fitness בציפוי קרם ורוד בטעם יוגורט-תות מפנק. בכל מאגדת ישנן שש אריזות אישיות, קלות לנשיאה, ארוזות בנפרד לשמירה על הטריות ועל גודל מנת הצריכה. האריזות האישיות מתאימות לשליטה אישית בכמות הקלוריות, כ 70 קלוריות בלבד, ומאפשרות להנות מהמוצר הטעים בכל מקום ובכל זמן.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

פיטנס יוגורט תות (צילום: סטודיו אסם)

פיטנס יוגורט תות (צילום: סטודיו אסם)

 

אסם – נסטלה משיקה לראשונה מנה חמה רייס נודלס – מוצר חדשני המבוסס לראשונה על אטריות אורז לאוהבי החוויה האסיאתית, בשלושה טעמים:

נודלס אורז בסגנון מוקפץ עוף פטריות

נודלס אורז ברוטב קארי צהוב

נודלס אורז ברוטב סויה בסגנון סיני – מהדורה מוגבלת.

המוצרים החדשים עומדים ברפורמת סימון המוצרים של משרד הבריאות ואינם מסומנים.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

מנה חמה רייס נודלס (צילום: סטודיו אסם)

מנה חמה רייס נודלס (צילום: סטודיו אסם)

 

פורינה ישראל נכנסת לראשונה לעולם חטיפי דנטל לחיות מחמד ומשיקה את דנטלייף DentaLife – חטיפים מפנקים לכלבים וחתולים הדואגים לבריאות השיניים מידי יום.

לדברי ד"ר טל שפיצן, וטרינר פורינה ישראל: "חטיפי דנטלייף החדשים של פורינה מהווים הזדמנות לבעלי כלבים וחתולים להעניק לחיית המחמד שלהם חטיף מפנק בעל תועלות דנטליות פונקציונאליות ולמניעת בעיות בריאותיות בעתיד. חטיפי דנטלייף קיבלו את אישורה של המועצה האמריקאית הווטרינרית לבריאות הפה (VOHC) כמורידי הצטברות אבן השן, והוכחו מדעית כמורידים את הצטברות אבן השן תוך 28 יום! מתן חטיפים דנטליים ברמה יומית מסייעים בהפחתת הצטברות אבנית וחיידקים בחלל הפה, שומרים על ריח פה נעים ועל איכות החיים של חיית המחמד".

חטיפי דנטלייף מתאפיינים במרקם ייחודי לשמירה וניקוי השיניים וללא תוספת צבעי מאכל. מותאמים לכלבים ולחתולים.

דנטלייף לכלבים: מכילים עוף, ובעלי טעימות גבוהה, עם אחוזי שומן נמוכים וללא תוספת סוכר, ואף מכילים סידן וויטמין D לשיניים חזקות.

חטיפי דנטלייף לחתולים מכילים סידן וטאורין לשמירה על היגיינת הפה של החתול.

מגיעים במגוון אריזות מותאמות:

דנטלייף לחתולים – מארז 40 גרם בטעם עוף/סלמון

דנטלייף לכלבים גדולים מעל 25 ק"ג- מארז 142 גרם ארבעה סטיקים בחבילה

דנטלייף לכלבים מגזע בינוני 12-25 ק"ג- מארז 115 גרם חמישה סטיקים בחבילה

דנטלייף לכלבים מגזע קטן 7-12 ק"ג- מארז 115 גרם שבעה סטיקים בחבילה

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מתמחות.

דנטלייף לכלבים (צילום: יח"צ)

דנטלייף לכלבים (צילום: יח"צ)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר