שיהיה בשעה טובה: החלו העבודות לחידוש גינת המשחקים בשכונת דניה

השבוע החלו העבודות להקמה מחדש של גינת המשחקים בשכונת דניה. הגינה המחודשת, בגודל של 2,000 מ"ר, תכלול שטחי גינון ומתחמי משחק חדשים המותאמים לפעוטות ולבוגרים והעבודות במקום יימשכו כחודש וחצי

פורסם בתאריך: 8.11.21 09:20

-->

השבוע החלו העבודות לחידושו של גן דניה ברחוב ויינר. גודל מתחם המשחקים החדש הוא כ- 380 מ"ר ובמסגרת העבודות יוחלפו משטחי החול והגומי למשטח דשא סינטטי בטיחותי תיקני מסוג smartplay, מתקני המשחק הישנים פורקו ובמקומם יוצבו בקרוב מתקנים חדשים ובימים הקרובים יותקן מפרש הצללה חדש לרווחת באי הגן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


מתחם מתקני המשחק כולל: מתקן משולב לבוגרים מונגש עם מנהרות גלישה, מתקן משולב לפעוטות, 5 מושבי נדנדות כולל משובים לפעוטות ומושב נגיש לבעלי מוגבלויות מסוג "קן ציפור", נדנדה "עלה ורד" ומתקן קפיץ.בימים אלה ממשיכה העירייה לקדם את חידושן של גינות נוספות בשכונות וותיקות ברחבי העיר. בקרוב גם יחלו עבודות ההקמה של מספר פארקים מרכזיים בשכונות החדשות.

ראש העיר, רחמים מלול: "אנחנו ממשיכים לחדש ולשדרג גני משחק רבים בשכונות הקיימות בכל רחבי העיר, במקביל לפרויקטים גדולים. חידשנו עשרות גינות בשנים האחרונות ונגיע לכל גינה בעיר"
עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר: "ההחלטה של ראש העיר ושלי הייתה לתת עדיפות לחידושן של גינות וותיקות שלאורך השנים התיישנו מאוד ולהפוך אותן לאטרקטיביות יותר. אני מודה לתושבים על הסבלנות בזמן העבודה אך מבטיח להם שבסופן ייהנו מגינה חדשה ומזמינה."

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר