מתחם הדרייב אין ברחובות ההולנדית
מתחם הדרייב אין ברחובות ההולנדית

רחובות: מתחם חיסונים לילי נוסף לכולם ביום שני הקרוב

עיריית רחובות מקימה מתחם חיסונים נוסף למען התושבים ביום שני הקרוב, (4.10) בין השעות 17:00-23:00 בהיכל הספורט אוסי וזהר (רח' סירני 52)* במתחם יינתנו חיסון ראשון, שני ושלישי של פייזר

פורסם בתאריך: 30.9.21 08:42

-->

בהתאם להחלטת משרד הבריאות, מדיניות התו הירוק תשתנה החל מיום א', 3.10, ולפיה – למעשה- מי שלא התחסן בחיסון השלישי ואינו מחלים – לא יוכל לקבל תו ירוק. 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


בהתאם להחלטה, זכאות לתו ירוק תהיה רק למי שקיבל שתי מנות חיסון, חלף לפחות שבוע ממנת החיסון השנייה של פייזר ושבועיים ממנת החיסון של מודרנה (לא כולל יום החיסון), וטרם חלפה חצי שנה ממנת החיסון השנייה.או למי שקיבל שלוש מנות חיסון של פייזר וחלף שבוע לפחות ממנת החיסון השלישית (לא כולל יום החיסון).

בכל הקשור למחלימים – זכאי לתו ירוק אדם שאובחן בבדיקת PCR חיובית כחולה קורונה, במהלך חצי השנה ממועד הבדיקה. לאחר חצי שנה וכדי להיות זכאי לתו הירוק מה 3.10.21, יש לקבל מנת חיסון אחת או מי שנבדק בבדיקה סרולוגית (שיצאה חיובית), וקיבל לפחות מנת חיסון אחת לאחר הבדיקה הסרולוגית. אדם זה נחשב למחלים מחוסן והינו מוגן.

לאור שינוי המדיניות וכדי לאפשר לכמה שיותר תושבים לקבל תו ירוק, עיריית רחובות מקימה מתחם חיסונים עירוני לילי נוסף לכל התושבים. המתחם יפעל ביום שני הקרוב, 4.10 בין השעות

לאור שינוי המדיניות וכדי לאפשר לכמה שיותר תושבים לקבל תו ירוק, עיריית רחובות מקימה מתחם חיסונים עירוני לילי נוסף לכל התושבים. המתחם יפעל ביום שני הקרוב, 4.10 בין השעות 17:00-23:00 בהיכל הספורט ע"ש אוסי וזהר  ברח' סירני 52,  וניתן יהיה להתחסן בשלושת מנות החיסון:

 

ניתן לתאם מראש תור לחיסון במתחם החיסונים העירוני באמצעות הלינק.

שימו לב, במתחם יינתנו מנות חיסון של פייזר בלבד. תושבים שקיבלו מנת חיסון ראשונה של מודרנה לא יוכלו לקבל את מנת החיסון השנייה במתחם החיסונים העירוני. 

ניתן להגיע גם ללא הרשמה מראש, אך נרשמים מראש יתקבלו בתור נפרד בהתאם ללוח הזמנים. מי שלא נרשם מראש יעמוד בתור נפרד ויוכל להתחסן בהתאם לזמינות המחסנים. 

על בני הנוער שמגיעים עצמאית להצטייד באישור חתום ע״י ההורים ובצילום תעודה מזהה של ההורה עם ספח שבו רשומ/ה הילדה, על בני הנוער שמגיעים בליווי הורה להצטייד בתעודה מזהה של ההורה עם ספח שבו רשומ/ה הילדה. הטופס נמצא באתר העירייה-  

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר