זהר בלום (צילום: יח"צ)
זהר בלום (צילום: יח"צ)

זהר יגשר

מ״מ ראש העיר זהר בלום מונה ליועץ של הרשות לפיתוח כלכלי- חברתי במגזר החרדי שבאחריות המשרד לשוויון חברתי

פורסם בתאריך: 12.9.21 15:30

-->

מ״מ ראש העיר, זהר בלום ידוע כאיש רודף שלום ואחדות שיודע לגשר בין המגזרים השונים. היכולת הזו לא נעלמה מעיניה של השרה לשוויון חברתי, מירב כהן. השרה מירב כהן החליטה למנות את בלום כחבר בפורום המייעץ לשרה בנושא הרשות לפיתוח כלכלי חברתי במגזר החרדי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


כזכור, הממשלה החליטה בהחלטה מס' 281 להקים את הרשות לפיתוח כלכלי חברתי לחברה החרדית במשרד ראש הממשלה, כאשר לפני כחודש העבירה את הרשות לאחריות המשרד לשוויון חברתי. כחלק מהחלטת הממשלה נקבע שהרשות החרדית תרכז את הידע על הציבור החרדי ותפעל לתיאום בין משרדי הממשלה. כפועל יוצא מכך, יוקם כעת שולחן עגול בראשות השרה, אשר במהלכו יסקרו את תכנית העבודה המוצעת, דרכי הפעולה האפשריות ואת שיתוף הפעולה עם משרדי הממשלה הרלוונטיים, על מנת לייצר תכנית בר קיימא כבר בחודשים הקרובים.
הפורום יכונס מעת לעת ויסייע בתכנון תכניות העבודה של הרשות ובמעקב אחר ביצוען.
הפורום יוכל לסייע בפתרון אתגרים אסטרטגיים תוך ראיית רוחב בין מגזרית, אשר באה לידי ביטוי ברוחב היריעה ובניסיון הרב של חבריה.

זהר בלום, מ״מ ראש העיר: ״אני שמח להתגייס למשימה ולתרום מניסיוני לטובת הפיתוח הכלכלי והחברתי של החברה החרדית והחברה הישראלית. מניסיוני, לעיתים קיימים לפערי מנטליות ותקשורת בין משרדי הממשלה לבין החברה החרדית. את הפערים האלה ניתן לצמצם באמצעות הכרות מעמיקה יותר של החברה החרדית ובאמצעות שיח משותף. אני משוכנע שאפשר לשפר את הקשר הזה לטובת הציבור החרדי וכלל החברה הישראלית״ .

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר