עיריית רחובות
עיריית רחובות

פיילוט בעיריית רחובות: שירות מאגף האכיפה בדרך מקוונת

פיילוט חדשני בשירות עיריית רחובות: תושבי העיר מוזמנים לקבל שירות מאגף האכיפה בדרך מקוונת, ללא צורך בהגעה לעירייה

פורסם בתאריך: 15.6.21 10:50

-->

אגף האכיפה בעיריית רחובות מעניק שירות לתושבי העיר בעבור תשלומי ארנונה, גזרי דין בנושא רישוי עסקים ותכנון ובנייה, אכיפת קנסות השירות וטרינרי, תביעות משפטיות ועוד. כעת האגף מציע שירות חדש לטובת תושבי העיר: שיחת וידאו עם נציג/ת אגף האכיפה ללא צורך בהגעה פיזית לעירייה.

בשלב זה השירות מנוסה במסגרת פיילוט בימים א'-ה' כאשר ניתן לזמן פגישה לשעה 12:00 או בשעה 12:20. כל אחת משיחות הוידאו עם נציגי האגף ייערכו במשך 15 דקות בלבד. תושבים שיבקשו זמן נוסף יוכלו לקבוע פגישה נוספת.

כדי לזמן תור לקבלת שירות באמצעות שיחת וידאו מנציגי אגף האכיפה יש ללחוץ על הקישור – https://bit.ly/RHVMEETINGVIDEO . לאחר הכניסה לאתר זימון התורים, התושבים יתבקשו לבחור את היום והשעה הנוחים להם ולמלא את שדות החובה עם פרטיהם האישים, זאת כדי שנציג האגף יוכל להכין את המסמכים הדרושים לקראת הפגישה עם התושב/ת. לאחר קביעת
הפגישה יישלח לתושב/ת מייל אישור על קביעת הפגישה עם קישור להצטרפות לשיחת הוידאו.

כמו כן, כ-15 דקות לפני תחילתה יישלח מייל תזכורת לתושב על קיום הפגישה. בזמן הפגישה ובעת הצורך, יוכלו נציגי האגף לשתף את מסך המחשב שלהם ולהראות לתושב/ת את הנתונים והמסמכים המוצגים בפניו.

את הפעלת המערכת איפשר שיתוף פעולה עם אגף הביטחון והתקשוב בעיריית רחובות, אשר פעל לתיכנות האפשרות הזו באמצעות שילוב תוכנות. השירות נתמך באמצעות אפליקציית MICROSOFT TEAM, יש להוריד את האפליקציה בטרם תחילת הפגישה עם נציג/ת אגף האכיפה. השירות יינתן באמצעות מערכת מאובטחת ומוגנת ע"י שרתי העירייה.

רחמים מלול, ראש העיר: "תקופת הקורונה הצעידה את העולם לשירות דיגיטלי, יעיל וזמין יותר. עיריית רחובות מעדכנת ומשפרת את השירות בכל עת למען התושבים, וכעת אנו יוצאים בפיילוט חדשני אשר ייעל את התהליך לתושבים מול אגף האכיפה באמצעות שיחת וידאו פשוטה, ויחסוך מהם הגעה פיזית לבניין העירייה. אנחנו נמשיך לשפר ולקדם את השירות לטובת כלל תושבות ותושבי העיר".

בניהו שרעבי, מנהל אגף האכיפה: "אנחנו שמחים להתחיל בפיילוט חדש באגף שיעניק לתושבי העיר שירות מהיר ומתקדם יותר, זאת ללא כל צורך בהגעה למשרדי העירייה. הפיילוט נועד כדי לבדוק את היענות התושבים לשירות החדש שיחסוך להם זמן ומאמץ".

גדי שעובי, מנהל אגף התקשוב : "אנו פועלים להטמעת שירות טכנולוגי חדש ומתקדם בכלל אגפי העירייה במיוחד במתן שירות דיגיטלי אשר שם את התושב במרכז לקבלת שירות מיטבי באופן יעיל ואישי . השירות החדש של אגף האכיפה הוקם באמצעות תוכנות מחשב אשר קיימות בארגון ע"י עובדי אגף מערכות מידע. הפיילוט מתחיל בימים הקרובים, וייטיב עם התושבים וישפר את חווית השירות שלהם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר