הזנקת מסע האופניים "רוכבים בעצמאות" ברחובות
הזנקת מסע האופניים "רוכבים בעצמאות" ברחובות

מסע האופניים של רחובות חוזר: ייערך לראשונה בל"ג בעומר

מסע האופניים המסורתי של רחובות ייערך השנה בחופשת ל"ג בעומר, ביום שישי ה-30.4. בהתאם להנחיות משטרת ישראל, ההשתתפות תתאפשר בהרשמה מראש בלבד ובקפסולות, כשכל הקודם זוכה. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 20.4.21 14:13

-->

עיריית רחובות, בהפקת החברה העירונית, מחזירה את מסע האופניים המסורתי. המסע ייערך בחופשת ל"ג בעומר, ביום שישי ה-30.4. בהתאם להנחיות משטרת ישראל, ההשתתפות תתאפשר בהרשמה מראש בלבד בקישור זה, והרכיבה תתבצע בקפסולות של עד 100 משתתפים. בסך הכל יורשו להשתתף באירוע עד 1,000 רוכבים בלבד, וההשתתפות ברכיבה מותנית בלבישת חולצת מסע האופניים אשר תחולק במקום המפגש לרשומים בלבד.

האירוע יתחיל מהשעה 7:00 בהפנינג חוויתי בחניון פקריס פארק המדע. החל מהשעה 8:00 המסע יוזנק בקפסולות והמשתתפים ירכבו בשכונות העיר. המשתתפים, מגיל 9 ומעלה בלבד, נדרשים להצטייד בקסדה ובנעליים סגורות כדי לקחת חלק במרוץ. במקום ניתן יהיה לשכור אופניים במחיר מסובסד. כל המשתתפים שיסיימו את המסע יזכו במדליות.

מסע האופניים "רוכבים עצמאות"

מסע האופניים "רוכבים עצמאות"

 

ראש העיר רחמים מלול: "אנו שמחים לקיים את אחד האירועים האהובים ביותר על התושבים בעיר, אירוע שהפך למסורת חשובה בספורט בעיר ובכלל. בשל המגבלות לא יכולנו לקיים את האירוע ביום העצמאות, ופעלנו בקדחתנות על מנת לקיימו בחופשת ל"ג בעומר. אני קורא לתושבות ולתושבים, ילדים ומבוגרים, להגיע ולהצטרף לחגיגה של ספורט ושל יופיה של העיר רחובות".

רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: "עשינו כל מאמץ על מנת שהספורט בעיר לא ייפגש בשל מגבלות הקורונה. אני שמח וגאה שלא ויתרנו על מסע האופניים המסורתי, שצעירים וצעירים ברוחם מחכים לו כל השנה. אני מזמין את כל אוהבי הספורט והאופניים – בואו והצטרפו למסע בטרם תיסגר ההרשמה".

רועי שרעבי

רועי שרעבי

 

מנכ"ל העירייה, דורון מילברג: "דחינו את המסע מיום העצמאות בשל ההגבלות שנדרשו. עתה, עם הירידה בתחלואה וההקלות, אני שמח להחזיר מסורת חיובית זו המאפשרת פעילות גופנית עממית במרחב העירוני".

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית: "חזרתו של מסע האופניים המסורתי, לאחר שבוטל בשנת הקורונה, הוא הסימן לבוא האביב של חזרתנו לשגרה. בקרוב נראה עוד ועוד פעילויות והרחובות יתמלאו חיים. חשוב לדעת, שלאור מגבלות הקורונה הנוכחיות מספר הנרשמים מוגבל ואני ממליץ בחום שתרשמו בהקדם האפשרי".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר