חלוקת שי לחג לבעלי עסקים ברחובות
חלוקת שי לחג לבעלי עסקים ברחובות

עיריית רחובות הפתיעה את בעלי העסקים בעיר בשי מתוק וברכה לחג האביב

בעיריית רחובות החליטו השבוע להפתיע את העסקים המקומיים בשי צנוע לכבוד חג הפסח. מנהלת המחלקה לקידום ורישוי עסקים, רויטל קורן: "זו דרך נוספת של העירייה לשמח את בעלי העסקים"

פורסם בתאריך: 26.3.21 07:00

-->

עסקים רבים בוחרים להעניק לעובדיהם וללקוחותיהם שי לחגים, ובעיריית רחובות החליטו השבוע להפתיע את העסקים המקומיים בשי צנוע לכבוד חג הפסח.

בעלי עסקים הופתעו לפגוש את סגן ראש העיר ומחזיק תיק רישוי עסקים, עו"ד יניב מרקוביץ', יחד עם צוות מהמחלקה לקידום ורישוי עסקים: רויטל קורן מנהלת המחלקה, המפקחות לריסה שצוב וילנה רובינסקי, ופקחי אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני, שהעניקו להם את השי בנוסף לכרטיס ברכה מראש העיר רחמים מלול ומסגנו יניב מרקוביץ'.

חלוקת שי לחג לבעלי עסקים ברחובות

חלוקת שי לחג לבעלי עסקים ברחובות

 

ראש העיר רחמים מלול: "לאורך כל תקופת הקורונה פעלנו על מנת להעניק תמיכה וליווי לעסקים המקומיים ככל שניתן, במגוון דרכים. גם כעת חשוב לנו לומר לבעלי העסקים בעיר – אנחנו איתכם ונמשיך ללוות אתכם. חג אביב שמח".

יניב מרקוביץ': "לאורך השנה החולפת היינו שם עבור בעלי העסקים בפרסום, בסיוע במידע שימושי, בתמיכה מקצועית, סדנאות וכנסים. לקראת החזרה לשגרה ולקראת חג הפסח, שמחנו להעניק להם שי מתוק. אני מברך את בעלי ובעלות העסקים בחג אביב שמח, בריאות והצלחה".

מנהלת המחלקה לקידום ורישוי עסקים, רויטל קורן: "זו דרך נוספת של העירייה לשמח את בעלי העסקים. עם החזרה לשגרה ופתיחת העסקים הכנו שלט 'תו ירוק' עבור בעלי העסקים הנדרשים לעבוד במתווה של ה'תו הירוק', והפעם החלטנו להפתיע עם ברכה ושי לחג. צוות המחלקה ימשיך לעמוד לרשותם של בעלי ובעלות העסקים בעיר ויסייע להם בכל דבר ועניין. ניתן לפנות אלינו גם בטל': 089392396/8/9 וגם במייל: [email protected]".

בעלי עסקים שמעוניינים להצטרף לקבלת מידע רלוונטי בנושאי קידום ורישוי עסקים, יכולים לשלוח וואטסאפ למספר: 0503662565 עם השם ושם העסק.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מי ראה אותם בכלל, סתם פרסום,
    בעל עסק

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר