החורשה בדרך מרדכי בשיסט
החורשה בדרך מרדכי בשיסט

פינה ירוקה חדשה ישנה: החורשה בסמוך לנווה עמית הוכשרה מחדש לרווחת תושבי רחובות

אגף גנים ונוף בעיריית רחובות חידש בשבועות האחרונים את החורשה הוותיקה שנמצאת בדרך מרדכי בשיסט, ליד בית האבות נווה עמית. במקום הוצבו שולחנות, כיסאות ואשפתונים

פורסם בתאריך: 12.3.21 07:12

-->

עיריית רחובות, באמצעות אגף גנים ונוף, סיימה בימים האחרונים להכשיר מחדש את החורשה הירוקה שנמצאת על דרך מרדכי בשיסט, ליד בית האבות נווה עמית, לרווחת תושבי העיר המעוניינים לבלות בשטח ירוק מחוץ לבית או לשבת בצל טבעי.

החורשה קיימת כבר שנים רבות, אך הייתה מלאה בפסולת וגרוטאות שהצטברו במקום לאורך השנים. לאחר סיור שנערך לאחרונה במקום, הוחלט לפעול באופן מיידי לניקיון החורשה והכשרתה לשימוש. עם סיום עבודות הניקיון העירייה הציבה במקום שולחנות ישיבה עם כסאות ואשפתונים, ובקרוב יוקם גם מתחם לכלבים סמוך לשטח זה.

מטרת העירייה הייתה להכשיר חורשה נוספת שתוכל לשמש את תושבי העיר לצורך ישיבה בטבע, תחת צל טבעי. בעירייה מזמינים את התושבים לבלות למקום, ובמקביל לשמור על הניקיון ולהשאיר אחריהם מקום שיוכל לארח תושבים נוספים. בחודשים הקרובים צפויה העירייה להכשיר חורשות קיימות נוספות לשימוש ובילוי.

ראש העיר רחמים מלול: "דווקא כעת חשוב לנו להעמיד לרשות התושבים שטחים ציבוריים ירוקים רבים ככל שניתן, על מנת שניתן יהיה לבלות בחוץ. החורשה בדרך בשיסט יכולה לשמש משפחות כבר בתקופת האביב הבאה עלינו לטובה. נמשיך להיות קשובים לפניות התושבים".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "תקופת הקורונה חיזקה את הצורך בהקמת עוד ועוד פינות ירוקות ברחבי העיר. אנו עושים מאמץ לטפח שטחים קיימים. היוזמה להכשיר את המקום הזה הגיעה מתושבי האזור שביקשו לשפר את חזות המקום. לאחר שפנו אלינו הכשרנו את השטח לרווחת התושבים כולם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר