חיסון של מבוטח מכבי ברחובות
חיסון של מבוטח מכבי ברחובות

שובו של הצ'ולנט: עיריית רחובות יוצאת במבצע חיסונים נוסף לציבור החרדי

שלושה שבועות לאחר המבצע למנה הראשונה, מחר (חמישי) ייערך בבית הספר בני משה מבצע חיסוני קורונה לציבור החרדי, גם עבור מי שלא השתתפו במבצע הראשון. המתחסנים יקבלו צ׳ולנט, חמין וקיגל

פורסם בתאריך: 10.3.21 07:45

-->

עיריית רחובות מכריזה על מבצע חיסונים מיוחד נוסף בקרב הציבור החרדי בעיר, שייערך מחר (חמישי) בין השעות 19:00-23:00, ללא המתנה וללא צורך בקביעת תור מראש.

המבצע ייערך בדיוק שלושה שבועות לאחר מבצע זהה שנערך במקום למנה הראשונה, בסמוך לריכוז אוכלוסייה גדול מקרב הציבור החרדי, בבית הספר בני משה שברחוב ההגנה 46. רשאים להגיע מבוטחי קופת חולים כללית, מכבי ומאוחדת, כולל כאלה שטרם התחסנו במנה ראשונה. המתחמים סודרו במיוחד ובהתאמה לציבור החרדי. יש להצטייד בכרטיס קופת חולים, ומתחסנים מתחת לגיל 18 יצטיידו באישור חתום בכתב מאחד ההורים, או שיגיעו עם אחד ההורים למקום. כל המתחסנים יקבלו שקית אישית עם צ׳ולנט, חמין וקיגל כשי הערכה.

ראש העיר רחמים מלול: ״בואו להתחסן כדי שתוכלו לחגוג את פסח ללא חשש. אנו עושים הכל על מנת להפוך את רחובות לעיר מחוסנת וירוקה. לפני שלושה שבועות ערכנו כאן מבצע חיסונים למנה הראשונה וזהו המבצע למנה השנייה, לקידום ההתחסנות בעיר ולכל מי שרוצה להתחסן למנה ראשונה. הדרך לחזרה לשגרה עוברת בחיסון. אני קורא לתושבים כולם להגיע להתחסן במרכזי החיסון העירוניים".

חבר המועצה פנחס הומינר, יוזם המבצע: "ההתחסנות היא בגדר צו השעה כדי שנוכל לעשות את ההשתדלות להישאר בריאים ולחזור לשגרה. אני רואה חשיבות רבה בקידום ההתחסנות בקרב תושבי רחובות ובהם בני הקהילה החרדית בעיר. גם אני התחסנתי ואני מציע לכולם שלא להאמין לפייק ניוז. החיסון יעיל ובטוח ועכשיו גם זמין ללא תור".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר