בעקבות העלייה בתחלואה: יוקם ברחובות קבינט קורונה המורכב ממומחים

לאחר שמספר החולים הפעילים בעיר הגיע ל-1,364, הוחלט על הקמת גוף שיעניק ייעוץ וליווי לעירייה ולעומד בראשה

פורסם בתאריך: 4.10.20 10:47

-->

בעקבות העלייה בתחלואת הקורונה ברחובות, המוגדרת כעיר אדומה, הוקם קבינט קורונה עירוני, ביוזמת ראש העיר, רחמים מלול. הקבינט כולל צוות של מומחים מתחומים שונים, כולל בריאות, שיסייעו בניהול וטיפול במשבר הקורונה.

מספר הנדבקים המאומתים ברחובות הגיע ל-3,859, כאשר מתוכם 1,364 חולים פעילים. בשבוע האחרון נוספו 674 חולים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


מפרוץ מגפת הקורונה, מזה כחצי שנה, רחמים מלול, יחד עם סגניו, מנהלים את המשבר בשיתוף אגף הביטחון והחירום, כאשר אגף התנועה, הפיקוח, השילוט והשיטור עירוני אחראי על האכיפה.

בעיריית רחובות מסבירים כי מומחים רבים בתחומים שונים הם תושבי רחובות וראש העיר ביקש להיעזר בידע ובניסיון שלהם על מנת לנהל את המשבר בעיר באופן המיטבי, ולהוריד את שיעור התחלואה בעיר.

קבינט הקורונה העירוני יכלול את פרופ' ציון חגי, יו"ר ההסתדרות הרפואית בישראל; פרופ' ערן סגל, מתמטיקאי ממכון ויצמן למדע, אשר מנתח מתחילת ההתמודדות עם הקורונה את שיעור התחלואה בישראל ואף פיתח מודל לחיזוי היקף חולי הקורונה בישראל; פרופ' חגי לוין, אפידמיולוג באוניברסיטה העברית-הדסה ויו"ר רופאי בריאות הציבור בישראל; תת אלוף (במיל') צביקה פייראייזן לשעבר קצין החינוך והנוער הראשי בצה"ל וקצין בכיר בחיל האוויר; ד"ר שרית אבישי אלינר, מנהלת בית החולים קפלן וסגנה ד"ר איתן לבון, ד"ר יורם בלשר ראש בית הספר למקצועות הבריאות במכללת פרס ולשעבר יו"ר ההסתדרות הרפואית ואל"מ אופיר כהן, מפקד נפת שפלה בפיקוד העורף.

כמו כן, בקבינט העירוני יהיו חברים מלבד ראש העיר גם ממלא מקומו זוהר בלום וסגנו עו"ד יניב מרקוביץ', מנכ"ל העירייה, דורון מילברג, מנהל אגף חירום וביטחון אליצור זרחי ומנהל אגף תנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני בעיריית רחובות; ליאור שוקרי.

ראש העיר, רחמים מלול, מסר: "רק מי שמביט למציאות בעיניים יוכל להתמודד איתה בצורה המוצלחת ביותר. חייבים להפנים כי הקורונה כאן כדי להישאר לפחות בחודשים הקרובים, ולכן נערכנו בהתאם על מנת לנצח באתגר למען תושבי רחובות. ברחובות קיימים מוסדות אקדמיים מהטובים בארץ ובעולם ואין ספק שנוכל להסתייע בהון האנושי המצוין שבחר לגור בעיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אלון

    אתם לא צריכים קבינט קורונה, רק מסר ברור ואכיפה רחבה. מספר החולים פה ירד כשאנשים יפסיקו להתקהל, לעמוד בצפיפות בסופר/מכולת, לעשות מסיבות ומפגשים ולתת לילדים שלהם להפגש עם כל החבר'ה…

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר