המשאית פורקת זבל בשטחים הפתוחים

נצפה משליך פסולת וניסה להימלט כשהוא כמעט ודורס את הפקחים

הנהג נתפס על ידי המשטרה, נקנס, משאיתו חולטה והוא צפוי לכתב אישום חמור

פורסם בתאריך: 10.9.17 12:13

-->

ביום רביעי בשבוע שעבר ארבו אנשי מערך האכיפה העירוני של רחובות, בראשות עירן גיאת, לנהגי משאיות משליכי פסולת בשטחים הפתוחים שבמזרח העיר. הצוות עשה שימוש בטרקטורון והפעיל במקביל רחפן שסייע במעקב אחר נהג משאית שנכנס למתחם בית העלמין גורדסקי ונצפה משליך פסולת בניין. עם קבלת ההוכחות החותכות נהג הטרקטורון נסע לכיוון המשאית ובמקביל הזעיק הצוות את פקחי השיטור העירוני. נהג המשאית, שהבין כי הוא נתפס על חם, ניסה לברוח, סירב לעצור וכמעט ודרס את הצוותים שעמדו בדרכו. כוחות משטרה גדולים שהוזעקו למקום פתחו בסריקות אחר הנהג הנמלט, פרטי המשאית אותרו ונוצר קשר עם החברה שמעסיקה אותו. לאחר סריקות ושימוש באמצעים טכנולוגיים אותר הנהג בעיר הסמוכה נס ציונה. ניידות משטרה שהבחינו בו חסמו את נתיב בריחתו ברחוב הראשי של העיר וביצעו מעצר. בהמשך גם המשאית חולטה על ידי המשטרה.

המשאית פורקת זבל בשטחים הפתוחים

המשאית פורקת זבל בשטחים הפתוחים

 

הזבל שהשאיר אחריו נהג המשאית

הזבל שהשאיר אחריו נהג המשאית

 

נהג המשאית קיבל קנס בסכום של 730 שקלים על פיזור האשפה, אולם התיק העיקרי כנגדו הוא ניסיון הדריסה.

גורם המאורע בפרטים סיפר ל"ערים": "מדובר על נהג שאין זו הפעם הראשונה שהוא נתפס ואנחנו מאמינים שבקרוב מאוד יוגש נגדו כתב אישום. בינתיים הוא מתמודד עם ניסיון דריסת שוטרים והשלכת פסולת במקום אסור".

מנהל אגף שיטור, תנועה, שילוט ופיקוח ברחובות, ליאור שוקרי: "ראשית אני רצה לציין לשבח את העובדים, שהבחינו בנהג המשאית והביאו לבסוף לתפיסתו. אני גאה בעובדים שעושים באמת עבודת קודש למען שמירה על הסדר והניקיון בשטחים הפתוחים. זה נושא שקרוב לליבי ושמתי עליו דגש, והצלחנו להביא למיגור התופעה בצורה משמעותית. נמשיך לשמור על הסדר והניקיון הן בשטחים הפתוחים והן ברחבי העיר ולא נהסס לתפוס כל עבריין שיעבור על החוק. ננהג כלפיו באפס סובלנות עד להגשת כתבי אישום, כפי שפעלנו עד היום. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל עובדי האגף ולברכם בברכת שנה טובה, מתוקה ושקטה".

ליאור שוקרי (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

ליאור שוקרי (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

תגובות

תגובה אחת
  1. גרינברג משה

    מעט מידי מאוחר מידי….אבל…צעד ראשון חיובי..יש הרבה מאוד לאור יום ללא בושה…

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר