Master Origins של נספרסו (צילום: יח"צ נספרסו)
Master Origins של נספרסו (צילום: יח"צ נספרסו)

המלצות לחגי תשרי: יינות, נקניקיות, איפור וקפה

יינות מומלצים לחגי תשרי 2020, קולקציית איפור חגיגית, המבורגרים ונקניקיות להכנה נוחה בבית, וקפסולות קפה בטעמים מרחבי העולם

פורסם בתאריך: 15.9.20 09:16

-->

יקב היוצר משיק יינות חדשים לצד היינות הטובים והמוכרים שיככבו בשולחן החג, בנוסף למגוון מארזי מתנה יוקרתיים.

מנכ"ל יקב היוצר, אראל ברקאי: "לקראת חגי תשרי אנו נערכים כבכל שנה לחגיגה גדולה של יין כפי שאנו יודעים לעשות ביקב היוצר. אך השנה לצד הערכות הרגילה אנו נדרשים להערכות מיוחדת לאור משבר הקורונה. לשם כך הקמנו אתר סחר בו ניתן להזמין את היינות שלנו עם משלוח עד הבית, https://www.store.hayotzerwine.co.il/. בחגי תשרי ישנה עלייה של למעלה מ 90% אחוזים ברכישת יינות אדומים המתאימים יותר לאווירת שולחן החג, ולאוכל המוגש. יקב היוצר מציע יינות מגוונים ואיכותיים כמו סדרת וירטואוזו המבוססת על שלושה זנים אדומים ושניים לבנים, וירטואוזו שרדונה שהושק לקראת החג והגוורצטרמינר וסדרת בראשית המציעה מגוון רחב של יינות נגישים לחך הישראלי הכוללת, קברנה סוביניון, מרלו, שיראז, פטי ורדו שהושק לקראת החג, שרדונה, סוביניון בלאן ורוזה.

"לכבוד חגי תשרי אנו משיקים יין חדש בראשית, פטי ורדו, יקב היוצר – יין בעל צבע עוצמתי בעל גוף בינוני, רענן עם ניחוחות חזקים, נוצר מענבים מכרם שבמושב קידרון שבשפלה. יין עם ארומות של פטל שחור, דובדבן ותבלינים. מכיל 12.5% כהל".

מחיר: 39.90 שקלים. מבצע: 2 בקבוקים ב-60 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ.

סדרת VIRTUOSO: הסדרה מבוססת על שלושה זנים אדומים מובילים: קברנה סוביניון, מרלו ושיראז וזן ושניים לבנים, שרדונה וגוורצטרמינר. סדרת Virtuoso עוצבה בקפידה ובייחודיות רבה, וההשראה לעיצובה מגיעה מעולמות כלי הנגינה, עם בקבוק בעל צורה ייחודית המיובא ממפעל בוטיק לזכוכית בצרפת.

"לכבוד חגי תשרי אנו משיקים את הוירטואוזו שרדונה, יקב היוצר – יין מלא עם רעננות מיוחדת מכרם הנטוע בשילו שבשומרון, בעל ניחוחות של פטל אדום ווניל. מכיל 13.6% כהל".

מחיר: 49.90 שקלים. מבצע: 2 בקבוקים ב-80 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

סדרת לגאטו (Legato): סדרת יינות פרימיום חדשה המבוססת על שלושה זנים אדומים מובילים: קברנה, מרלו ושיראז, שני זנים לבנים: ויונייה ושרדונה ובנוסף רוזה. ייחודה של סדרת הפרימיום לגטו הינו בשילוב יוצא דופן של שני בצירים נפרדים, היוצר הרמוניה רעננה ומדויקת של טעמים המאפיינים את חזונו של היוצר. הסדרה מטופלת באופן אישי ולאורך כל השנה על ידי היינן הראשי של היקב פיליפ ליכטנשטיין. ליכטנשטיין שאב את השראתו בסדרה זו מעולם המוסיקה. השראה זו באה לידי ביטוי הן בשם הסדרה והן בעיצוב הבקבוקים המשלב מוטיבים המדמים כלי נגינה. היינות בסדרה התיישנו במשך 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

התאמה לאוכל: תבשילי בקר ומרינדות עשירות בשומן, עופות: ברוז וסלו, פסטות.

מחיר: 60 שקלים. ניתן להשיג בחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ.

סדרת ליריקה: יינות הסדרה נוצרו ממבחר זני ענבים שמוצאם באגן הים התיכון, הנפוצים בעיקר בדרום צרפת, איטליה וספרד, ומתאימים יותר מכל לאקלים בישראל. הסדרה כוללת יינות זניים, מורווד, סירה וארגמן שהינם יינות אדומים, ויונייה שהינו זן לבן ושני בלנדים אדומים, GSM והרמוני. הענבים מגיעים מכרמים באזור הכרמל וסביבת הר תבור שבגליל העליון. דגש רב הושם על גידול אופטימלי בכרם, שיאפשר להגיע לבשלות מלאה תוך שמירה על פירותיות רעננה ככל האפשר. היין התיישן בחביות עץ אלון למשך 24 חודשים ועוד כ-6 חודשים בבקבוק.

מחיר: 100 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ.

בראשית פטי ורדו של יקב היוצר (צילום: יח"צ)

בראשית פטי ורדו של יקב היוצר (צילום: יח"צ)

 

 

'יקב ברקן' היקב הישראלי המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות, משיק לרגל ראש השנה ותקופת החגים בציר חדש לסדרת האיכות Assemblage: איתן וריחן Assemblage, בציר 2017; עלמון Assemblage, בציר 2019.

Assemblage בציר חדש 2017: שנת הבציר 2017 הייתה שנה מצוינת לענף היין בישראל. לאחר חורף קר במיוחד בו הגפנים ספגו מנות קור רבות, הגיע אביב מתון, יבש ונעים שהביא להתעוררות אחידה וטובה בגפנים. לאחר מכן, חודש יולי חם מהממוצע הביא לבציר מוקדם בזנים הלבנים, שהביא ליינות לבנים רעננים וארומטיים. חודש אוגוסט המשיך עם טמפרטורות קרובות לממוצע, ובעקבות זאת – הבשלה פנולית אחידה ולינארית של הזנים האדומים, שהביאה עמה איכות גבוהה מאוד.

ריחן Assemblage, בציר 2017: יין זה נקרא על שם "הר ריחן", ומקורו במספר חלקות בגליל העליון: קברנה סוביניון משתי חלקות בקרבת עלמה, פטיט סירה ופטי ורדו מכרם ריחן מול מושב עלמה. חלק מהחלקות על קרקע וולקנית בעוד שאחרות על אדמת טרה-רוסה הפרושה על מסלע גירי. מתוך שלל מאפיינים אלו נוצרו יינות שכמו נולדו להשתלב ולהתמזג אלו עם אלו, כאשר כל יין תורם מתכונותיו לממסך ליצירת יין שלם.

רשמי טעימה: צבע מרשים, אדום בוהק, כמעט סגלגל. ריחות פרי אדום ושחור עסיסיים, מלווים בשלל תבלינים וארומות המגיעות מהתיישנות בחביות עץ אלון כגון קינמון, ציפורן ומעט קוקוס קלוי מציפות את חלל הכוס. היין נעים לשתייה, בעל מבנה בינוני-מלא וטאנינים אלגנטיים ורכים העוטפים את החך. טעמי פרי אדום עסיסי ורמיזות פטל שחור הנתמכים בחומציות טובה משווים ליין הרגשה מרעננת ואופי פירותי מובהק. הסיומת ארוכה ונעימה, עם חשק לעוד לגימה.

איתן Assemblage, בציר 2017: יין זה נקרא על שם "הר איתן", המהווה נקודת ציון בולטת בהרי ירושלים. גם היין מבציר 2017, למעשה נבצר כמעט כולו בכרם קריית ענבים, פרט למרכיב הפטי ורדו, אשר נבצר מכרם הנמצא בבית נקופה. כרם קריית ענבים פרוש על גבי טרסות של אדמת "טרה רוסה" אבנית, חלקן צרות וחלקן רחבות יותר, במעין אמפיתיאטרון טבעי ברכס שמעל לקיבוץ קריית ענבים, בגובה של כ- 700 מ'. היין מורכב מ: מרלו, קברנה סוביניון, שיראז ופטי ורדו. החלקות השונות נבצרו בנפרד, כל חלקה במועדה, ויושנו בנפרד בחביות אלון במשך 12 חודשים. לאחר שלב ההתיישנות ביצענו את עבודת הממסך והיין בוקבק, ללא זיכוך ולאחר סינון קל בלבד.

רשמי טעימה: זהו יין רענן ופירותי. באף מציג ארומות פרי אדום רענן מלוות בנגיעות עשבוניות של אורגנו וטימין. אופי הפרי המובהק עטוף במעין עריסה תומכת של עץ אלון איכותי והארומות המלוות אותו – תבלינים מתקתקים, קפה קלוי, ונגיעות וניל כאילו מציגות את הפרי באור אחר, שלם יותר. טאנינים מורגשים, אך מעודנים, מלווים בחמיצות טובה ממשיכים לסיומת פירותית עם נגיעות שוקולד מריר וקצת קפה. כיף לשתות.

עלמון Assemblage, בציר 2019: עלמון, נגזר משם האיזור ממנו מגיעים הענבים המרכיבים את הממסך הסופי – רמת עלמה. איזור זה ידוע באיכות הענבים הגדלים בו, וכאן ביקב ברקן יכולים אנו לבודד מספר זנים אשר הגיעו מאותו איזור ולתת להם לדבר בעד עצמם ולייצג את איזור גידולם. אנו מאמינים שכשם שהבלנדים האדומים, החלו לגבש אמירה על מקום גידולם, כך גם יין זה בראי השנים יספר לנו פן נוסף של איזור גידולו.

הממסך מורכב משרדונה, ויונייה וסוביניון בלאן כאשר ענבי השרדונה והויונייה נבצרו בבשלות אופטימאלית, כל זן בזמנו, והותססו בחביות עץ אלון צרפתי, רובן משומשות, וחלקן חדשות. כל החביות התיישנו Sur Lie, עם משקעי השמרים, ועברו בטונאז' קבוע, להענקת מורכבות ומבנה עמוק בתהליך שנמשך כ- 6 חודשים. ענבי הסוביניון בלאן נבצרו גם הם בנפרד והותססו במיכל נירוסטה, בטמפרטורה נמוכה לשמירה על רעננות הפרי והיין נשמר במיכל עד ליצירת הממסך.

רשמי טעימה: צבעו קש בהיר, באף ארומות הדרים – לימון ואשכולית, אגסים, נגיעות משמשים ורמזים ללחם שזה עתה יצא מאפייה, אפילו בריוש. ארומת עץ אלון מעודן משולבת, אך לא משתלטת על הפרי העצמתי. בפה היין ממשיך את האופי ההדרי, עם טעמי לימונים, אשכוליות, קליפת תפוז, ושזיף ירוק. הסיומת ארוכה ומרעננת וכל לגימה מבשרת את בואה של הבאה.

מחיר: 60 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין.

סדרת יינות Assemblage של יקבי ברקן (צילום: יח"צ)

סדרת יינות Assemblage של יקבי ברקן (צילום: יח"צ)

 

 

'יקב סגל' גאה להשיק לקראת ראש השנה ותקופת החגים: קברנה סוביניון, סדרת 'התססה פראית', בציר 2018, יינות העוברים תסיסה פראית על ידי שמרי בר פראיים המעניקים ליין טעמים עשירים ועוצמתיים. יין מושלם לליווי ארוחת החג.

בסדרה זו לא מוספים שמרים כלל, והתסיסה מתרחשת עם מינימום התערבות, כמו פעם, באמצעות שמרי הבר הפראיים.

מקור הענבים בכרם קברנה סוביניון בבית נקופה שבהרי ירושלים. זהו כרם גירני מאד, בעל אדמה עניה ומרסנת. הוא מאוורר במיוחד משום מיקומו: מעל כביש מספר אחד, על פרוזדור ירושלים בגובה של כ 800 מטרים, חשוף לרוחות ולבריזת הים התיכון. הענבים הותססו כאמור עם שמרי הבר אותם נשאו מהכרם, כלומר ללא תוספת שמרים כלל. היין תסס כשבועיים ואחר כך עברו הענבים סחיטה עדינה והמשיכו להתיישנות משך שנה בחביות צרפתיות. היין בוקבק ללא זיכוך ולאחר סינון גס בלבד.

רשמי טעימה: ליין צבע אדום עמוק בעל שוליים סגלגלים מבריקים. באף, ארומות פרי יער שחור ותבלינים מתקתקים, מהתיישנות בחביות עץ אלון. היין אלגנטי ונעים לשתייה, והוא בעל חמיצות מרעננת וסיומת ארוכה ופירותית.

מחיר: 60 שקלים. ניתן להשיג בחנויות היין והאלכוהול המובחרות ונקודות השיווק המתמחות ברחבי הארץ.

קברנה סוביניון סדרת התססה פראית של יקב סגל (צילום: יח"צ)

קברנה סוביניון סדרת התססה פראית של יקב סגל (צילום: יח"צ)

 

 

יקבי כרמל מציגים מהדורה מוגבלת וחגיגית של SELECTED sparkling Moscato designer edition בעיצובו של ינאי פרישר גוטמן, מעצב פנים ומוביל דעת קהל.

סלקטד ספארקלינג מוסקטוdesigner edition הינו יין לבן מבציר 2019, מתקתק ומבעבע, בעל אחוז אלכוהול נמוך, מרענן, קייצי ומתאים לשתייה בכל רגע של שמחה. הבקבוק במהדורה המוגבלת עוצב על ידי סטודיו יותם בצלאל, בהתאם לחזונו של ינאי פרישר גוטמן, שהחיבור בינו לבין יקבי כרמל היה טבעי ביותר: סגנונו האירופאי של ינאי וההקפדה על הפרטים הקטנים והגדולים במהלך תהליך העיצוב שלו, הנם חלק אינהרנטי מ"האני מאמין" של יקבי כרמל. התוצאה: יין מעולה ומעוצב שנותן טאץ' ייחודי לשולחן החג.

ינאי פרישר גוטמן: "החיבור בין יין ועיצוב הוא חיבור טבעי עבורי, שכן – ליין תפקיד מפתח באירועים חברתיים ובארוחות החג. כיוון שבשנים האחרונות חלה עליה חדה ברגישות לא רק לטעם הייחודי של היינות אלא גם לנראות האסתטית, סלקטד ספארקלינג מוסקטו designer edition בעיצובי, הוא בקבוק יין שהותאם במיוחד לאווירת החג, והחיבור עם יקבי כרמל היה נראה לי מתאים, הן מבחינת האיכויות הגבוהות של יינות היקב והן מבחינת ההקפדה על הפרטים הגדולים והקטנים בכל הכנת היין, שהנם הבסיס לעבודה שלהם ושלי. אני מאחל לעם ישראל שנה טובה, מתוקה ומבעבעת רק בדברים טובים."

מנהל השיווק של יקבי כרמל, רן אסא: "שיתוף הפעולה עם ינאי פרישר גוטמן התפתח מתוך רצון שלנו לאפשר לכל מי שרוצה, לא רק להנות מיין מוסקטו קליל ומרענן, אלא גם להוסיף לשולחן החג טאץ' עיצובי ואלגנטי, המתאים לכל כיס, מבלי להתפשר על איכות וטעם המוצר. בשנים האחרונות צריכת יינות המוסקטו עלתה ולכן, באופן טבעי, החלטנו לעצב עבורו תווית יוצאת דופן שמשדרת יוקרה, כך שניתן להביאו כמתנה או להנות ממנו במהלך האירוח".

מחיר: 30 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המתמחות.

סלקטד מוסקטו (צילום: יח"צ)

סלקטד מוסקטו (צילום: יח"צ)

 

 

IL MAKIAGE מותג האיפור הבינלאומי משיק קולקציית חג חגיגית, סקסית וחצופה לראש השנה.

הקולקציה מציעה שפתונים עמידים בגווני אדום, חום וניוד מושלמים לסוף הקיץ – שפתון עמיד שלא יזוז מהבוקר ועד הערב (גם אם תצטרכי לשים מסכה באמצע..), אליהם מותאמים שלושה גווני ליפ גלוס מסדרת ליפ סרוויס – בצעים תואמים לשפתונים- למתן ברק מראה עסיסי, מלא וזוהר ושלוש פלטות צלליות.

שפתון מט עמיד- אינפיניטי, הדור הבא של שפתונים נוזליים ועמידים. מרקם קרמי וגימור מט יעניקו לשפתייך מראה נועז ובלתי נשכח, בזמן שהפורמולה הרכה תספק לך תחושה נעימה ועמידות יוצאת דופן. בזכות ריכוז גבוה במיוחד של פיגמנטים עוצמתיים, כבר מהמריחה הראשונה תקבלי כיסוי אחיד ושכבת צבע אטומה בגימור מט עמיד שלא נמרח, דוהה או נסדק. המרקם הרך מחליק על השפתיים בקלילות ויוצר מעטה נושם ולא דביק, המעניק לך עמידות וכיסוי גם לאחר שעות ארוכות. האפליקטור הזוויתי והגמיש מאפשר מריחה קלה ומדויקת לשפתיים מפוסלות ומלאות נוכחות. מועשר בוויטמין E ובסיליקון לתחושה נעימה ועמידות יוצאת דופן.

מחיר: 129 שקלים.

ליפ סרוויס- ליפ גלוס: ליפ גלוס במרקם חלק וקרמי בעל אפקט מראתי, אשר מעניק לשפתיים מראה עסיסי, מלא וזוהר הודות לפנינים, השמנים המזינים והרכיבים מטשטשי הפגמים המצויים בפורמולה.

אפליקטור גמיש וזוויתי מאפשר מריחה מדויקת ונוחה. ריכוז הפנינים הגבוה והפיגמנטים העדינים בפורמולה מבטיחים כיסוי מושלם, אשר מאפשר מריחה על שפתיים חשופות או מעל שפתון, ליצירת מראה משודרג עם ברק ייחודי. מכיל שמן אמוליינט אשר מרגיע, מרכך ומעניק לחות לעור השפתיים. מכיל פולימרים היוצרים שכבה יציבה, רכה וקרמית על השפתיים. מתקן ריאולוגי, שקשור בזרימה ובשינוי של צורת החומר, תומך בפנינים ומבטיח מריחה נעימה וחלקה וכן מראה מבריק נהדר. מרקם קרמי, חלק ולא דביק. גימור מבריק, נוצץ ואלגנטי. פורמולה מועשרת בפנינים ובשמנים מזינים ומרככים. ללא פראבנים.

מחיר: 109 שקלים.

פלטת 8 צלליות: סדרת ה- COLOR BOSS MASTER PALETTE כוללת 3 פלטות המכילות 8 גווני צלליות בעלות הפורמולה הייחודית של סדרת צלליות ה-GEMSTONE, בגוונים מוכרים וגם בגוונים חדשים. פיגמנט עשיר ועוצמתי, כיסוי מלא כבר מהמריחה הראשונה ועמידות גבוהה בפלטה הרמונית אחת. גוונים נבחרים מקולקציית צלליות הג'מסטון וגוונים חדשים שפותחו במיוחד, לוקטו בקפידה והורכבו לכדי סדרה של 3 פלטות שונות המאפשרות השגת מראה מגוון: החל מהמראה הטבעי והעדין ועד מראה דרמטי ונועז במיוחד.
כל פלטה מורכבת מתמהיל מגוון של צלליות בגימור מט, מטאלי וגליטרי המאופיינות בפורמולה היברידית חדשנית בעלת מרקם רך וקטיפתי. הפורמולה עשירה בפיגמנטים ופנינים בריכוז גבוה במיוחד אשר מאפשרים קבלת גוון עז ועמוק ללא צורך בשכבת בסיס וברק עוצמתי שלא ניתן להתעלם ממנו.
בסדרה 3 פלטות בגוונים שונים: חומים-טבעיים-זהובים, סגולים-מעושנים ואדומים-ורודים. הפורמולה החדשנית מתאימה לעור רגיש, נמרחת בקלות, לא יוצרת קמטוטים ולא נאגרת בקפל העפעף. הצללית נותרת בוהקת ועשירה בפיגמנט לאורך זמן, לא דוהה ובעלת עמידות מירבית. אינה מכילה פארבנים.

מחיר: 339 שקלים. ניתן להשיג ב-42 חנויות IL MAKIAGE הפרוסים ברחבי הארץ או באתר https://www.ilmakiage.co.il/

איל מקיאג' (צילום: יח"צ)

איל מקיאג' (צילום: יח"צ)

 

 

תקופת החגים השנה תהיה גם היא בסימן אירועים ביתיים בחיק המשפחה הגרעינית, ובמיוחד לתקופה זו משיקה חברת זוגלובק מוצרים חדשים. סדרת המחבת הושקה בהצלחה מרובה לפני כחצי שנה, בסדרה בורגרים עסיסיים מנתח אנטריקוט, שהותאמו להכנה על המחבת או הפלאנצ'ה בבית. עכשיו נוספים לבורגרים בסדרה נקניקיות חדשות מבשר אנטריקוט, בשני טעמים חדשים: נקניקיות מרגז מבשר אנטריקוט חריף ונקניקיות צ'וריסוס מבשר אנטריקוט בחריפות מעודנת. המוצרים בכל הסדרה ללא גלוטן ועשירים בחלבון. 8 נקניקיות בכל אריזה – 360 גרם.

בנוסף, לצד סדרת המחבת גם סדרת ההמבורגרים והקבבים של זוגלובק מתרחבת עם מיני המבורגרים חדשים בהצעת הגשה מרעננת, כיפים וטרנדית במיוחד. רק 50 גרם לכל המבורגר. 8 יחידות בכל אריזה – 400 גרם.

מחיר: 19.90-24.90. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

סדרת המחבת של זוגלובק (צילום: סטודיו זוגלובק)

סדרת המחבת של זוגלובק (צילום: סטודיו זוגלובק)

 

 

תערובות חדשות מצטרפות למשפחת Master Origins האהובה של נספרסו.

משפחת Master Origins של נספרסו היא שילוב של כל מה שטוב בעולם הקפה. בזכות הקשרים המתמשכים עם מגדלי הקפה המקומיים בארצות המוצא ותהליכי העיבוד הבלתי שגרתיים, נוצרו תערובות עם ארומות וטעמים ייחודיים מאתיופיה, קולומביה, אינדונזיה, ניקראגוה וקוסטה ריקה.

מגדלי תערובות הקפה ממשפחת Master Origins הנם חלק מתוכנית הקיימות שמקדמת החברה, במהלכה מתוגמלים מגדלי קפה מקומיים הממשיכים לפעול בשיטות מסורתיות המותאמות לאקלים ולפני השטח. בזכות שיתוף הפעולה הזה יכולים אוהבי הקפה ברחבי העולם לדגום טעמים פורצי דרך באיכות שאין שניה לה בשוק. מדובר במשפחת התערובות השלישית של-Nespresso. הראשונה שנחשפה היתה "איטליה" הכוללת תערובות קפה עוצמתיות בהשראת קלייה איטלקית, ולאחריה משפחת "בריסטה" הכוללת תערובות קפה המתאימות בצורה מושלמת לתוספת חלב.

כעת, מצטרפות תערובות חדשות אל משפחת Master Origins: תערובת במהדורה מוגבלת SUMATRA ומהדורות קבועות קוסטה ריקה ואתיופיה. כדי להרכיב את כל אחת מתערובות 'Master Origins' סרקו מומחי הקפה של נספרסו קילומטרים רבים מההרים המיוערים של סומטרה, האי השישי בגודלו בעולם שנמצא באינדונזיה, ועד לשפלה של ניקרגואה, על מנת למצוא את אזורי הגידול הטובים ביותר. בכל אזור שנבחר, יצרה נספרסו שותפות עם חקלאי הקפה הטובים ביותר ויחד התאימו לכל גידול קפה, את שיטת העיבוד המתאימה לו, בכדי ליצור ארומות וטעמים חדשים ומרתקים. כך למשל מורכבת תערובת הקפה מאתיופיה מפולי קפה שנגרפו ידנית מדי שעה כדי להבטיח ייבוש אחיד ובכדי לייצר את התערובת מסומטרה שבאינדונזיה, השתמשו החקלאים בשיטת עיבוד רטוב הנחשבת לשיטת עיבוד מסורתית של האזור.

תערובת SUMATRA הקרויה על שם האי שבאינדונזיה, מכילה פולי קפה נדיר במיוחד שעברו תהליך יישון קפדני במשך שנים והודות לשיטת העיבוד "קילוף רטוב" יוצרים פרופיל טעם וארומות מיוחדות ועשירות המזכירות תבלינים וקקאו.

טעם: תערובת זו יוצרת ספל קפה וארומה יוצאת דופן, המזכירה תבלינים קקאו וגוף מלא.

אוריגינל וורטו – AGED SUMATRA. דרגת חוזק: 7. המלצת שתייה עם חלב: קפוצ'ינו. המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל) או לונגו (110 מ"ל).

ורטו – AGED SUMATRA. דרגת חוזק: 8. המלצת שתייה עם חלב: קפוצ'ינו. המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל) או לונגו (110 מ"ל).

ורטו Master Origins אתיופיה – מהדורה קבועה. תערובת אתיופיה, בלעדית לורטו, מכילה פולי קפה מזן ערביקה, שעובדו בשיטה טבעית, הנמצאת בשימוש אצל מגדלי הקפה באתיופיה יותר זמן מבכל מדינה מגדלת קפה אחרת. במהלך העיבוד יובשו פולי הקפה בשמש, מה שיצר טעמים עשירים המזכירים פירות בשלים.

טעם: תערובת זו יוצרת ספל קפה עם ארומות יוצאות דופן, פרחוניות רעננות וטעם פירותי, האופייניות לתהליך העיבוד בשיטה הטבעית. דרגת חוזק: 4. המלצת שתייה עם חלב: לאטה. המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל) או לונגו (110 מ"ל).

ורטו Master Origins קוסטה ריקה – מהדורה קבועה. תערובת קוסטה ריקה, בלעדית לורטו, מורכבת מפולי קפה נבחרים מזן ערביקה שהושרו במי מעיינות חמים, כחלק מתהליך העיבוד. תהליך נדיר זה, מדגיש את הארומות והטעמים המתקתקים של הקפה.

טעם: תערובת זו יוצרת ספל קפה עם ארומות מתקתקות המזכירות דגנים. דרגת חוזק: 7. המלצת שתייה: מומלץ להכנה בגראן לונגו, 150 מ"ל. התערובת מומלצת גם עם חלב לפי טעם אישי. פשוט הוסיפו חלב חם (אפשר גם מוקצף) מעל הקפה.

עילי שוורצמן, מנהל תחום הקפה ב Nespresso ישראל: "טכניקות העיבוד של פולי הקפה משפיעות משמעותית על פרופיל הטעם של הקפה. תערובות הקפה החדשות שלנו ממשפחת Master Origins מביאות לידי ביטוי משחקי טעמים ייחודיים ופורצי גבולות. כל זה התאפשר בזכות האמון והתמיכה ההדדיים שבנינו במהלך השנים עם החקלאים המקומיים במסגרת תוכנית Nesspresso AAA Sustainable Quality ™".

Master Origins של נספרסו (צילום: יח"צ נספרסו)

Master Origins של נספרסו (צילום: יח"צ נספרסו)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר