מחזירים את התרבות: אמנים יופיעו בבתי קפה ומסעדות ברחובות

אביב חלמי, יוצר מקומי וחבר בפורום האמנים: "קורא לאמנים ולעסקים להצטרף לפרויקט"

פורסם בתאריך: 13.8.20 15:32

-->

משבר הקורונה פגע בפרנסתם של בעלי עסקים רבים, ושל אמנים ויוצרים במגוון תחומים בענף התרבות. ההגבלות לשמירת הנחיות הבריאות הביאו לביטול המופעים ואירועי התרבות ולירידה דרמטית בהיקף הפעילות שאף הביאה לקריסתם של עסקים רבים, בפרט בענף המסעדות ובתי הקפה.

כדי לנסות ולסייע לעסקי הקטנים, יוצאות עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות ביוזמה שבמסגרתה יופיעו אומנים מקומיים בעסקי האוכל ומרכזי המסחר בעיר. זאת, במטרה לעודד, לחזק ולתמוך בבעלי העסקים והאמנים המקומיים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


המופעים יהיו מתחומים שונים של אמנויות הבמה ויתקיימו במגוון מסעדות ובתי קפה בעיר, לקראת החגים ובמהלכם. במסגרת זו תעודד העירייה את הקנייה והצריכה מבעלי העסקים בעיר, במקביל לכך שתנעים את זמנם של התושבים והצרכנים ותחזיר את חיי התרבות, תוך תמיכה באמנים, שמובטלים מעבודה ופרנסה כבר חודשים. האירועים צפויים להתקיים מדי יום רביעי במהלך חודש ספטמבר וכן, בצהרי שישי באותו חודש.

בתוך כך, יצאו העירייה והחברה העירונית בקול קורא. אמנים ובעלי מסעדות ובתי קפה מרחובות, המעוניינים לקחת חלק בפרויקט, יפנו לפרטים והרשמה דרך אתר עיריית רחובות ובאתר החברה העירונית עד ליום שלישי, 18 באוגוסט.

אביב חלמי, יוצר מקומי וחבר בפורום האמנים, בירך על ההחלטה ואמר ל"ערים": "לפני כשלושה שבועות הוקם פורום אמני העיר רחובות. בפורום השתתפו אמנים מובילים מהעיר, אשר ידועים בפועלם גם למען הקהילה ומטרתו הייתה ליזום אירועי תרבות בעיר, בכפוף להנחיות משרד הבריאות".

"אומנם האמנים לא מבינים בכספים ובתקציבים, אבל עשינו אחד ועוד אחד והבנו, שככל הנראה נותר עודף בתקציב התרבות לאחר שבוטלו אירועים רבים בעיר, בהם יום העצמאות, ולכן ביקשנו וקיבלנו את סבסוד העירייה. הפרויקט שלנו, לאחר חציית המחסום הבירוקרטי, סוף סוף יוצא לדרך. אני קורא גם לאמנים וגם לעסקים להירשם באתר החברה העירונית על מנת שהפרויקט ייצא לדרך כמתוכנן".

"זאת הזדמנות לומר תודה מכל הלב למנהל מחלקת אמנויות הבמה, שלמה טולדו, שהוא שחקן ואמן בנשמתו, הן על היוזמה והקמת הפורום והן על יישומה, למחזיק תיק התרבות, עודד עמרם וכמובן, לראש העיר, רחמים מלול, על אישור הפרוייקט והקצאת המשאבים. שיהיה לנו בהצלחה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

תגובה אחת
  1. אהר'לה הנדלסמן סדן

    כבר מזמן הצעתי זאת ללשכת ראש העיר ולאוו דווקא רק עם אמנים ובתי קפה אלא עם כל העסקים ברחובות . הצעתי להם גם כי מורי דרך מורשים כמוני ילמדו בשטח / בטבע ובמרחבי ישראל מקצועות בהתאמה לא בבתי ספר אלא בטיולים .

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר