סדרת הנוקמים של קל גב (צילום: יח"צ דיסני ישראל))
סדרת הנוקמים של קל גב (צילום: יח"צ דיסני ישראל))

מוצרים לחזרה בטוחה לבית הספר

תיקי גב מעוצבים ואביזרים נלווים, שמפו ומרככים ללא סולפטים, חטיפי דגנים, נשנוש מתוק לסרט, תה קר, ויינות לחג האהבה

פורסם בתאריך: 20.7.20 06:25

-->

השנה החזרה לבית הספר תהיה מלווה בחששות מהקורונה, כאשר נמשכת החשיבה על סטריליות עם האביזרים הנלווים שהפכו לחובה, כמו אלכוג'ל. מגוון תיקי גב, קופסאות אוכל האישיות ואף אלכוג'ל עם דמויות מארוול ודיסני, מבטיחים שהילדים יחזור מרוצים בעוד ההורים ירגישו בטוחים.

הילדים ישמחו לגלות השנה מגוון של תיקים בעיצובים רעננים עם דמויות דיסני מהסרטים החדשים והקלאסיים מבית 'קל גב', ביניהן "אנה ואלזה" מהסרט "לשבור את הקרח 2", המופיעות בתלבושות ובצבעים האופייניים לסרט ההמשך – סגול לילך וטורקיז, מגוון גיבורי מארוול כמו 'קפטן אמריקה' וחבורת 'הנוקמים', וכמובן 'ספיידרמן' האלמותי שאינו מאכזב את אוהדיו ומופיע בכמה עיצובים. זאת לצד מיקי ומיני מאוס המיתולוגיים, שמגיעים השנה בטוויסט חביב – דמויותיהן משתובבות ומשחקות, מיקי מאוס משחק כדורגל ומיני מאוס לבושה בצבעי ניאון טרנדיים ובכך מגבירים את ההזדהות עימן בקרב הילדים.

תיקי הגב מבית 'קל גב' הינם תיקים אורטופדיים המותאמים לנשיאת ספרים עם אפשרות לנשיאה של טרולי עם ידית נשלפת וגלגלים להקלת המשקל על גבם של הילדים, המגיעים השנה עם פיתוח חדש – עגלת הנשיאה הקלה והחדשנית העשויה מחומרים קלים ואיכותיים המאפשרים גרירה נוחה ונשיאה על הגב ללא הצורך בניתוק העגלה. חידוש נוסף הן רצועות מתיחה מסיליקון לכתפיות שעוזרות להגן על תיק בעת השימוש בעגלת נשיאה. חידושים אלו מקלים על המעבר בין תיק הגב לעגלת הנשיאה. תיקים רבים אף מגיעים עם משטחים זוהרים ומחזירי אור, השומרים על הבטיחות גם בהליכה בתנאי ראות גרועים.

לצד קולקציה זו, קיימת קולקציה של תיקי גב מבית 'קל גב' הפונה לגילאי הכיתות גבוהות יותר בבית הספר היסודי ואף מתאימה גם לגילאים בוגרים יותר, הכוללת את האייקונים והסממנים הסופר טרנדיים של מיקי ומיני מאוס והקומיקס של מארוול, כולם גם עם קלמרים תואמים.

כעת ניתן להרכיב גם ממגוון החנויות והסניפים וגם באונליין, סטים תואמים הכוללים גם את התיקים, קופסאות האוכל ולראשונה גם את בקבוקוני האלכוג'ל התואמים מבית 'רון ביוטיפול', שניתן להשיג במגוון חנויות הפארם והביוטי במחיר של 19.9 שקלים.

מחיר תיקים: 269-399 שקלים. ניתן להשיג ברשת חנויות "תיק ותיק", במגוון רשתות וחנויות כלי הכתיבה ובאתר קל גב: https://kalgav.co.il. מחיר לתיקים הבוגרים מארוול ודיסני: 169-239 שקלים. מחיר קלמרים 45-50 שקלים.

שורה תחתונה: אפילו הילדים יתלהבו שיש בית ספר.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

סדרת הנוקמים של קל גב (צילום: יח"צ דיסני ישראל))

סדרת הנוקמים של קל גב (צילום: יח"צ דיסני ישראל))

 

רשת YOLO משיקה לראשונה קולקציית נערות בעיצובים אופנתיים ועדכניים המתאימים לגילאים "בוגרים" יותר, לקראת החזרה לשנת הלימודים הקרובה.

יעל יגלום, יזמית רשת YOLO למתנות וציוד לבית הספר: "YOLO מרחיבה את מגוון המוצרים במטרה לפנות גם לקהל בוגר יותר של נערות. ייצרנו קולקציה ייחודית המורכבת מ-4 פטרנים שונים של עיצוב: שיש, קוסמי, טרצו וזברה. קולקציה טרנדית ועדכנית המציעה מגוון מוצרים וכוללת: תיקי בית ספר, קלמרים, תיק איפור, מוצרים לנייד, לשולחן בבית, עטים, בקבוקים ועוד".

הפרסונליזציה היא טרנד חדש ומדליק ש-YOLO זיהתה ובהשראתה משיקה קולקציית קלמרים צבעוניים לבנות ובנים עם ערכת אותיות מהן ניתן להרכיב את השם בקלות. מחירים:49-89 שקלים.

עולם העיצובים לילדים מסמן את הטרנדים הבולטים והפסטל ממשיך לככב עם קולקציה חדשה בגוונים פסטליים. הקולקציה כוללת מגוון מוצרים עם ספרינקלס בצבעי פסטל של סגול, ורוד ותכלת. בקולקציה ניתן למצוא: קלמרים, תיקי אוכל, פאוץ' ועוד. מחירים:75-89 שקלים.

קולקציית קומופלאג' לבנות ובנים: קולקציה המורכבת משילוב אלמנטים לכל צבע: ורוד-חתול, סגול-לב עם כנפיים, שחור-כדורגל וכחול-גלשן. הקולקציה כוללת: תיק גב מעוצב ואופנתי, מחברות, קלמרים, עפרונות, מדבקות, סרגלים, תיקי אוכל ועוד. מחירים:12-249 שקלים.

כמו כל שנה YOLO מחדשת גם בקטגוריית הקלמרים עם גימיקים ומשחקים מדליקים. השנה משיקה יולו קלמרי משחק ייחודיים – קלמר משחק דמקה, פינבול, קלמר לוח מחיק, קלמר לוח וגיר, קלמר עם מחשבון נשלף, קלמר משחק כדורגל וקלמר מראה. מחירים: 99-79 שקלים.

קולקצית שמיים החדשה לקוחה ישר מהחלומות וכוללת חד קרן מעופף, קשת בענן עם ספרינקלס, חלליות, פיות ועטלפים. הקולקציה מגיעה מגיע במגוון מוצרים – קלמרים, תיקי גן, תיקי אוכל ובקבוקים. מחירים: 15-75 שקלים.

כל הקלמרים בכל הקולקציות עשויים מחומרים ובדים ייחודיים – פאייטים מתחלפים, שלושה או שני תאים לאחסון מרווח ונוח.

ב-YOLO גם ניתן להשיג את כל מגוון התיקים הקיימים בעיצובים בלעדיים וייחודיים ובטכנולוגיות החדשניות ביותר מבית קל גב, בהם תיק אורטופדי מלא עם עגלה ניתקת, תיק אורתופדי קל ומתרחב, תיק גב 2 ב-1, ועוד.

ניתן להשיג בסניפי רשת ובאתר YOLO עם ממשלוח עד הבית תוך 3 ימי עסקים לכל נקודה בארץ.
ברכישה מעל 249 שקלים המשלוח חינם.

שורה תחתונה: מוצרים יפים שלא מוותרים על הנוחות והפרקטיות.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

קלמר של YOLO (צילום: YOLO)

קלמר של YOLO (צילום: YOLO)

 

מותג טיפוח השיער הרבל אסנס משיק בישראל סדרת שמפו ומרככים ללא סולפטים המתאימה גם לשיער שעבר החלקה. הסדרה מגיעה ב-2 ריחות טבעיים: אלוורה ובמבוק או אלוורה ומנגו.

מוצרי Herbal Essences Sulfate-Free מכילים נוגד חמצון פעיל, ו-0% פראבנים, ללא חומרי צבע, וללא פראפין. על פי סקר שביצע המותג, 50% מהישראליות עוברות החלקה קבועה לשיער אצל הספר, מה שמוביל לחיפוש אחר שמפו / מרכך המתאים להן. במהלך השנה וחצי האחרונות מאז הושק המותג מחדש בישראל, המותג קיבל פניות חוזרות ונשנות מצרכניות שביקשו שמפו ומרכך ללא סולפטים, המתאים לשיער שעבר החלקה.

הנוסחה החדשה הינה הפיתוח העולמי העדכני ביותר של המותג הרבל אסנס והיא מועשרת באוסף תמציות צמחי מרפא ופי 6 יותר אלוורה המעניקה לחות לשיער בריא. סדרת המוצרים Herbal Essences ללא סולפטים נוצרה בשיתוף פעולה עם הגנים הבוטניים המלאכותיים – קיו גארדנס שבלונדון, הסמכות המובילה בעולם לבוטניקה, אשר נתנו את המלצתם למרכיבים הבוטניים בהם נעשה שימוש בכל אחד מסוגי המוצרים. למעשה, הרבל אסנס הינו המותג הראשון בעולם אשר זוכה בהמלצה של הקיו-גארדנס.

מחיר: 26.90 שקלים. ניתן להשיג ברשת סופר פארם.

שורה תחתונה: מעולה.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

סדרת Herbal Essences ללא סולפטים (צילום: יח"צ חו"ל)

סדרת Herbal Essences ללא סולפטים (צילום: יח"צ חו"ל)

 

אסם נסטלה מרחיבה את סדרת חטיפי הדגנים של Fitness ומשיקה: חטיף דגנים עם שקדים ודבש וחטיף דגנים קלאסי במתיקות מעודנת.

חטיפי הדגנים מכילים דגנים מלאים כרכיב מרכזי, וביניהם שיבולת שועל, וויטמינים מקבוצת B, המסייעים לתהליך הפקת האנרגיה בגוף. בכל מאגדת שש אריזות אישיות, קלות לנשיאה, ארוזות בנפרד לשמירה על הטריות ועל גודל המנה. אריזה אישית של חטיף דגנים קלאסי במתיקות מעודנת מכילה 77 קלוריות וזו עם שקדים ודבש, הטעם הפופולרי בקטגוריית דגני הבוקר למבוגרים, מכילה 81 קלוריות לחטיף.

נחום זיימן, מנהל חטיבת הקפה ודגני הבוקר באסם-נסטלה, מסביר: "Fitness הינו אחד המותגים הצומחים בשנים האחרונות, עם השקת שני חטיפי הדגנים החדשים אנו ממשיכים את מגמת החדשנות והצמיחה של המותג. במוצרים הללו אין ממתיקים מלאכותיים והם עומדים בדרישות תקנת הסימון התזונתי, ולא יהיו מסומנים בסימונים אדומים, כך שהצרכן יכול ליהנות מהם בצורה מלאה ללא ייסורי מצפון".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: פתרון טוב לארוחה קלה שאפשר לקחת לכל מקום.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

פיטנס (צילום: סטודיו אסם)

פיטנס (צילום: סטודיו אסם)

M&M's, מותג השוקולד המוביל של חברת הממתקים הבינלאומית MARS, מאפשר לכם במהלך חודש יולי לזכות בהקרנת סרט פרטית עם חברים. לאחר קניית אריזת 300 גרם של אחד ממוצרי M&M's, ניתן יהיה להיכנס לאתר mnmsmovies.co.il ולענות על חידון עם שאלות הקשורות לעולם הסרטים. בסיום יש להעלות חשבונית של הקנייה ולהשתתף בפעילות נושאת הפרסים, כאשר חמשת הזוכים הראשונים יזכו בהקרנת VIP פרטית להם ולעוד 30 חברים באחד מאולמות הVIP של רשת סינימה סיטי וליהנות משתייה וכיבוד קל במהלך הצפייה בסרט.

תוקף המבצע עד 31.7.2020.

מחיר: 22.9 שקלים. מחיר מבצע: 17.9 שקלים. ניתן להשיג ברשתות המזון והשיווק.

שורה תחתונה: הנשנוש האידיאלי לסרט. גם בבית.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

m&m (צילום: יח"צ)

m&m (צילום: יח"צ)

 

ויסוצקי מרעננת לכם את הקיץ עם תה קר, טעים ומרענן בשלושה שלבי הכנה פשוטים: 1/3 כוס מים חמים ותיון, 1/3 כוס קרח, 1/3 כוס מים קרים. סדרת "הגן הקסום" של ויסוצקי מציעה מגוון רחב של טעמים המתאימים לשתייה קרה, דוגמת חליטת מנגו ופסיפלורה, חליטת לימונענע ועוד מגוון ענק של חליטות כגון חליטת פירות יער, לימונית לואיזה, הילולי פירות, מנטה, שומר, דובדבן, תפוח ועוד.

מחיר: 12-18 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: ללא קפאין, ללא סוכר, ללא קלוריות ועם המון טעם.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

ויסוצקי (צילום: סטודיו ברוך נאה)

ויסוצקי (צילום: סטודיו ברוך נאה)

 

לרגל חג האוהבים – ט"ו באב, יקב סגל משיק יין 'של סגל' אדום חצי יבש. היין החדש פירותי, מתקתק, בעל ארומות עשירות של פירות אדומים, רענן ומעודן. כזה שישתלב טוב בארוחות בימי הקיץ החמים, כשמומלץ להגישו צונן.

מחיר: 20 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: טעים ומתאים לאקלים הנוכחי.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * *

של סגל אדום חצי יבש (צילום: יח"צ)

של סגל אדום חצי יבש (צילום: יח"צ)

 

'יקב ברקן' משיק לט"ו באב את 'Reserve Gold Edition', רוזה מכרם עלמה, בציר 2019. יין הרוזה עשוי מענבים הגדלים במרום הגליל העליון בכרם עלמה ונבצרו בבשלות מדויקת. הכרם נבחר על ידי הייננים בזכות אקלים ייחודי ואופי פרי יוצא דופן. צבעו ורדרד בעל ארומות פרחוניות אינטנסיביות. בטעימה ראשונה עוטף את הפה והוא מעודן ואלגנטי, בעל חמיצות מרעננת ונעימה המלווה את היין עד לסיומת ארוכה ופירותית.

מחיר: 40 שקלים. ניתן להשיג בחנויות היין ורשתות השיווק.

שורה תחתונה: אהבנו.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

רוזה מכרם עלמה, יקבי ברקן (צילום: יח"צ)

רוזה מכרם עלמה, יקבי ברקן (צילום: יח"צ)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר