אייל גולן ואיתי לוי צילום זוהר שטרית
אייל גולן ואיתי לוי צילום זוהר שטרית

מה חושבים בתעשייה על הפרידה של איתי לוי ואייל גולן?

אחרי שנפרד ממנהלו בני פרץ, גולן נפרד גם מהזמר שטיפח: "ההצלחה שלו היא ללא ספק הצלחה שלי"

פורסם בתאריך: 12.7.20 13:48

-->

אחרי חמש שנים של עבודה משותפת, עמידה על במות ביחד ובניית קריירה ענפה, הודיעו הבוקר (ראשון) אייל גולן ואיתי לוי על פרידה מקצועית.

לוי מצטרף לפרידה של גולן ממנהלו האישי בני פרץ שלווה ברעש תקשורתי גדול ומשפט מסוקר מאוד. לוי, תושב רחובות נחשב לאחד הזמרים המצליחים בישראל ומניב לא מעט כסף לחברת ההפקות של גולן, עם הפרידה מבני פרץ החל גולן "לנקות את האורוות" וגורמים שמעורים בפרטים סיפרו ל"ערים" כי הפרידה מלוי הייתה עניין של זמן.

"הם לא ממש הסתדרו לאורך כל הדרך ולמעשה מי שהחזיק אותם יחד היה בני פרץ, איתי העפיל על כולם לאורך השנים, הוא הפך להיות כוכב בזכות עצמו והחוזה הזה עם ליאם הפקות היה כבר קטן עליו בכמה מידות, הצעד הזה לא מפתיע ולא בטוח שהוא בא מכיוונו של גולן, מה שנראה עכשיו זה כנראה חבירה של לוי לפרץ, בנוקאאוט שיפתיע אפילו את גולן עצמו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אייל גולן מסר בתגובה: "כבר בתחילת הדרך, זיהיתי את הפוטנציאל וצפיתי את ההצלחה של איתי לוי. הכמיהה להצלחה והנחישות שבערה בו בשילוב של עשייה ועבודה קשה יצרה הצלחה חסרת תקדים. אני מלא בגאווה שזכיתי ללוות את איתי ולהיות חלק בלתי נפרד מהדרך המופלאה שעבר ומההצלחה שלו. הצלחה שלו היא ללא ספק הצלחה שלי. אני אמשיך ללוות ולהיות לצידו בכל מה שיצטרך ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

איתי לוי מסר: "בתום חמש שנים אני יוצא הבוקר לדרך חדשה וכשאני מביט לאחור, אני נרגש ומודה לאנשים שהיו בשבילי. בראש ובראשונה אני מודה מעומק ליבי לליאם הפקות ולאייל גולן על דרך ארוכת השנים בה טרפנו את העולם. דרך של הצלחות וחוויות משותפות. ולך, אייל היקר, אני מודה על הפרק המשמעותי הזה, אין לי ספק שנמשיך לשתף פעולה והחברות שלנו, שהיא מעל הכול, רק תתחזק. זה יום מיוחד בשבילי ושיהיה רק בהצלחה ובשורות טובות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אבי

    איתי לוי שים לב נאמנות זה כלל מספר 1 ואתה לא נאמן אתה חוטא בחטא היוהרה בני פרץ יפו אותך טוב טוב

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר