שוב חוזר הזמר

אולם מופת רחובות חזר לפעילות ביום חמישי האחרון עם הופעת סטנדאפ

פורסם בתאריך: 29.6.20 21:36

-->

ביום חמישי האחרון,לאחר כ-3 וחצי חודשים שב אולם חוויות מופת רחובות לפעול, על פי כללי התו הסגול ונהלי משרד הבריאות. אל מול כ-200 צופים עלתה על הבמה  הסטנדאפיסטית הצעירה, יונה קאפח, שמוכרת בעיקר מהרשתות החברתיות ועכשיו עושה את דרכה לבמה בהצלחה גדולה. 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


כזכור, בחודשים האחרונים הושם דגש על פעילות למבוגרים, שהותאמה לצו השעה והתקיימה מרחוק. כעת עם פתיחת האולם, מתוכננים בהמשך להעלות על הבמה ערבי שירה בציבור, לצד פעילויות לימודי בוקר במסגרת המכללה לגמלאים, הצגות ילדים ועוד. 

אילן גרזי, מנהל מופת, מסר כי: "במשך תקופת הקורונה בניתי על פי הנחיות ההנהלה מתווה שיאפשר את חזרתו לפעילות של אולם חוויות מופת. בשלב זה, אולמות עד 250 איש יכולים לפעול, תחת הנחיות הבריאות. תודתי לצוות מופת שחזר לייצר פעילות פנאי לרווחת הציבור". 

אלדה נגר, ממשרד הכרטיסים "לוטוס" מסרה כי "לאחר שלושה חודשים בהם לא היו מופעים , התרגשנו לחזור ולראות את הקהל שמגיע לאולם.את הקהל קיבלנו בכניסה והיתה הרגשה של קבלת פנים בחתונה .הקהל היה נרגש מגודל האירוע שסימל את החזרה לנורמליות .
מהנה במיוחד היה לשמוע את הצחוק המתגלגל ומחיאות הכפיים לסטנדפיסטית יונה קפח. אנחנו מקוות שנחזור לשגרה במהרה וניפגש במופע של שחר חסון ב 16.7.20".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר