יועצי מס ברחובות (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
יועצי מס ברחובות (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

יועצי מס ברחובות: חוסכים לכם כסף

רוצים לצמוח כלכלית וארגונית? חשוב להתייעץ עם יועצי מס ברחובות שיקפיצו את העסק שלכם לרמה הבאה וילוו אתכם בכל השלבים בדרך להצלחה עסקית

פורסם בתאריך: 15.6.20 10:06

-->

יש לכם עסק? רוצים לפתוח עסק ולא יודעים מאיפה להתחיל? אתם שומעים את המילה מס הכנסה או מע"מ וצומחות לכם קרניים? אתם שכירים ורוצים לבדוק את זכאותכם להחזרי מס מהמדינה? חשוב להתייעץ עם יועצי מס ברחובות שיחסכו לכם הרבה כסף.


הכירו את דלית אוחיון יועצת המס שתקפיץ את העסק שלכם לרמה הבאה, שמכירה את מס הכנסה ומע"מ כמו כף ידה ומתעדכנת כל הזמן בכל הענייניים הקשורים למיסים והחזרי מס לבעלי עסקים ושכירים.

יועצת מס דלית אוחיון (צילום: לילך טוינה)

יועצת מס דלית אוחיון (צילום: לילך טוינה)

דלית אוחיון יועצת מס ובעלת תעודת בודקת שכר, עוסקת בתחום ייעוץ המס מזה 26 שנה, מה שמקנה לה יתרון ברור בכל הקשור לעניינים הכספים שלכם. בנוסף נמצאת דלית לקראת סיום לימודי תואר בייעוץ ארגוני, דבר המהווה יתרון נוסף בשכירת שירותיה. השילוב של הוותק בתחום ולימודיה המקצועיים יחד עם תכנון פיננסי עמוק וארוך טווח עם העסקים שהיא מלווה גורם לפריצת דרך ללקוחותיה. כמו כן מעניקה דלית שירותי הנהלת חשבונות, משכורות, דיווחים לרשויות, יעוץ מס, דוחות שנתיים, הצהרות הון, החזרי מס לשכירים ותיאומי מס. היא דלית חברה בלשכת יועצי המס המהווה גוף רשמי שמעניק תמיכה וגב מקצועי ומעדכן את החברים בשינויים התמידיים שחלים במדינה בכל הקשור לענייני שכר ומס.

לאילו בעלי עסקים את פונה?

"מגיעים אלי עסקים בינוניים וגדולים ולעיתים גם עסקים שנמצאים בנקודת ההתחלה ורוצים לבדוק את כדאיותו הכלכלית של העסק. בפגישה הראשונית אני פורשת בפניהם את כל האפשרויות על ידי ניתוח מעמיק של הנתונים, הכנסות קבועות, הכנסות משתנות והוצאות. לפי הנתונים אנחנו מחליטים יחד האם לפתוח עוסק פטור או מורשה, והאם העסק צפוי להכניס כסף בשנה הראשונה והוא כלכלי. הליווי הוא ליווי אישי ובגובה העיניים, אני לא רק גובה צ'קים ומכינה דו"חות שנתיים הליווי הוא לאורך כל הדרך. העבודה מולי נעשית כל השנה ולא רק בסוף שנה, חשוב לי להיות עם אצבע על הדופק וביחד עם בעל העסק לראות איפה הוא יכול לחסוך, איך הוא יכול להרוויח יותר וכיצד ניתן "לנצל" את כל מה שהחוק מאפשר עד תומו. אני יודעת שיש בעלי עסקים שהזמן הפנוי עבורם הוא בשעות הערב – חשוב לציין שאני גמישה עבורם.

והעיקר לא לפחד כלל- יש לכם גב חזק מול הרשויות ומי שדואגת לכסף שלכם

מה את ממליצה לבעלי עסקים שרוצים להתנהל לבד מול הרשויות?

"לבדוק, לבדוק ולבדוק. מס הכנסה אומנם נותן הדרכות אבל הוא לא יורד לעומקם של דברים, ולפעמים יוצא שיש עסקים שמשלמים הרבה יותר ממה שהם צריכים. אני פועלת כל הזמן להורדת המס עבור הלקוחות שלי ולקבל החזרים שניתנים להם לפי חוק. כמו כן, בעלי עסקים רבים ממלאים לבד טפסי הצהרת הון והם לא מבינים את החשיבות הרבה שיש להצהרה הזו ולהשלכות העתידיות. ואז בהצהרת ההון השנייה הם צריכים לתת דין וחשבון איך גדל ההון, ומכאן זה מתחיל להסתבך. כנ"ל לגבי החזרי מס לשכירים שעושים את הפעולה לבד ופתאום יוצא שהם חייבים כסף למס הכנסה, או הולכים לחברות פרטיות שלוקחות שכר טרחה גבוה במיוחד ופשוט חבל על הכסף. לאנשים ובמיוחד לבעלי העסקים יש פחד מרשויות המס והרבה מאוד עסקים שרוצים לצאת משכירים לעצמאות לא פועלים רק בגלל החשש הזה. התמיכה שאני מעניקה מלווה את הלקוח החל משלב הרעיון, מהשלב הראשוני של יציאה לעצמאות ועד לשלב של קבלת תעודת עוסק פטור או תעודת עוסק מורשה והמשך ליווי שנתי. בנוסף, חשוב לתכנן את המס מראש, בעבודה מולי אנחנו קובעים את גובה המקדמות כך שאין הפתעות של תשלומים גבוהים שאפשר היה לשלם במהלך השנה. כאשר מבצעים תכנוני מס ומשלמים מקדמות שתואמות להכנסה לא יוצאים בחובות מופרכים או במקביל מפחיתים את תשלומי המקדמות".

ולסיכום, מה החזון שלך?

"אני רוצה לראות את הלקוחות שלי עולים ברמת ההכנסה, אני רוצה לתת ייעוץ לכל אותם בעלי עסקים שמתלבטים לגבי הצעד הבא שלהם, החזון שלי הוא לגרום לכל אותם חברות וארגונים להוריד את הסטרט לפחות מהחלק הזה של העסק ובכך להתמקד בדברים החשובים, במוצר שלהם, בשירות ובשיווק ולהעלות לראש הפירמידה הכלכלית. אני תמיד מתרגשת לראות עסקים שהתחילו איתי מנקודה A ומגיעים לנקודה B. זה סיפוק גדול".

דלית אוחיון יועצת מס

לפרטים נוספים ויעוץ ראשוני ללא עלות

דלית אוחיון 050-7577699

לפייסבוק: דלית אוחיון – יועצת מס 050-7577699

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר