בדיקות קורונה של מד"א (צילום: דוברות מד"א)
בדיקות קורונה של מד"א (צילום: דוברות מד"א)

בעקבות התפרצות הקורונה בבית הספר: דרישה לבצע בדיקות מקיפות גם לתושבי השכונה

לאחר שהתברר כי מלבד שני נשות צוות, נדבקו בקורונה גם שלושה תלמידים התקיימה פגישת חירום עם נציגי העירייה, משרד הבריאות, ההורים ותושבי השכונה

פורסם בתאריך: 20.5.20 14:41

-->

בעיריית רחובות קיימו הבוקר (רביעי) דיון דחוף עם גורמים ממשרד הבריאות, משרד החינוך, נציגי הורים ונציגות תושבי שכונת רחובות ההולנדית. זאת, לאחר שאמש נודע כי מלבד שתי מורות וסייעת, שני תלמידים בבית ספר נבון ברחובות ההולנדית נמצאו גם הם חיוביים בבדיקות לגילוי נגיף הקורונה. בנוסף, תלמידת בית ספר "שובו" נמצאה אף היא חיובית לנגיף.

את הישיבה שנערכה באמצעות הזום, זימן ראש עיריית רחובות רחמים מלול. בנוסף, השתתפו מטעם העירייה מלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק הבריאות זוהר בלום, מנכ"ל העירייה דורון מילברג והווטרינר העירוני ד"ר אבי צרפתי שאחראי על הבריאות בעיריית רחובות.

מטעם משרד הבריאות השתתפו רופאת המחוז ד"ר עופרה חבקין והרופאה הנפתית ד"ר מרינה פוליאקוב.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


כמו כן, לקחו חלק בפגישה מנהל אגף הביטחון והחירום אליצור זרחי, מנהלת בית הספר יפעת לנציאנו, נציגי הנהגת ההורים ונציגת התושבים בשכונה, ליאת פוגל.

מלול ביקש מנציגי משרד הבריאות לבצע בדיקות לגילוי קורונה לתלמידים מבית הספר נבון שנכנסו לבידוד, לאנשי הצוות החינוכי ולבני המשפחות של מי שנדרש להיכנס לבידוד. כמו כן, ביקש מלול לקבל הנחיות ברורות לתושבים כיצד לנהוג ומענה לשאלות העולות מהשטח.

"המקרה הזה הוא מבחן למשרד הבריאות בנוגע לכל מערכת החינוך בארץ", אמר במלול, "יש כאן הזדמנות לפעול כהלכה וגם להרגיע את ההורים ותושבי השכונה שחרדים לבריאותם ולבריאות בני משפחותיהם".

נציגי התושבים העלו במהלך השיחה את דרישתם לביצוע בדיקות לכלל תושבי השכונה. גורמי משרד הבריאות השיבו כי ידונו בנושא.

בתום הפגישה מסר מלול: "חשוב לנו לומר לתושבים, שעיריית רחובות מלווה אתכם ועושה כל שלאל ידה כדי לשמור על בריאותכם. אם צריך, אנו גם יודעים לדרוש בתקיפות מול הגורמים הרלוונטיים מה שלדעתנו נדרש לבצע. משום כך, התעקשנו על ביצוע הבדיקות עד כה".

עוד הוסיף כי "אנו פועלים לקבלת הנחיות ברורות יותר ממשרד הבריאות, וביקשנו מספר טלפון ייעודי של משרד הבריאות  שישמש את התושבים בכל שאלה או בקשת הבהרה. אני מבקש מהתושבים להתייחס להודעות רשמיות בלבד, ולא לשמועות. על אף האווירה של חזרה לשגרה, גילוי הנשאים בשבוע האחרון ממחיש לנו כמה חשוב להמשיך ולהקפיד על אמצעי הזהירות ועל ריחוק חברתי. אני קורא לתושבים לגלות אחריות ולשמור על ההנחיות, על מנת שלא תיגרם הדבקה נוספת".

זוהר בלום, ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מסר: "מאז גילוי המקרה הראשון בשכונה ביום שישי האחרון, אנחנו מלווים את התושבים וההורים באופן צמוד ועומדים לשירותם בכל שעה. נמשיך לפעול מול משרד הבריאות ומשרד החינוך למען שמירה על בריאות התושבים. אנו מתעדכנים מול כל הגורמים המוסמכים, ופועלים על פי ההנחיות. אני מזמין את ההורים או התושבים שיש להם שאלות או בעיות בנושא לפנות אלינו, ונסייע ככל שניתן".

 

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בהחלט פה ייבחן משרד הבריאות בטיפול במניעת התפרצות נוספת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר