סדנא לתושבי רחובות במרכז הזדמנות
סדנא לתושבי רחובות במרכז הזדמנות

מחפשים עבודה? מרכז התעסוקה העירוני ברחובות אסף עבורכם משרות חמות לאיוש מיידי

עשרות משרות רלוונטיות לתושבי רחובות מחכות באתר "הזדמנות" – מרכז התעסוקה העירוני באגף לשירותים חברתיים. ראש העיר רחמים מלול: "אנו פועלים בכל דרך לסייע לתושבים בעיר בתקופה זו. מלבד הסיוע לעסקים והסיוע התזונתי והרגשי לכל הזקוקים לכך, האגף לשירותים חברתיים פועל גם בתחום התעסוקה"

פורסם בתאריך: 29.3.20 13:44

-->

משבר הקורונה הביא לזינוק בכמות המובטלים בישראל, כשרבים פוטרו או הוצאו לחופשה ללא תשלום. יחד עם זאת, גופים חיוניים מתחום המזון, הבנקאות, הפארם ועוד ממשיכים לתפקד ולפעול, והם זקוקים לכוח עבודה רב גם בימים אלו.

עיריית רחובות פועלת לסייע לתושבים הזקוקים לעבודה מיידית באמצעות מרכז הזדמנות – המרכז העירוני לקידום התעסוקה שבאגף לשירותים חברתיים. המרכז מפרסם את המשרות העדכניות בלוח משרות מקוון, דרכו ניתן להגיש מועמדויות למשרות המפורסמות ואף לצרף קורות חיים. עובדי המרכז פועלים להעביר את המועמדויות למעסיקים, ובמידת הצורך מסייעים גם בהכנה לראיון עבודה טלפוני ותהליך הקבלה לעבודה.

למתקשים למלא את הטופס, ניתן לפנות למוקד העירוני בטלפון 106, להשאיר פרטים ובקשה לסיוע תעסוקתי, ועובדי המרכז ייצרו קשר בהקדם האפשרי. למאגר המשרות העדכניות ניתן להיכנס לקישור זה.

ראש העיר רחמים מלול: "אנו פועלים בכל דרך לסייע לתושבים בעיר בתקופה זו. מלבד הסיוע לעסקים והסיוע התזונתי והרגשי לכל הזקוקים לכך, האגף לשירותים חברתיים פועל גם בתחום התעסוקה. היכנסו לאתר לבדוק אם יש משרה מתאימה עבורכם".

עו"ד שמואל בר דאנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים: "באגף לשירותים החברתיים דואגים לא רק לביטחון התזונתי והנפשי של התושבים, אלא גם לביטחון התעסוקתי החשוב לא פחות, בפרט בעת זו בה רבים מפוטרים ומוצאים לחל"ת. אני מזמין אותכם לפנות למרכז בכל נושא הקשור לתעסוקה בעת הזו".

יובל פרייברון, מנהל מרכז הזדמנות: "אנחנו פועלים לאיתור משרות לאיוש מיידי הרלוונטיות לתושבי רחובות ומסייעים לתושבים בתהליך הקבלה. אני קורא לכל מי שזקוק לעבודה ואינו מחויב בבידוד, להגיש מועמדות למשרות שמפרסם מרכז הזדמנות בלוח הדרושים הייעודי, ולקבל מאיתנו סיוע בתהליך הקבלה לעבודה, גם בימים אלה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר